köszi. Lenne még egy általános kérdésem csak hogy mire számoljak nagyságrendileg: a váltóban melyik alkatrészre lehet jellemző az hogy 2-es fokozatban erős búgó hangot ad? Én a 2-es fokozathoz hozzá tartozó 2 fogaskerékre gondolok, hogy azok kophattak el esetleg? Illetve ha van valakinek eladó ilyen jó állapotban akkor jelezze (rotax 122). Egyébként szépen veszi a sebességeket, nem csattog, csak 2esben teljesen más a hangja mint a többi sebességben.
és az Ambika márkájú dugattyúkhoz mit szóltok?
minőségileg milyen?
illetve ha rákeresek akkor mihez keressem a dugót mivel mx1-hez semmit se lehet találni?
Nézd össze a hengert és a dugattyút. Az ablakok nagy valószínűséggel felömő(k) alsó nyílásához esnek alsó holpont környékén. Ablak nélküli dugattyú elzárhat 1 vagy 2 felömlőt és ezért nem úgy megy fordulaton.
Hát, szerintem attól, hogy nem pont ugyan olyan a dugó, attól mennie kéne... Az enyémben is ilyen van, mint a Tiedben (hasonló, Vertex), és az is megy szépen... Inkább a powerjét nézd meg.
De majd mondják (akik jobban értenek hozzá), hogy mi a stex.
Igaz nem Aprilia, hanem egy Gilera MX1, de ha lehet akkor aki vágja a témát légyszi segítsen!Köszönöm!
nagyon idegesített már hogy nem akar jó lenni a gép, ezért szétkaptam.
a történet úgy kezdődik hogy megvettem a gépet állítólag szír új hengerrel(ami 80ezer ft volt) és 200km- volt a hengerben szóval még járatós.Ezért nem hajtottam szépen bejáródott, elkezdtem neki húzni és nem éreztem tökéletesnek sose.
kínlódás árán max 120-at ment.
Most lekaptam a hengert(amihez az egész vázat mindent le kell bontani )
megkaptam a gyári hengerét is.
az 1. képen a benne lévő dugattyú, a 2. képen a gyári dugattyú látható.
Kérdésem az lenne hogy a két dugattyú közötti kialakítás külömbség okozhatja-e hogy nem akar jól menni a gép?
alapjárat minden frankó,pöc-röf, csak fordulaton nem működik a gép.power hatás is elmarad(magas fordulaton elfogy az erő)
3. és 4.kép csak azért van hogy átérezzétek hogy ez nem simson hogy henger azt kész!
Én kaptam hozzá két gyári kulcsot, egy soknyelvű kezelési könyvet - magyarul még véletlen sincs benne semmi - (ezért simán perelni lehetne..), szervizkönyvet, meg a gyári szerszámokat a faridomban.
Ha jól emlékszem fél liter motorolaj volt benne és fél liter benzin, amikor átadták.
hello, olyantól kérdedzném első sorban aki újonnan vette a motorját (2006os modell), hogy milyen cuccokat adtak hozzá anno?
Gondolok olyasmire hogy volt-e hozzá szerszámkészlet, meg kezelési könyv vagy hasonlók?
minőségileg milyen?
illetve ha rákeresek akkor mihez keressem a dugót mivel mx1-hez semmit se lehet találni?
Mechanikus és nyit szépen.
De majd mondják (akik jobban értenek hozzá), hogy mi a stex.
Igaz nem Aprilia, hanem egy Gilera MX1, de ha lehet akkor aki vágja a témát légyszi segítsen!Köszönöm!
nagyon idegesített már hogy nem akar jó lenni a gép, ezért szétkaptam.
a történet úgy kezdődik hogy megvettem a gépet állítólag szír új hengerrel(ami 80ezer ft volt) és 200km- volt a hengerben szóval még járatós.Ezért nem hajtottam szépen bejáródott, elkezdtem neki húzni és nem éreztem tökéletesnek sose.
kínlódás árán max 120-at ment.
Most lekaptam a hengert(amihez az egész vázat mindent le kell bontani )
megkaptam a gyári hengerét is.
az 1. képen a benne lévő dugattyú, a 2. képen a gyári dugattyú látható.
Kérdésem az lenne hogy a két dugattyú közötti kialakítás külömbség okozhatja-e hogy nem akar jól menni a gép?
alapjárat minden frankó,pöc-röf, csak fordulaton nem működik a gép.power hatás is elmarad(magas fordulaton elfogy az erő)
3. és 4.kép csak azért van hogy átérezzétek hogy ez nem simson hogy henger azt kész!
Van egy eladó 16-os első lánckerekem RS 125-re. Nekem rotax 123-ason volt fenn, kb. 50! km-t használt. 2000 Ft.
Ha jól emlékszem fél liter motorolaj volt benne és fél liter benzin, amikor átadták.
Gondolok olyasmire hogy volt-e hozzá szerszámkészlet, meg kezelési könyv vagy hasonlók?
"Hát ha arra gondolsz, hogy 5-6E környékén megtorpan, akkor az gyújtáselektronika."