Helloka! Pedro (a barátom) osztálykiránduláson van, nem lesz gép közelben szerda estig, de azt üzeni, hogy írj neki a gmail címére és majd válaszol szerdán!
Ja és köszöni a türelmedet.
Üdv.: Anita
Olyan problémám lenne, hogy mostanában olyan 7-ezres fordulat környékén erőtlen a gép. Nem bírom power nyitásig fölpörgetni, mindig vissza kell váltani. Ha minden fokozatban kipörgetem akkor nincs megakadás, de pl ha hatodikban visszalassulok power alá, egyszerűen nem pörög föl. Az elektronika fojtatlan, nincs benne a lyuk és ezt már egy jó éve megcsináltam. MI lehet a gebasz?
kösz előre is
Hali! segítséget szeretnék kérni! Vettem egy Aprilia rs 125 Extreme mocit, de a régi gazdája kivette az olaj tartályt, és most keveréket kell bele töltenem. Szeretném visszatenni, de nem tudom hogy kell bekötni. Mindene megvan. Most pöcre indul,és így használom.
Amúgy, ha a Tiéd tényleg fojtatlan nem kell lemondanod a 150 feletti végsebességről. Az enyémbe benne van még a katalizátor és a szűkítő, így megy 170nél egy picit többet 17/40-es áttétellel és mellette jól is gyorsul, keveset is eszik.
Újabbakban kipufogónál vakcső, katalizátor, szűkítő, elektronikai fojtás (5 és 6 ezer között) és persze a powerszelep, ami vagy fixre van csinálva vagy a hengerből ki sincs marva a helye.
Helloka!
Elvitték az rs-em, nehéz volt megválnom tőle...
Maradt még utána egy pályaidomszettem.
Akit érdekel, gyári lámpának kialakított hely, egyedi hátsó lámpa kialakítás. Ha érdekel, küldj egy mailt, mert az árral rugalmas vagyok.
Ja és köszöni a türelmedet.
Üdv.: Anita