Csak az ilyen sorszámú CDI-vel működik!! : 071000-XXXX-XXXXX
Egy éles késsel vájj ki egy téglalap alakú lyukat a CDI hátulján (ahol a szilikon van) középen, alul, körülbelül 30mm x 10mm es mértben és kb. 5-10 mm mélyen. A lyuk teljes kivájása eltarthat egy ideig, mivel a cdi-ben használt szilikon nagyon erős. Ha kivájtad észre fogsz venni egy darabot az áramkörös panelből, ezt általában „híd”-nak hívják. Csavarhúzó vagy csipesz segítségével törd el ezt a hidat. Miután megcsináltad ezt, töltsd ki a lyukat szilikonnal, győződj meg róla, hogy megfelelően csináltad és nem juthat be víz. Miután megcsináltad , nem szabad „lyuknak” lennie 5-6000-es fordulat közt!!
Ja, Zsóóti! Nekem Pisti azt mondta h az a lyuk ott 5-6 ezer közt a kipufogó miatt van, hát nem. Egyáltalán nincs mostmár nekem ott lyuk, mivel a fojtott CDI miatt volt! Hasznos tanács lehet egy motorszerelőnek, majd mondd meg neki.
Hy Tegnap bemásoltam hogy hogy kell megcsinálni hogy 5-6000 között ne fulladjon meg a motor, ma kivettem a CDI-met, megcsináltam és kva jó lett. ennyi a fojtatlan gyújtás, nem kell rákölteni 10ezreket. nagyon zsír let!!!
Sziasztok!
Az lenne a kérésem hogy írjátok le az rs 125 tulajdonságait!Műszaki adatok nem kellenek csak olyanok hogy milyen a kanyarban futómű légterelés karbantartás meg minden ami eszetekbe jut akár + akár - jöhet!
Előre is köszönöm!
kint voltam én is(supermotosokkal voltam-csak néztem/segitettem) tényleg jó volt..láttalak mondtam is végre 1- 2t ....csak pályázni használod?..miért nem valami 250-nel nyomod
Serenitas, dobj fel plz képeket a gépedről!! amúgy egyszerűbb ha veszel egy fojtatlan elektronikát, nem lesz semmi baja a gépednek (már ha tényleg ez a probléma.. legegyszerűbb ha megnézed az elektronikád számát és beírod ide, és akkor megmondom h milyen)
Phoneman!
mijafaszt csinálsz Te azzal a motorral?? 3. gyertya?? nekem majd most cserélnek benne először!! amúgy (gondolom) NGK B10EG van benne.
2005ös 125ös rsem van, 2800km (1 evig pihent) kb 2 honapja kerult fel ra az arrow rendszer. es az addigi kb 120 km helyett immar 180at megyek vele. a rendszer 100 ezer pez volt. ki lehet szamolni mennyi ido alatt jon vissza az ara. ha ehhez meg hozzavesszuk a megnovelt elvezeti erteket akkor batran ajanlom mindenkinek a felszereleset.
nalatok hasonlo tapasztalat?
ez a teljesitmeny lyuk engem is zavar a szelep nyitasa elott, sajnos porgetni kell a kicsiket. varosban idegesito, palyan nem tunik fel. de jobb lenne ha nem lenne. ezt a barkacsolos modszert viszont nem vallalnam be. ha valakinek bejott es 2000km utan is megy a motorja akkor az szoljon nekem lecci.
Akinek nem húz rendesen 5-6000-es fordulat közt annak itt a megoldás, le van írva részletesen hogyan kell megcsinálni a fojtott elektronikát fojtatlanra! (kell hozzá egy kis angol tudás is) www.navero.co.uk/rs125zone/tun...
lap közepe körül megtalálható "How to de-restrict the RS125 CDI to remove the environment dip" címszó alatt
Egy éles késsel vájj ki egy téglalap alakú lyukat a CDI hátulján (ahol a szilikon van) középen, alul, körülbelül 30mm x 10mm es mértben és kb. 5-10 mm mélyen. A lyuk teljes kivájása eltarthat egy ideig, mivel a cdi-ben használt szilikon nagyon erős. Ha kivájtad észre fogsz venni egy darabot az áramkörös panelből, ezt általában „híd”-nak hívják. Csavarhúzó vagy csipesz segítségével törd el ezt a hidat. Miután megcsináltad ezt, töltsd ki a lyukat szilikonnal, győződj meg róla, hogy megfelelően csináltad és nem juthat be víz. Miután megcsináltad , nem szabad „lyuknak” lennie 5-6000-es fordulat közt!!
a képen bejelölt helyen kell kivájni!