Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello: jó állapotú a kosár nincs be verődve, 10eft oda adom csak a kosarat.
ha kell irj emailt:spmito@freemail.hu
Utaslábtartó pár eladó
Nemsokára hívlak hogy mi kell(du.folyamán)
szia
az adatlapomon van de
ide is leirom:
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
email.:czegledizsolt
@freemail.hu
face: zsolti czeglédi

Hy !
Aprilia rs 125 2006-os szögletes modellhez valakinek tank idomja ?
Valami bontós írja már le az elérhetőségét!
...Troják Zoltán
vetem! csak ma érkezett meg hozzám
Érkezett vagy vetted?
D:)
szia ma érkezett 1 motr és van km meghajtom az ára 8e
...és nem becsülöm le a rotax 122 sehogyan (tisztelem)
szerelni pedig mindenképp kellett- váltóolaj tele volt ugyanis benzinnel
(főtengely-szimeringek (jobbos is)) hullák voltak)
esetleg ha ennek a hsz. előzményéhez írnátok még pár okosat tele boldog lennék
köszi mindenki
köszi neked is (Y)
az indikátor órának még utánna járok (őt nem ismerem, ammeg mi? )
de többi tipp tőled is nagyon jó jött...
köszi a tippeket (Y)
nyomaték kulcsot tudok hozni kft től, ahol dolgozom.
főtengelyen csak hajtókar csere volt -Nagykanizsán (Moor Auto Kft)
hogy, mitől nem fog szorulni a futás meg ez-meg-az azt még nem tudni
Azért nem célszerű ki meg be kalapálni, mert elcsellózod a csapágyak túlfedését a blokkban, ha eléggé ferdén indul meg, még a vonalba futásnak is lőttek, annak a főci külön örülni szokott.

Ki-be szerelésnél 100 fokre rendszerint elég felmelegíteni, az alu hőtágulása annyival nagyobb, hogy elmúlik a túlfedés.
(befelé sem célszerű a motorházat jobban felmelegíteni, mert a csapágyak kipurcannak)

Fészekben lévő csapágyat belsős kihúzóval lehet ki organizálni, de szintán melegen.
(belsős kihúzó tud lenni például egy megfelelő méretű fémdűbel, aminek a k9zepébe metrikus csavart köll tekerni)
Visszafelé sem kalapálni kell, hanem hőkülöbséggel szerelni.

Végül szerelés után a főci futását ellenőrizni kell, met az összerakáskor megfeszülhet, ehhez indikátor óra kell állványban.

ehhez a szervizeknek van fűtőgombája, benyomüszerszáma, satöbije, ezért kerül anyiba a szerelés amennyibe.

Sokan ezt hoszik, a motor egy primitív szerkezet, kettő darab villáskulccsal vidáman szerelhető, pedig nem.
Felrakod villanyrezsóra és 20-25 percen belül magától kipotyog az összes. Összefele pedig ugyanígy, csapágyakat pedig lehűtöd, bár ha elég meleg a ház,akkor nem fontos. de ha kap másik főtengelyt akkor azt nem ártana normálisan kihézagolni se. Ha normálisan akarsz összerakni egy ilyen blokkot, ahhoz kell egy pár célszerszám a szét és összeszereléshez is. Gondolom nyomatékkulcsod sincs a kalapács mellett. Pl azt hogy oldod meg, hogy mikor összehúzatod a 2 blokkfelet, ne feszüljön a főtengelycsapágy és könnyedén forogjon a főtengely? Az oké, hogy magad akarod megcsinálni, meg olcsóbb stb. Csak ilyenkor szokott gyengébb lenni a motor, mint "felújítás" előtt.
ok! igazatok lehet(van).
de akkor megmondanátok légyszíves, hogy hogyan is lenne célszerű
pl.:ha melegítéssel -akkor azt kicsit pontosabban -hogyan, -mivel? én sem barbár vagyok
(mindössze nincs 100 ezrem Szervizbe Vinni és ha én szerelem még mindig jobb,
mint ha 1 "szakival" otthon egyedül sufniztatom szét meg össze valahogyan)
valaki írja meg, hogyan csináljam! köszönöm Üdv!
Ha kalapáccsal teszed be az új csapágyat, teljesen felesleges kicserélni.
Mire a heléyrekerül tönkre is tetted mindet.
(a motorházzal együtt)
Az a gáz h a frissen meg nemrég felujított szöveggel árult motorok 90%a igy van megcsinálva...A 2t motorokat halálra átkozó emberek akik "most költöttem rá 100ezret és 20km mulva beállt" sztorit előadják azokkal ugyanez a helyzet... Mert a motorosboltokban sajnos szaktudást nem árulnak.
Bazd szét nyugodtan, a tiéd (még).....
rotax 123 ba van pover cucom!
Eladó!
melegítést meg csak a főtengely csapágyra ír... (nehezebben is sikerült kivenni) és van olyan, h csapágyrögzítő
...ennek hiányában...