Sziasztok!
Azért írok ide mert itt többen mennek pl. Agip Racinggel. Nekem krossz motorba jó lenne az Agip Coss is. De Racing 2T-t lehet hogy tudna haver szerezni és eddig Power 1-el mentem.(természetesen NEM különolajzással) Ugye a Racing ricinus alapú. A power1 egy meg egy sima full synth olaj. Ki kéne ürítenem a tankot ahhoz hogy belerakjam a Racingot vagy mehet rá a power 1-re. Remélem érthető volt
Lenne egy kis problémám, talán tud valaki segíteni.
Téli pihenő után próbáltam beindítani a motort, az aksit kivettem természetesen, de lemerült, szóval be kellett tolnom a motort, nem is volt vele gond, indult, viszont ahogy betoltam és az aksi áramot kapott, vagy nem tom mitől, de a kilóméterszámálóm 7722ről 77722re ugrott, és azóta nem számol. Hogyan lehetne ezt a problémát orvosolni?
Korábban felmerült, hogy mekkora a teljesítménye az RS125-nek gyári állapotában. 25 LE környéke. Az is látszik, hogy apró módosításokkal (kipufogó, 34-es karburátor, légszűrő) 30 LE környékére ez feltornázható. (és hogy nem véletlenül piros 11e-től a fordulatszám mérő)
lánc alatt van egy ilyen kis görgö ami görgeti a láncot. az enymé szarrá kopott. hol lehetne venni? meg ugyanarrola helyről kéne rendelni hátso fékbetétet. nagyvason csak fékbetét van. és amugy fékbetétből a márka mind1?
Egy használt működőképessel beérném, nameg a pénztárcám is... Igazából most az idővel mégnagyobb bajban vagyok hétvégére kéne. Valami megoldás arra, hogy a bovden ne bújjon ki belőle? 2k ragasztót ajánlottak ideiglenes javításra, vagy forrasztóónnal telenyomni... A 2k ragasztó még kicsit normálisabbnak tűnik.
Van 123as komplett Rotax blokkom fötengelyét fel kell ujitani hibátlan nicasilos henger hengerfejjel mindennel gyujtásalaplap lendkerék rajta hibátlan váltóval! 65eft
Külön a hengerszett 22eft
trafó 10.000ft
elsö hátsó lánckerék RS 125 új 5000ft
Akksik uj Koyo YB9B 5400ft
Rendszámos Sport Pro váz blokk nélkül kerekekkel ha kell idomokkal 50.000ft
stbstb.... rengeteg cucc van még
én egyszer kiszedtem a periszkópcsövet, vagy mit, és 220 at mértem GPS -sel végsebességnek. Mondjuk az simson volt, nem RS, de gondolom ez is jobban menne tőle, mivel ugyanolyan kipuffogó van a két modellen.
Azért írok ide mert itt többen mennek pl. Agip Racinggel. Nekem krossz motorba jó lenne az Agip Coss is. De Racing 2T-t lehet hogy tudna haver szerezni és eddig Power 1-el mentem.(természetesen NEM különolajzással) Ugye a Racing ricinus alapú. A power1 egy meg egy sima full synth olaj. Ki kéne ürítenem a tankot ahhoz hogy belerakjam a Racingot vagy mehet rá a power 1-re. Remélem érthető volt