Háttőő...
Szóval, amikor a szalonból kihozod az alig egymillás tzr50 és társai am6os blokkos motorkát, akkor az 2,2 loerő mert ez felel meg a kilowatt ileltve a segédmotor szabálynak.
Az yileneket egy jobb képességű 30 éves simsonnal ki lehet kerülni.
Az már más kérdés, hogy már a vételkor a füledbesúgják, hogy van az az összeg amiért kinyitják 6 loerőre.
Hát igen.
Ha így áll a helyzet a blokk terén, akkor egy normális nyugodt stílusú, ingázó motorozással örök élet + 1 nap.
Városban nem is kell több, fogyasztás és az adók miatt sem mindegy, hogy egy robogón vagy egy 1000-res gixxeren "feszengesz" a városban.
Amúgy igazad volt, 800 euroért találtam 125-ös blokkot.
a puding próbája az evés....egy am6 os olasz blokk kb 6-7 lóerő lehet...de egy generik trigger blokk afele lehet vagyis fele annyira sem terheli meg a blokkot főtengelyt stb mint az oalsz blokk ami pörög 9-11 ezret ha úgy van....eg yiylen generik meg assszem 2750 es fordulaton adja le a teljesítményt....szóval lehet hogy tovább birja mint bármi....ha akarok hajtani nagymotort ami birja kkor felülök eg ynagyobb motorra aztán hajts..de egy 50 es az arra való hogy avárosban intézz ezt azt..nem véletlenül lett nagy divat annak idejéna veszpa..a 60 as években vagy lehet korábban...mert ripsz ropsz eljutsu ideoda...énmár kinőttem a városi randalírozásból....
Valószínű, hogy ha úgy van kezelve ahogy azt kell, akkor kibír annyit.
A "kisvállalkozások" sokszor jobb minőséget állítanak elő mint a "nagy" gyár, mert különben nem marad versenyképes/piacképes.
Azt nem mondom, hogy egy szinten állnak, de végeredményben, lehet nem éri meg a több pénzt kidobni a nagyobb nevűre.
A bejáratásban egyetértek veled. Újkora óta a tiéd, tudod mit csinálsz vele. Nincs előélet és kockázat.
A simson blokkot meg nem lehet egy napon említeni vele....
akkor azt javaslom neked hogy keresd meg a byfzr nevű felhasználót rs 125 vagy af1 125 topikban..rendes srác....énis csak hozzá küldök vevőket ha nekem nincsen cuccom amiket keres valaki.......szóval ha haveri körödben nincsen valakinek csere karbija kipróbálni akkor beszélj byfzr felhasználóval és esetleg cserébe tudtok bizniszelni hogy veszel tőle egyet olcsón...és a tiédet meg nekiadod beszámíttani és mindketen jóljártok....én ezt tenném ahelyedben megoldható problémának....vagy falsot szív a szivató bovden gumitömíttésénél a karbis..eccer nekem is az volt abaj....sz.tt szivatott a motor mire rájöttünk...
tartósságra nincsen de azért ha az osztrákok árulják akkor az azért ad valami nyugodalmat..ha az osztrákoknak megfelel az ottani igényes fiataloknak akkor nekem is..nekem robogó helyett kell hogy ne üvöltsön mikor megyek vele....amug azért is tud olcsóbb lenni mert it nem kellett a generic cégnek miliárdokat beinvesztálni a fejlesztésbe meg drága olasz mérnököket megfizetni gyáratépítteni külön részleget és még sorolhatnám....gépsorokat prbálgatni h melyik a legalkalmasabb stb..hanem csak liszenszvétel és gyártás.... de jobb minta szimszonblokk.....szebb is precizebb is....meghát vizes is....jójaz nekem direkt azért veszek újat mert tudom hogy az jól lesz bejáratva és nem szétthajtva minuszokban melegíttés nélkül mint pár kis koma
Mindent megnéztünk. Elvileg a karbival van valami hiba, de mi nem jövünk rá, hogy mi lehet az! Már kerestük szervízkönyvben is és neten is, de úgy nem találtunk semmit róla.
Eladó gumik
Dunlop Sportmax Gp
vadonat új 150/60-17 , 110/70-17 : 35.000 Ft/pár
vadonat új 165/50-17 , 120/80-17 : 35.000 Ft/pár
Pirelli Diablo
Egyszer használt újszerű 150/60-17 , 110/70-17 :20.000Ft/pár
Michelin Pilot Aktiv
Egyszer használt újszerű : 180/55-17 , 130/70-17 : 30.000F/pár
patvaros87@gmail.com
06303207630
Üdv
Szóval, amikor a szalonból kihozod az alig egymillás tzr50 és társai am6os blokkos motorkát, akkor az 2,2 loerő mert ez felel meg a kilowatt ileltve a segédmotor szabálynak.
Az yileneket egy jobb képességű 30 éves simsonnal ki lehet kerülni.
Az már más kérdés, hogy már a vételkor a füledbesúgják, hogy van az az összeg amiért kinyitják 6 loerőre.
Azok az indexek meg vannak még? Illetve van rotax 123-hoz powernyelved és rugód?
Ilyen power nyelv és rugó érdekel, akinek van jelezze!
Ha így áll a helyzet a blokk terén, akkor egy normális nyugodt stílusú, ingázó motorozással örök élet + 1 nap.
Városban nem is kell több, fogyasztás és az adók miatt sem mindegy, hogy egy robogón vagy egy 1000-res gixxeren "feszengesz" a városban.
Amúgy igazad volt, 800 euroért találtam 125-ös blokkot.
A rotax 123-as blokkban a főtengely alsó tűgörgős kosarának a mérete 20x26x15-ös? Valaki tudna ebben segíteni?
A "kisvállalkozások" sokszor jobb minőséget állítanak elő mint a "nagy" gyár, mert különben nem marad versenyképes/piacképes.
Azt nem mondom, hogy egy szinten állnak, de végeredményben, lehet nem éri meg a több pénzt kidobni a nagyobb nevűre.
A bejáratásban egyetértek veled. Újkora óta a tiéd, tudod mit csinálsz vele. Nincs előélet és kockázat.
A simson blokkot meg nem lehet egy napon említeni vele....
Tartósságra van olyan mint az eredeti? Biztos nincs, nem....