Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló urak! Innentől ha vmelyikőtöknek powerszelep nyelvről letörik a vége,úgy néz ki,meg tudom oldani a problémáját. Nekem most javítanak egyet,ha kész rakok fel képet.
helló.szerintem-D10-EG
Motoroázisban 1500 Én most vettem hibátlan, ugyan olyan, mint a gyári meg sem lehet különböztetni.
jahh,most olvasom hogy a power-re irtad,na mind1
nekem péntek óta van meg, de sajnos nem tudtammég használni,(blokkgenerál)de nem valami rossz félének néz ki
Szia!
Utángyárott alu. Szerintem jobb mint a gyári ötvözet hulladék.
Eddig kiválóan szuperál (kop kop)
én most vettem utángyártottat 2500 volt,meg 1500 a posta
szal 4 ből kijöttem,és tök fasza ha kell valami elérhetőség msn adatlapon
BR10EG gyertyát rendeltem ugye ez jo lesz az RSbe?

most br10e van benn
Tyt, úgy olvastam, h a Te RS-edben az Italmondo féle powernyelv van, mint minőségellenőr elmondanád mennyire jó ez a nyelv?
rá van írva
haliigali nemtud nekem valaki mondani egy 1. kerék csapágyszámot? (púpos rs)
bassszkkkkiiii:D:D menetes? mert akkor esztergálok bele egy menetes szárat:D:D esküszöm...3 ezer ft....
ha a végsúly eltört, sanszos hogy a csutka is kapott egy szépet. Vigyázz vele, nehogy menet közbe maradjon a kezedbe.
¤Bence¤RS
Van egy rendelhető Jolly SP. Esetleg félretetethetjük.
egyszer kérdeztem meg meyni lenne a régi rs-m re a kuplungkar....
9600volt akkor....
Mennyibe kerül kb. a kuplungkar újjonan? gondolom csillagászati ár. Lekoccoltam ma 1 kisbusszal, a tranzit balhátulját lebontottam:S de nekem csak a kuplungkar hajlott el, a kormánysúlyom eltört(!) + 1 tűhegynyi festék lepattant.
Mille motors dunakeszin, 3 hete vettem tőlük pont, 3pénzért
szeretik a pénzt számolni, de ezt már te is tudod:D
szerintem ez csak egy városi legenda
Remélem a legjobbakat! ;) Pár napon belül kiderül
parasztvakítás
dugót 20 körül már kapsz bele normálisat.
Henger meg csak akkor derül ki ha szét van szedve. Ha mákod van nem nyalódott el a nicasil, ha nincs mákod, akkor az odavan.
Ha esetleg kell egy ragadt henger, sérült nicasillal pótnak, vagy perselyeztetni, szólj nekem van egy eladó.
hali. 1 kérdés...

2006-os és 2007es gyári rezonátor ugyan olyan, nem?
van olyan henger amire nem megy re a gyári cső, de mondjuk egy arrow vagy egy jolly igen?

namert az a helyzet, hogy egy barátom elvitte a motorját az aszalósékhoz. megcsinálták, kapott új hengert meg minden szart és visszarakták a gyári csövet. működött a motor egy ideig, aztán beszart, nem volt ereje, és azt mondták neki asziék, hogy a rezóban elromlott valami. érdekes, de OKÉ.
ígyhát elvitte az én gyári rezómat, hogy akkor azt felrakják neki és jó lesz.
de asziék azt mondták neki, hogy az én gyári, 2007es rezóm nem megy rá az övére. állítólag más a henger és ezért nem stimmel a dolog.
én ezt azért nem értem, mert ha egyszer a kész motorra visszarakják a gyári 2006os rezót és működik, akkor a 2007es rezó mi a pöcsömért nem jó rá, amikor tudomásom szerint ugyan az a kettő?

világosítson már fel valaki mert ez kurvaérdekes. :D
vagy csak aszalósék pénzt akarnak behúzni a sráctól és egy rendszert akarnak rásózni?
Nem tudom mi a probléma.? Légyszíves mondd el mert lehet én vagyok hozzá túl hülye, de nekem nem tűnik annyira szarnak. Én beleraknám a sajátomba...
Az oxidos részről nem tudtam, de egyáltalán nem ajánlott a megragadt motort erőltetni, csak szarabb lesz, az meg más kérdés, hogy a gyűrű mire képes... Szerintem láttunk itt mindannyian törött dugót meg felszántott hengert... Sajnos benne van a pakliban, de semmivel nem jobb, ha egy szelepszár törik el egy 4T ben... Az meg aki 80 ezret mond egy henger cserére inkább húzza fel! Ki lehet hozni az egészet 80 ból! Persze otthon, és normálisan, bár ha már ottvagy akkor csapágyak és szimeringek meg minden egyéb cserés dolog... 100 ból simán kijön, nem akármilyen cuccokkal szerelve!
Nicasil réteget meg újra lehet húzni nem?