Helló urak! Innentől ha vmelyikőtöknek powerszelep nyelvről letörik a vége,úgy néz ki,meg tudom oldani a problémáját. Nekem most javítanak egyet,ha kész rakok fel képet.
Mennyibe kerül kb. a kuplungkar újjonan? gondolom csillagászati ár. Lekoccoltam ma 1 kisbusszal, a tranzit balhátulját lebontottam:S de nekem csak a kuplungkar hajlott el, a kormánysúlyom eltört(!) + 1 tűhegynyi festék lepattant.
dugót 20 körül már kapsz bele normálisat.
Henger meg csak akkor derül ki ha szét van szedve. Ha mákod van nem nyalódott el a nicasil, ha nincs mákod, akkor az odavan.
Ha esetleg kell egy ragadt henger, sérült nicasillal pótnak, vagy perselyeztetni, szólj nekem van egy eladó.
2006-os és 2007es gyári rezonátor ugyan olyan, nem?
van olyan henger amire nem megy re a gyári cső, de mondjuk egy arrow vagy egy jolly igen?
namert az a helyzet, hogy egy barátom elvitte a motorját az aszalósékhoz. megcsinálták, kapott új hengert meg minden szart és visszarakták a gyári csövet. működött a motor egy ideig, aztán beszart, nem volt ereje, és azt mondták neki asziék, hogy a rezóban elromlott valami. érdekes, de OKÉ.
ígyhát elvitte az én gyári rezómat, hogy akkor azt felrakják neki és jó lesz.
de asziék azt mondták neki, hogy az én gyári, 2007es rezóm nem megy rá az övére. állítólag más a henger és ezért nem stimmel a dolog.
én ezt azért nem értem, mert ha egyszer a kész motorra visszarakják a gyári 2006os rezót és működik, akkor a 2007es rezó mi a pöcsömért nem jó rá, amikor tudomásom szerint ugyan az a kettő?
világosítson már fel valaki mert ez kurvaérdekes. :D
vagy csak aszalósék pénzt akarnak behúzni a sráctól és egy rendszert akarnak rásózni?
Az oxidos részről nem tudtam, de egyáltalán nem ajánlott a megragadt motort erőltetni, csak szarabb lesz, az meg más kérdés, hogy a gyűrű mire képes... Szerintem láttunk itt mindannyian törött dugót meg felszántott hengert... Sajnos benne van a pakliban, de semmivel nem jobb, ha egy szelepszár törik el egy 4T ben... Az meg aki 80 ezret mond egy henger cserére inkább húzza fel! Ki lehet hozni az egészet 80 ból! Persze otthon, és normálisan, bár ha már ottvagy akkor csapágyak és szimeringek meg minden egyéb cserés dolog... 100 ból simán kijön, nem akármilyen cuccokkal szerelve!
Nicasil réteget meg újra lehet húzni nem?
Utángyárott alu. Szerintem jobb mint a gyári ötvözet hulladék.
Eddig kiválóan szuperál (kop kop)
szal 4 ből kijöttem,és tök fasza ha kell valami elérhetőség msn adatlapon
most br10e van benn
Van egy rendelhető Jolly SP. Esetleg félretetethetjük.
9600volt akkor....
Henger meg csak akkor derül ki ha szét van szedve. Ha mákod van nem nyalódott el a nicasil, ha nincs mákod, akkor az odavan.
Ha esetleg kell egy ragadt henger, sérült nicasillal pótnak, vagy perselyeztetni, szólj nekem van egy eladó.
2006-os és 2007es gyári rezonátor ugyan olyan, nem?
van olyan henger amire nem megy re a gyári cső, de mondjuk egy arrow vagy egy jolly igen?
namert az a helyzet, hogy egy barátom elvitte a motorját az aszalósékhoz. megcsinálták, kapott új hengert meg minden szart és visszarakták a gyári csövet. működött a motor egy ideig, aztán beszart, nem volt ereje, és azt mondták neki asziék, hogy a rezóban elromlott valami. érdekes, de OKÉ.
ígyhát elvitte az én gyári rezómat, hogy akkor azt felrakják neki és jó lesz.
de asziék azt mondták neki, hogy az én gyári, 2007es rezóm nem megy rá az övére. állítólag más a henger és ezért nem stimmel a dolog.
én ezt azért nem értem, mert ha egyszer a kész motorra visszarakják a gyári 2006os rezót és működik, akkor a 2007es rezó mi a pöcsömért nem jó rá, amikor tudomásom szerint ugyan az a kettő?
világosítson már fel valaki mert ez kurvaérdekes. :D
vagy csak aszalósék pénzt akarnak behúzni a sráctól és egy rendszert akarnak rásózni?
Nicasil réteget meg újra lehet húzni nem?