Helo! Én ma vettem kondikat amit felírt átforrasztottuk és még mindig nem működik azokkal amiket felírt... polaritásra is figyeltünk mindenre. Egyik jeladó kábelen se működik. Sajnos a postai címét nemtudom de ha írsz e-mailt neki akkor elküldi szerintem. Énis feladom neki postán csináljon vele valamit.
Cső! Nagyvas.hu-n nézted már? A JT lánckerekei jók árban és minőségben egyaránt! 2500 Ft körül mozog az új! Az szerintem nem pénz érte! Motorspecifikusan is tudsz keresni!
-a képen nem látható de van még váltóalkatrészem(fogaskerekek,léptetővillák)
-28as carbihoz membrán+lapok+gumi szívótorok(új)
-gyári tökéletes állapotú hengerfej
-tömítések
-új első fogaskerekek(2db 17es,1db 16os)
-alig használt, szinte új Ap Racing fékbetétek(első-hátsó)
-kipufogó közdarab+rugó
-lábtartó
-gyári légszürőházba illeszkedő gumi szívótorok
-kipufogógáz visszavezető
150/60r17 - 120/60r17 Dunlop Sportmax D207!
Javítás,repedezettség mentesek!
Az első 95%os, a hátsó:90% os garantált állapotúak!
Csak egybe eladóak!
Ára: 28.000Ft
Tel:06702465353
Szervusz!Válaszolt a Szabolcs az e-mailemre, azt üzente, hogy küldjem neki vissza az elektronikát,és kicseréli a kondikat!Már a postacímét kellene megtudnom,és küldeném is neki vissza! Esetleg ha te tudod a címet lécci szólj,és adok egy elérhetőséget amire eltudod nekem küldeni! Hát bízom benne, hogy ezek után visszakerül hozzám, és beépítés után tökéletesen fog működni!Köszi azért az infót! Üdv.: Béci
Helo! Eljött ma a Szabolcs és megnézte az elektronikát. Nem jo kondenzátort forrasztott bele. Felírta mind a négy kondenzátort amiknek kellene lenniük. Amelyik elektronikánál kicserélte ezekre annál működött, úgyhogy pár napon belül átforrasztom és megírom hogy mi történt. Remélem már azt írom hogy tiltott az RS.
Sziasztok!
Vennék bal oldali lábtartókonzolt (váltókar, lábtartó és a műanyag védő nem szükséges) és 99-05 gömbölyű RS indexet.
Jó állapotú alkatrészek érdekelnek kizárólag!
Akinek van bármelyik a somodibence@vipmail.hu címre írjon, árral és képpel 1ütt!
Széles utat, puha gumit!
Sziasztok.
Olyan problémám lenne hogy valamiért amikor CSAK először indítom be az nap a gépet ilyen érdekes visításhoz hasonló hangot ad és azért a 4-5 indításra indul kb. be. Utána már indul rendesen nem adja ki ezt a borzasztó hangot viszont mint ha kicsit utána meg ilyen halk csörgés féleséget hallanak lehet hogy megadja magát az önindítóm?
Az értelmes használható válaszokat előre is köszönöm!
Kezd összeállni a kép, hogy mostanában mintha kicsit nagyobb hőfokon is dolgozott volna, nem is menet közben hanem mikor megálltam és hűtöttem vissza akkor is fel fel szalad majdnem 90 fokig is, 70 ről, menet közben nem volt gond akkor tartotta a maga kis 70 fokát.
lehet így kezdődött, most már lehet okoskodni :)
Egyenlőre nem szedtük szét, nekem még van 2 hét egyetem szóval nem leszek annyit itthon hogy ráérjek vele foglalkozni.
Gyanús volt hogy kicsit mintha gyengébb lett volna az elmúlt 1-2 napban. leszedtem az oldalát és a hengertalp tömítés nagyon úgy nézett, ki mintha átégett volna, a kipufogó fölött, tehát menetirány szerint a henger elejénél. Kicsi akadozva is húzott néha olyan volt mintha ki-ki hagyna a gyújtás. Vége felé hallottam, hogy kifújt, akkor már elég erősen, mikor az unokaöcsi elment vele egy karikára. Ott megjött a belső megérzés hogy vége lesz. 2 perc múlva telefonált hogy megakadt a gép.
Csoda hogy nem esett el, 6-ban 9 ezer körül akadt meg egy elég éles kanyarban, az 130as tempó. ( falun kívül ment )
szerencse hogy nagyon jól motorozik és összeszedte. Vártunk míg kihűl, ráindítottunk rettenetes fémes hang, rá is hagytuk, szerintem minden kuka lett benne.....szóval szerintem a hengertalp tömítés lesz a ludas, pumpánál mind a két szál csőben látni az olajat, arra egyenlőre nem gyanakszok, majd szedi szét egy elég jártas szerelő haverom és majd jönnek képek és megpróbálunk valami pontos diagnózis megállapítani. Elkeseredtem, még még 8000 km se volt a blokkban szépen ment erős volt.
ide írj: ms1964@freemail.hu