Köszönöm a segítségeket, nem tudom még mi lesz, egyenlőre átnézés, kárfelmérés, aztán lehet keresni a hiányzó alkatrészeket.. Ja de előtte még.. PÉNZSZERZÉS -.-
Ragadáskor aluminiumoxid keletkezik a dugón, aminek a keménysége vetexik a nicasiléval.
(mezei reszelő nem is viszi)
HA járkálnak ragadt dugóval, az legyalulja a galvángéteget.
Továbbá, iylen alaposabb akasztáskor ha a gyűrű szerencsétlenük ékelődik be, az megint csak gyalul, mert nem tud visszamenni a helyére.
Hát nem vagyok benne nyakig, de ez egy kicsit meredek... A henger attól, hogy megakadt nem cserés, gondolom nem utolsó méretes dugó volt benne, így meghónolják és a következő méretű dugóval mehet össze. A főtengely tuti kapott nem is kicsit... Lehet kapni Italkit hajtókarokat, ami szerintem nem a legszarabb, de megfizethető. 80 ezerből kijön a hónolás egy Vertex dugó meg a főtengely felújítása! Egyébként másnak nem lett baja? (ránézésre) Nem folyik az olaj? repedés? semmi furcsa?
Gondolom élt a gyanúperrel, hogy olajozási hiányosság, és nem helytelen karburálás volt a ragadás oka.
Olyankor a hajtórúd szépen meglilul, és kilágyul.
Mert azért egy kerékmegállítós ragasztás, az nem csak annyi, hogy picit megcsípte a dugót valahol...
Olyankor kap minden, például a főci centrirozása garantáltan elmegy.
Na ezaz.. Rámondta kapásból, hogy CSERE.. Gondolom nem szeretné javítgatni, kicseréli azt kész.. Hajtókarra meg azt mondta, hogy valszeg csere, de az nemtuti.. Mondom, köszönöm szépen..
szia!
a 40ezer ft-os dugó egy vicc, a 80 ezres henger is....dugó olcsóbb...henger meg vagy drágább vagy olcsóbb(vagy gyári, vagy utángyártott). ha sérült a hajtókar azt venni kell...
milyen hengered volt? nicasilos, vagy hüvelyes? sokat szopattak engem azmiatt h megvolt hüvelyezve a hengerem....
Szerintem tkrj cucc.