sziasztok
anno még úgy vettem az rs-t h a blokkon lévő kis műanyag átlátszó kupak, ahol megtudod nézni az olajszintet repedt volt. Tudok én ilyesmit vhol beszerezni? mert elkezdett csöpögni az olaj belőle, amint felmelegszik....
Ma reggel autópályán 120-130 km/h-s sebességnél megragadtam.. Motor lekapcs, hátsó kerék megakad, gumi csúszik, füstöl. Szerencsére viszonylag gyorsan behúztam a kuplungot, mihelyst lereagáltam mi a helyzet, majd legurultam a leállósávba.. Motor be volt melegítve, 70 fok körüli volt, már mentem előtte vagy 20-30 km-t. Olaj volt benne bőven (Castrol Power Racing, mint tegnap is írtam) és annyira nem is szar fajta félszintetikus motorölő.. Ma a környékembeli szervizesürgét felhívtam, azt mondta, 40 körül van a dugattyú, 80 a henger + ha a hajtókar sérült, az is pénz. 4500 FT-os órabérrel dolgoznak, és 30 órát mondott munkaidőnek.. Agyam eldobtam mikor ezt elmondta, nem akartam a fülemnek hinni. (VIDÉKI MASZEK, NEM! MÁRKASZERVÍZ)
Aztán másik szervizes pedig valamelyest megnyugtatott, hogy a dugó csere tuti, de a henger talán javítható, stb.. És az órabére is finomabb!
Miért történhetett ez? Én vagyok a hibás? Simán 130 körül közepesen húztam a gázt, relatíve meleg motorral. Miért?! Hogy?! Miért nem volt elég a kenés? Várható költségek?!
Ja és ezek után, esetlegesen javított hengerrel a jövőben mennyire lesz stabil, jó a motor? Ugyanúgy használható lesz 100%-osan?
Láttom teleszkóp bajod van. Megtudom csináltatni.
Am. néztem hogy Kerekegyházi vagy 2-3naponta ott vagyok. Tudunk is koccani ma is 6tól úgy 8ig biztos ott leszek.
kistuning5@citromail.hu - emailem
magával a castrollal semmi gond, csak azokkal amiket magyarországon meg a környéken lehet venni...
ezt nemkell kézpénznek vennetek, viszont én egy olyan embertől hallottam aki elég jol benne van ezekben az olaj dolgokban:
a castrol vett egy romániai finomitoban részesedést és a fáradt olajat finomitsák+adalékolják, hogy a minősége elég legyen, hogy epp átmenjen az api, iso, jaso vagy epp valamelyik minőségvizsgálaton! ezzel addig nincs is gond ameddig a motor átlag (pl.: túra) körülmények között működik. de versenykörülmények között már jelentős a kopás. és itt szo sincs hamisításrol! a castrol egyszerűen különböző piacokra más-más olajat ad el. több píz marad nekik
én inkább hiszek ebben és nem kisérletezek
valamint ezt nem merem 100% osan kijelenteni de nekem gyanús, hogy a motullal is ez a helyzet. az olaszoktol vásárolt és a hivatalos szerb importőrtől (mass company) vásárolt MOTUL 710esnek egyszerűen szemlátomást más volt az állaga.
kíváncsi vagyok másoknak vannak-e hasonlo tapasztalatai?
megjegyzem: a cstrolos-storyt szakembertől hallottam. a motulos saját tapasztalat.
Köszi azért annyira mégsem vagyok zöldfülű motor téren. :D Csak ugye hall az ember ezt is azt is... Most látom hogy nem vettem túl olcsón, de vannak drágább helyek is. Legalább ez már ittvan és nem kel várnia postásra meg még pk-t is fizetni és 2 literrel ugyanott vagyok.
Köszi mégegyszer az biztos hogy Castrolt többet nem öntök bele...
Szerintem a probléma a csuklódnál lesz ez 2t ne várj csodát alacsony fordulaton pörgesd ha ott jó akkor meg inkább örülj mert, sok mindenki meg azért sír, hogy magas fordulaton fullad erőtlenedik dadog nem forog. Szóval amíg annyi a problémát, hogy teligázra fullad 3ezer alatt addig örülj neki használd 6ezer fölött nem lesz ilyen problémád
Nekem elég lenne egy bontott is, a lényeg, hogy minél olcsóbb legyen. Igazság az, hogy nem új a motorom, és nincs sok pénzem most rá...Szóval költeni sem akarok sokat, meg nincs is miből :D
anno még úgy vettem az rs-t h a blokkon lévő kis műanyag átlátszó kupak, ahol megtudod nézni az olajszintet repedt volt. Tudok én ilyesmit vhol beszerezni? mert elkezdett csöpögni az olaj belőle, amint felmelegszik....