Úgy néz ki, valami gebasz van a motorommal, de nekem ötletem sincs, hogy mi...
Ma azt vettem észre a lámpáktól való indulásokkor, hogy ha lendületesebben akarok elindulni és csúsztatom a kuplungot, akkor nagy mértékben vissza esik a fordulat és jobban kell kuplungoznom, ahhoz hogy vissza tudjam hozni a fordulatot.
De igazából így sincs valahogy túl sok ereje a motornak és így is folyamatosan visszaesik a fordulat. Ezt csak 1-esből való elinduláskor vettem észre.
Ráadásul megfigyeltem, hogy ilyenkor furcsa hang jön a blokk felől. Olyan hangja van, mintha vas vason csúszna. De igazából nem tudom...
Nem tudom mennyire érthető amit leírtam, de akinek van valami tippje az segítsen :)
Egy lyukat kell vágnod a CDI-be, hogy elérd a hidat/áthidalást. Vágj a hátuljába egy téglalapot ami 30mm x 10mm-es és 5-10 mm mély.Látni fogod a panel egy részét, ezt vágd ketté. Ez az úgynevezett híd/áthidalás (ha eléred az üveget, túl mélyen vagy!) Ha elvágtad a panelt, töltsd vissza szilikonnal a lyukat.
Úgy néz ki, valami gebasz van a motorommal, de nekem ötletem sincs, hogy mi...
Ma azt vettem észre a lámpáktól való indulásokkor, hogy ha lendületesebben akarok elindulni és csúsztatom a kuplungot, akkor nagy mértékben vissza esik a fordulat és jobban kell kuplungoznom, ahhoz hogy vissza tudjam hozni a fordulatot.
De igazából így sincs valahogy túl sok ereje a motornak és így is folyamatosan visszaesik a fordulat. Ezt csak 1-esből való elinduláskor vettem észre.
Ráadásul megfigyeltem, hogy ilyenkor furcsa hang jön a blokk felől. Olyan hangja van, mintha vas vason csúszna. De igazából nem tudom...
Nem tudom mennyire érthető amit leírtam, de akinek van valami tippje az segítsen :)
enyém csak 5 honapot állt
duma van de eredmény? melyik neves kategoriában olvashatom előkelőnek számitó eredményeidet a hétvégéről?
....igen sejtetem.....
nem takarodnál el innen ugyan ugy mint a rajtrácsról amikor ott voltál akkor is az 5.-6. sor nagy sztárja voltál ha jól emléxem na csá
és taligás és klaudia is nagyon jót ment....