Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ez megnyugtató. Sebaj, remélem teljes javítás után a jövőben nem lesz ilyen problémám, (legalábbis egy jódarabig) Nos húzok fekszem! Mindenjót
Nagyobb literteljesítményű motor, mint pl az rs, könynen bedetonál némi karbidugulstól is.
Értem.. Hát megjártam.. ;)
Hát, bizonyos értelemben a hőtől.
A detonálás szabálytalan égés, a végeredmény egy szúróláng, ami kb oylan mint a lánghegesztő hegesztőpisztolyból kijön.
Mindennek nem sok köze van a kenéshez, vagy nem kenéshez.
Egyébként kenés az volt, hibátlanul kapta az olajat ahogy az kell, nem is szart (castrol power racing), csak akkora nagy hő kellett ehhez a minőségi hengerhez, hogy ahhoz nemvolt elég.. Valami ilyesmi -.-
Csak simán a hőtől? :) Minden rendben volt azok közül amit írtál, legjobb tudomásom szerint..
Ha megszűnika a kenés, valamiért, akkor csak simán megragad, esetleg kipurcan valamelyik görgő.
A dugólukadás oka detonálás, pl nagyon szegény keverék, vagy nem belevaló gyújtóygertya, eltömödőtt, vagy nem rávalóü kipu miatt.
Nyilván a hőtől.. Megolvadt?!
Nem tudom, nem értek hozzá... De ha nincs elég kenés, akkor a dugattyú közepe lyukad ki?
Sziasztok!
Powernyelvet keresek, ha van vkinek eladó, normális állapotú legyen szíves értesítsen!
Olyan hő keletkezett, hogy nem volt elég a kenés, a dugó kilyukadt középen.. Sárga a henger annyira meleg.. Mondom, abszolút 0 hozzáértéssel írom azt, amit nekemis mondtak..
Ne is mondd... Egy "nem nicalsilos, acél gagyi" henger volt benne.. Nem érek hozzá, most vettem 1 hónapja a motort használtan ugye, ugynézki eladásra dobták össze a legolcsóbban
jól irtad 122-es,meg ahogy a képet is néztem a moccodról neked egy rotax 122-es henger kell
kuka lett teljesen?
Srácok, egy (valószínűleg nagyon amatőr) kérdésem lenne.. MIt jelent egy hengernél, hogy "Rotax 122, 125" ilyesmi. Hengert kell sajnos cserélnem a ragadásom után, és nem tudom ezek mit jelentenek, és hogy nekem milyen kell!
reméljük csak tuti lessz addigra nah meg jó idő bár eddig esőt mond
af1 első fogaskereke rámegy a 2001-es RSre?
május 2.-a kunmadáááár.. kell valaki, aki tudja az utat.. najó neeem
jó lett a kuplungom egy alátét beleesett amibe leeresztettem az olajat,nem vettem észre,majd akkor amikor bele akartam önteni az olajos flakonba az olajamat HOPPÁÁÁ itt az alátét amit nem is kerestem,beleraktam,majd láss csodát kiemel
most elvittem megheggesztetni,mert eltört az egyik darabja,aztán majd kiderül mi leszz
már csak a váltónak kell jó lenni,kuplung nélkül beveszi az első 3-at,imádkozzatok hogy a másik 3-at is bevegye
egyedire
Nekem mind1 csak ne olyan legyen mint amilyen az enyém lesz most
vagyis a 2 oldal idomot. a fej és a farok most lett festve feketére, ahhoz kéne kitalálni, milyen legyen az oldal illetve a tank :)
festeném az Rs-em.. valami ötlet? nem tudom milyenre kéne :)
pl: megszakadt a menet lent a kuplungkiemelőben, és a csavar kijött
sziastok
mondjatok már valami tippeket,hogy miért nem emel ki EGYÁLTALÁN a kuplungom
a spanolót állíthatom akármerre,azt már próbáltam,és még kicsit se emel ki
Ilyen esetekben érdemes apró darabokra szedni a karburátort és kitisztítani, átfújni a járatokat nehogy vmi apró szennyeződés vicceljen meg.