Hello! Még mindig érdekelne a fesz. szabályzó... csak nem küldtél képet róla... valami elérhetőséget tudnál adni, és akkor megbeszélhetnénk a dolgokat!
Szervusz!
Na az fasza! :(
Én is rákötöttem mind a kettőre, de egyikkel sem működött!
Atta kollegának az Sp motorján volt tiltó elektronika, gondolom szakértelmével tudna pár jó szót szólni, hogy smiként álljunk nek ia dolognak!
ATTA ha olvasod a fórumot, akkor kérnénk egy kis segítséget!
Mit hogyan kötöttél be a motorodba!
Köszönjük szépen előre is!
Üdv.: Béci
Hát igen! Nekem se sikerült tiltásra bírnom.... Semmilyen variációval. Igen a közelemben lakik, de akárhányszor megbeszéltünk egy időpontot hogy eljön megnézi mindig közbejött neki vmi. Mondta hogy küldjem el postán de a címét se tudom elkérni mert e-mail-re nem válaszolt. Más jeladó kábel nincs is csak ez a kettő...
Bocs rosszul írtam, mert egy sárga és egy kék színű vezeték!
De akármelyikre kötöttem, egyik sem jó!:(
Valakinek esetleg valami ötlete?
Vagy ha ért ehhez a részhez, akkor írjon!
Köszi
Szervusz!
Én jelen pillanatban nem tudok mit mondani! :(
Kipróbáltam mind a 2 vezetékre kötve, de egyikkel sem tiltott! :(
Minden jól be van kötve, világít mind a két led rajta, de nem tilt így sem! :(
A jeladóból, ugye amiről a két vezeték, a kék és a fekete színű vezeték jön, egyikkel sem tilt a kütyü!
Nem tudom mi lehet a gond!
A Szabolcs a közeledben lakik, mert megkérhetnéd, hogy kösse be neked, és képekben elküldhetnéd, mert ez így nem kerek! :(
Az összes állítható variációt kipróbáltam már, és nem működik!:(
Neked sikert tiltásra bírnod?
Szervusz!
Na nekiálltam, de már el is akadtam 2 helyen is :D
Az egyik az a jeladó vezetéke! :D
Levettem a lendkerék felőli deklit, és onnan nekem jön egy 3-as csatlakozó kifelé, és egy dupla!
A hármasban csak 3 sárga vezeték:( a 2-esben meg egy sárga, és egy kék vezeték van!
Majd ha hazajön a bátyám(elektrotechnikus) majd akkor ő megnézi, kisilabizálja hogy mit hova kéne kötni! :D
Akkor majd tudok talán pontosabbat én írni! :D
Megnéztem most, és mind a kettő 2,2 μF kondi!
Ha megtudtam valamivel többet, akkor jelzem! :D
Helo! Tegnap sem sikerült előrébb jussak. Tehát a szabályzóból 5 kábel jön ki, nemtudom hogy neked milyen színüek de a leírásba látod melyiket hová kell. Ugye van a 12V ami gyújtásáram, test, a két reed kábel ami az aktiváló, és amit a jeladóra kötsz párhuzamosan. Nekem a motor jeladójától érkezik kábel az kék-sárga és erre mondta hogy forrasszam rá. Jön még egy kábel onnan ami sárga-szürke. A reed mágneses kapcsoló nekem eltört . egy sima nyomógombos kapcsolót beraksz http://www.salshop.hu/shop_ord... . Itt csak annyi a lényeg hogy összezárd 1x az áramkört, ez a kábel összeérintésével is megy. Akárhová tekerem nem sikerül szabályozni, üresben pedig semmit nem csinál kiforog ameddig tud. A hiba amiért nem működik talán az lehet hogy nem a jeladó kábelére van kötve.. de kétlem mivel ez a kék-sárga onnan jön ki.. A kondenzátorokról megnéznéd hogy hány μF-van ráírva? nekem mind2 most 2.2 μF.
Szervusz!
Írd meg lécci, hogy mit hova kötöttél, mert holnap nekiállok, én is bekötöm, letesztelem a dolgokat :P
Bízom benne, hogy jó lesz :P
Nem tudom, hogy te kaptál-e hozzá valamilyen papírt is, nekem az van a papíron, hogy az RPM Value-val állítom be a fordulatszámot körül belülre, és a Final Adjust-al pedig pontosítom a tiltás határt!
Te REED kapcsolóval csináltad, vagy raktál hozzá kapcsolót?
Nem tudom melyik volna hozzá a jobb!
A REED kapcsolós témát körülményes, mindig mégnesezni nem?
A kulcsba nem rakhatom a mágnest, mert ugye csak gyújtáson lehet aktiválni, kapcsolóval kéne megoldanom azt hiszem!
De a kapcsolót is hova teszem? :D
Szóval egyenlőre még nem tudom, hogyan, és hova fogom felfogatni az elektronika dobozát, de talán megoldom valahogy! :D
Lehet, hogy berakom az ülés alá, és ott kap helyet, és ott egy kapcsolóval fogom megoldani!
