Szia!
A "B" 14 mm, "R" zavarszűrő ellenállás, "10" hőérték-hidegebb időre való, "E" azt nem tudom mert hiányzik a leírásból , "G" racing -Nikkel/alu központi elektróda. A másiknál az "S" réz központi elektróda.
Sziasztok! Valaki megtudná mondani h mi a különbség az NGK BR10EG a BR10ES valamint a BR8ES között? ja és hogy 2008as rs-en mi a gyári áttétel? (elöl 17 hátul 40?) köszöntem!
Hello!
Valaki találkozott már olyannal, hogy a váltóolaj ablakánál folyik az olaja? A tömítését már cseréltem nem lett jó...
Új kis ablakocskát kéne venni?
Illetve, ha igen kinél tudom beszerezni?
szia, mostmár 100% hogy kell a kapcsoló a konzollal (légyszi tegyétek félre), és egy szett gumi. A megbeszéltek szerint hívni foglak amikor legközelebb Hungaroring felé jöttök.
Az más kérdés, ha összeakad a váltód, mint normál használattól elkopik! A váltó fogai kegyetlen kemény edzést kapnak, de ha összeakad akkor valaminek engednie kell...
jól van, köszi szépen mindenkinek. Olajszintet első dolgom volt nézni az rendben van. Tel számot elraktam, jövő vagy az utáni héten tudok nekiállni szétborítani, akkor kiderülnek a dolgok.
Amit még észrevettem hogy nincs meg a műszerfal mode kapcsolója, szóval ha van valakinek, akkor sikítson .
Egyébként van most eladó pályázott 209Gp vagy supercorsa szett?
A fogaskerék fogai ygakorlatilag sohasem kopnak el, úgy vannak tervezve, hogy majdnem gördölő a mozgás ami a fogak között van.
Ha búg,, nyilván valamelyik csapágy/görgő adta meg magát, rágódott be.
Ezzel a nem ablakos , ahnem alulról felnyitott dugóval ESETLEG némileg csökkenhet a szívás időkeresztmetszete.
Cserébe viszont nem fog eltörni a dugó az ablaknál.
Az eleve ablakosra gyártott dugók meg vannak erősítve az ablak körül, amire utólag vágnak az meg nyilván nem.
Ablaktalan dugót biztonságosabb alulról felnyitni, mint kiablakolni.
Persze, az ablakos meg némeleg jobban keni, és hűti a felső görgőt, szóval mindkettőnekvan előnye és hátráyna is.
Továbbá, ha jól emlékszem, a hengerben a szívónyílás egy része be van nyitva a felönlőbe, tehát a karter folyamatosan"látja" a membránt, magyarul a vaslós szívási időkeresztmetszet alig, vagy egyáltalán nem csökken.
ZSóval, ha nem megy, nem ez az oka.
Ambika felejtő, kilincs vagy menzakanál volt előző életében.
Indiai gyártmány, olyan is.
A felömlő betáplálónyílásáról beszéltem. Nem a vezérlésről. Van olyan, pl simson 3. felömlő kialakításnál is, hogy onnan megy fel a karterből a keverék. Biztos te is láttál már olyat.
A szoknya felvágásának semmi köze az az átömlő nyitásához.
Mivel az átömlő vezérlését a dugattyú fejmagassága határozza meg,az aljának semmi köze hozzá.
A "B" 14 mm, "R" zavarszűrő ellenállás, "10" hőérték-hidegebb időre való, "E" azt nem tudom mert hiányzik a leírásból , "G" racing -Nikkel/alu központi elektróda. A másiknál az "S" réz központi elektróda.
Valaki találkozott már olyannal, hogy a váltóolaj ablakánál folyik az olaja? A tömítését már cseréltem nem lett jó...
Új kis ablakocskát kéne venni?
Illetve, ha igen kinél tudom beszerezni?
cserélném 06-osra valóra értékegyeztetéssel
Újjonan csak a váltó listaára 600.000.
rotax 122.
20/9655947
Amit még észrevettem hogy nincs meg a műszerfal mode kapcsolója, szóval ha van valakinek, akkor sikítson .
Egyébként van most eladó pályázott 209Gp vagy supercorsa szett?
Ha búg,, nyilván valamelyik csapágy/görgő adta meg magát, rágódott be.
Köszi!
Cserébe viszont nem fog eltörni a dugó az ablaknál.
Az eleve ablakosra gyártott dugók meg vannak erősítve az ablak körül, amire utólag vágnak az meg nyilván nem.
Ablaktalan dugót biztonságosabb alulról felnyitni, mint kiablakolni.
Persze, az ablakos meg némeleg jobban keni, és hűti a felső görgőt, szóval mindkettőnekvan előnye és hátráyna is.
Továbbá, ha jól emlékszem, a hengerben a szívónyílás egy része be van nyitva a felönlőbe, tehát a karter folyamatosan"látja" a membránt, magyarul a vaslós szívási időkeresztmetszet alig, vagy egyáltalán nem csökken.
ZSóval, ha nem megy, nem ez az oka.
Ambika felejtő, kilincs vagy menzakanál volt előző életében.
Indiai gyártmány, olyan is.
Mivel az átömlő vezérlését a dugattyú fejmagassága határozza meg,az aljának semmi köze hozzá.
illetve az ablakos vagy nem?