Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a "szemét" ha jól látom ezüstözött alsógögő, és értelmesnek tűnő felső.
Szerintem tkrj cucc.
Köszönöm a segítségeket, nem tudom még mi lesz, egyenlőre átnézés, kárfelmérés, aztán lehet keresni a hiányzó alkatrészeket.. Ja de előtte még.. PÉNZSZERZÉS -.-
ezt a szemétdombot valaki beleteszi a motorjába?
http://robogoalkatresz.odormot...
hajtókart itt találtam, igaz ez tuti nem italkit...
Ragadáskor aluminiumoxid keletkezik a dugón, aminek a keménysége vetexik a nicasiléval.
(mezei reszelő nem is viszi)
HA járkálnak ragadt dugóval, az legyalulja a galvángéteget.
Továbbá, iylen alaposabb akasztáskor ha a gyűrű szerencsétlenük ékelődik be, az megint csak gyalul, mert nem tud visszamenni a helyére.
Eddig nem vettem észre semmi mást. Olaj nemfolyik, semmi ilyesmi.. Csak megragadt, és nem indul..
Hát nem vagyok benne nyakig, de ez egy kicsit meredek... A henger attól, hogy megakadt nem cserés, gondolom nem utolsó méretes dugó volt benne, így meghónolják és a következő méretű dugóval mehet össze. A főtengely tuti kapott nem is kicsit... Lehet kapni Italkit hajtókarokat, ami szerintem nem a legszarabb, de megfizethető. 80 ezerből kijön a hónolás egy Vertex dugó meg a főtengely felújítása! Egyébként másnak nem lett baja? (ránézésre) Nem folyik az olaj? repedés? semmi furcsa?
Énis félek ettől... A legjobbakban reménykedem, de...
az drága mulatság lesz
senki nem tud olyan kis műanyag átlátszó ablakot?
nekem nem indult be az istennek se... Egyébként meg hál istennek nagyon közel voltam az otthonomhoz, így nem volt gáz.
nekem ragadások után, 2 perc múlva mindig beindítottam....csörgött mint az állat, de muszáj voltam hazamenni....
jaja, 1x próbáltam meg, semmi, azóta pihen... Várja a szakértő kezeket..
ha ennyire megakadt, ne piszkáld.
Nem indul természetesen. Nyomom az önindítót, hangot ad "szenved" de nem gyújt.. Még csak meg se mozdul a fordulatszámmérő.
ja és beindítottad azóta?
akkor én nem hiszek ebben a használt olajos, fáradt olajos, főzött olajos mendemondában
Gondolom élt a gyanúperrel, hogy olajozási hiányosság, és nem helytelen karburálás volt a ragadás oka.
Olyankor a hajtórúd szépen meglilul, és kilágyul.
Mert azért egy kerékmegállítós ragasztás, az nem csak annyi, hogy picit megcsípte a dugót valahol...
Olyankor kap minden, például a főci centrirozása garantáltan elmegy.
Na ezaz.. Rámondta kapásból, hogy CSERE.. Gondolom nem szeretné javítgatni, kicseréli azt kész.. Hajtókarra meg azt mondta, hogy valszeg csere, de az nemtuti.. Mondom, köszönöm szépen..
Nincs is másik olajvállalat, csak a Mol, asszem tegnap vették meg az utsó független céget azt a kagylósat vagy mit

akkor honnan tudja a szerelő h henger az csere, meg h hajtókar sérült...?
és az igaz h a MOL gyártja mindenféle motorolajnak az alapanyagát? ......
Áh, fogalmam sincs milyen henger van/volt benne.. Hamarosan ha szét lesz szedve kiderül.. (nem rég vettem azért nemtudom...)
szia!
a 40ezer ft-os dugó egy vicc, a 80 ezres henger is....dugó olcsóbb...henger meg vagy drágább vagy olcsóbb(vagy gyári, vagy utángyártott). ha sérült a hajtókar azt venni kell...
milyen hengered volt? nicasilos, vagy hüvelyes? sokat szopattak engem azmiatt h megvolt hüvelyezve a hengerem....
Persze, hogy normális, ha leforogná a 14-et hatban, akkor te lennél Talma:)

Üresben meg ne üvegeljed, nem hasnyál neki.