Ott vízhatlan is a dolog, sérülni sem fog, a potméterek lyukát pedig celluxal leragasztom beállítás után, és azt hiszem készen is van! :P
Ha tudsz valami segítséget, ötlete, azt írjad nyugodtan, ne kelljen vele sokat szenvednem! :D
Köszi előre is!
Üdv.: Béci
Helo! Én voltam az a személy . Át kellett forrasztani a két kondenzátort mert nem voltak jók. Az egyik kicsi volt, a másik meg össze volt nyomva. ÁTforrasztottam bekötöttem de a potmétere amit tekergetsz (ford.szám értékeket) 1.-es álláson ha jól érzékelem a dolgokat akkro 10e ford. szám körül tiltott. Enyhén feldühödött állapotba kerültem és nem folytattam tovább a kínzást... Így valamit már tiltott szóval amikor múltkor beírtam ide, valószínű megoldódott a hiba mert most tilt. Csak a legkisebb beálítható értékem ez volt. Amint tudsz már valami infot hogy neked miként működik megköszönném ha megírnád De most lemegyek és próbálkozok, este írok hogy mire jutottam még!
az enyémbe csak 2 biztosíték van szóval ezt offolnom kell :D de valószínű, hogy nincs több, mert egy biztosíték ház van benne csak...lehet, hogy valami kontakt baja van. Nézd át a vezetékeket szerintem :/ mást nem tudok mondani.
Csak a tank alatt van az a 3 db biztosíték? Máshol nincs benne? Mert a múltkor még működött a műszerfalon a kijelző, amivel a köridőt lehet mérni, mg az akksit, vizet irja, de most ha gyújtásra rakom meg se villan.
Na az fasza! :(
Én is rákötöttem mind a kettőre, de egyikkel sem működött!
Atta kollegának az Sp motorján volt tiltó elektronika, gondolom szakértelmével tudna pár jó szót szólni, hogy smiként álljunk nek ia dolognak!
ATTA ha olvasod a fórumot, akkor kérnénk egy kis segítséget!
Mit hogyan kötöttél be a motorodba!
Köszönjük szépen előre is!
Üdv.: Béci
De akármelyikre kötöttem, egyik sem jó!:(
Valakinek esetleg valami ötlete?
Vagy ha ért ehhez a részhez, akkor írjon!
Köszi
Én jelen pillanatban nem tudok mit mondani! :(
Kipróbáltam mind a 2 vezetékre kötve, de egyikkel sem tiltott! :(
Minden jól be van kötve, világít mind a két led rajta, de nem tilt így sem! :(
A jeladóból, ugye amiről a két vezeték, a kék és a fekete színű vezeték jön, egyikkel sem tilt a kütyü!
Nem tudom mi lehet a gond!
A Szabolcs a közeledben lakik, mert megkérhetnéd, hogy kösse be neked, és képekben elküldhetnéd, mert ez így nem kerek! :(
Az összes állítható variációt kipróbáltam már, és nem működik!:(
Neked sikert tiltásra bírnod?
Rotax 122 powerházra keresek gumiharangot ha valaki tud írjon!
köszi
Na nekiálltam, de már el is akadtam 2 helyen is :D
Az egyik az a jeladó vezetéke! :D
Levettem a lendkerék felőli deklit, és onnan nekem jön egy 3-as csatlakozó kifelé, és egy dupla!
A hármasban csak 3 sárga vezeték:( a 2-esben meg egy sárga, és egy kék vezeték van!
Majd ha hazajön a bátyám(elektrotechnikus) majd akkor ő megnézi, kisilabizálja hogy mit hova kéne kötni! :D
Akkor majd tudok talán pontosabbat én írni! :D
Megnéztem most, és mind a kettő 2,2 μF kondi!
Ha megtudtam valamivel többet, akkor jelzem! :D
Írd meg lécci, hogy mit hova kötöttél, mert holnap nekiállok, én is bekötöm, letesztelem a dolgokat :P
Bízom benne, hogy jó lesz :P
Nem tudom, hogy te kaptál-e hozzá valamilyen papírt is, nekem az van a papíron, hogy az RPM Value-val állítom be a fordulatszámot körül belülre, és a Final Adjust-al pedig pontosítom a tiltás határt!
Te REED kapcsolóval csináltad, vagy raktál hozzá kapcsolót?
Nem tudom melyik volna hozzá a jobb!
A REED kapcsolós témát körülményes, mindig mégnesezni nem?
A kulcsba nem rakhatom a mágnest, mert ugye csak gyújtáson lehet aktiválni, kapcsolóval kéne megoldanom azt hiszem!
De a kapcsolót is hova teszem? :D
Szóval egyenlőre még nem tudom, hogyan, és hova fogom felfogatni az elektronika dobozát, de talán megoldom valahogy! :D
Lehet, hogy berakom az ülés alá, és ott kap helyet, és ott egy kapcsolóval fogom megoldani!
Ott vízhatlan is a dolog, sérülni sem fog, a potméterek lyukát pedig celluxal leragasztom beállítás után, és azt hiszem készen is van! :P
Ha tudsz valami segítséget, ötlete, azt írjad nyugodtan, ne kelljen vele sokat szenvednem! :D
Köszi előre is!
Üdv.: Béci