Állítsd be a szívatókar holtjátékát, a karburátort. (indító fúvóka, benzinszint stb.) 1ébként lehetséges, h 11ezer km után a súbertűt érdemes 1el feljebb engedni, mert ennyi km után lehet, h jó lenne neki 1 cseppel több üzemanyag annyit kopott a dugattyú. A 11ezer km + nem is kevés, szerelési könyv szerint 16ezer km a dugattyúcsere, használattól függően.
csak 11ezer km van benn. meg tele van erővel...
vmi beállítás inkább a gyanus. mert van amikor gond nélkül elindul.meg hideginditásnál van a gond jobban. szivatot ráhuzom beindul de rosz karburálás miatt szeret leállni is
vmi beállítás inkább a gyanus. mert van amikor gond nélkül elindul.meg hideginditásnál van a gond jobban. szivatot ráhuzom beindul de rosz karburálás miatt szeret leállni is
2 dologra gondolok. aksim elég gyorsan lemerül. lehet nem kap elég kakaot h rögtön induljon?
másik a karbi. lehet hogy nem midnen hőmérsékletre passzol a beállítás és mondjuk melegbe nehezebben indul?
vagy még tlaán az h gyertya gondom lehetne...de 1hete vettem szal kétlem..
http://www.kepesmotor.hu/april...
És még tök olcsó is
Komplett 123-as Rotax blokk teljesen felujitva gyujtással elektronikával karbival csak be kell tenni a helyére!
Fél év garanciával ELADÓ!
nincs valakinek rotax 123-ba való külön léptetővilla,komplett váltó nélkül?
Am a motor hibátlan, mo-i, sérülésmentes!
Láttam a hirdetésed és érdekelne hogy hány km ter van benne :)