Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Azért írok ide mert itt többen mennek pl. Agip Racinggel. Nekem krossz motorba jó lenne az Agip Coss is. De Racing 2T-t lehet hogy tudna haver szerezni és eddig Power 1-el mentem.(természetesen NEM különolajzással) Ugye a Racing ricinus alapú. A power1 egy meg egy sima full synth olaj. Ki kéne ürítenem a tankot ahhoz hogy belerakjam a Racingot vagy mehet rá a power 1-re. Remélem érthető volt
Hello!
2006-tól készült RS-ekre való.
Az ára 45.000.- Ft.- alkuképes...
RS láncfeszitő görgője milyen anyagbol van? azthiszem esztergáltatni olcsobb mint venni egy újat
megkérdezem havert. postra +1000?
Illetve az EFI és a piros lámpa is már régóta világít, de a motor megy, nincs semmi baja.
Lenne egy kis problémám, talán tud valaki segíteni.
Téli pihenő után próbáltam beindítani a motort, az aksit kivettem természetesen, de lemerült, szóval be kellett tolnom a motort, nem is volt vele gond, indult, viszont ahogy betoltam és az aksi áramot kapott, vagy nem tom mitől, de a kilóméterszámálóm 7722ről 77722re ugrott, és azóta nem számol. Hogyan lehetne ezt a problémát orvosolni?
a 3db 1500ft nem hajt nemtudom mi a baja
megfelel így?
és mi a hibájuk? mennyibe lenne kb?
Korábban felmerült, hogy mekkora a teljesítménye az RS125-nek gyári állapotában. 25 LE környéke. Az is látszik, hogy apró módosításokkal (kipufogó, 34-es karburátor, légszűrő) 30 LE környékére ez feltornázható. (és hogy nem véletlenül piros 11e-től a fordulatszám mérő)

mindegyik hibás sajnos
lánc alatt van egy ilyen kis görgö ami görgeti a láncot. az enymé szarrá kopott. hol lehetne venni? meg ugyanarrola helyről kéne rendelni hátso fékbetétet. nagyvason csak fékbetét van. és amugy fékbetétből a márka mind1?
azok a km meghajto csigák jo állapotuak és rs 125re valók? haveromnak kéne 01-es rs-re
Egy használt működőképessel beérném, nameg a pénztárcám is... Igazából most az idővel mégnagyobb bajban vagyok hétvégére kéne. Valami megoldás arra, hogy a bovden ne bújjon ki belőle? 2k ragasztót ajánlottak ideiglenes javításra, vagy forrasztóónnal telenyomni... A 2k ragasztó még kicsit normálisabbnak tűnik.
italmondo-nál kapsz 10körül újat.
jobb oldali konzolod vagyon-e? arra gondolok amin van az önindítónak a gombja meg a gyujtásmegszakító.
Múltkorában jeleztem,hogy egy igen jó kezű haverom vállal powernyelv javítást. Az enyém most lett kész,ilyen lett.
Arrow rezót, vagy egész rendszert vennék, jó magyar pénzért, használtan:)

mate.horv@gmail.com
Van 123as komplett Rotax blokkom fötengelyét fel kell ujitani hibátlan nicasilos henger hengerfejjel mindennel gyujtásalaplap lendkerék rajta hibátlan váltóval! 65eft
Külön a hengerszett 22eft
trafó 10.000ft
elsö hátsó lánckerék RS 125 új 5000ft
Akksik uj Koyo YB9B 5400ft
Rendszámos Sport Pro váz blokk nélkül kerekekkel ha kell idomokkal 50.000ft
stbstb.... rengeteg cucc van még
én egyszer kiszedtem a periszkópcsövet, vagy mit, és 220 at mértem GPS -sel végsebességnek. Mondjuk az simson volt, nem RS, de gondolom ez is jobban menne tőle, mivel ugyanolyan kipuffogó van a két modellen.
Valaki legyen szíves jelentkezzen Bács megyéből! Tényleg iszonyat fontos lenne az a nyelv! Köszi.
Mi a véleményetek/tapasztalataitok az utángyártott power nyelről?
Vedd le a jobb oldali spoilert és akkor látni is fogod.
és amikor nyit azt nemlehet hallani?
akkor
meghuzom a gázt és amikor esik le a fordulat 2-3közt van egy ilyen kis kattanás. akor megy le a power nyelv?