Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi történt velük?
Ott van igen.
Utána a nagy fekete műanyag "sapkás" csavarral (alapjárati fordulat szabályozó) beállítod a fordulatot 1200-ra kb.
értsd rakjam feljebb h ne logjon anyira le. de amint mondod az nem az also tartományban befolyásol. szoval akor marad a csavaros dolog.. csak nehogy szarabb legyen mint most
Sziasztok!
Powernyelvet keresek, ha van vkinek eladó, normális állapotú legyen szíves értesítsen!
Véletlenül van tippje vkinek, h az RS-em miért evett + 2 db nyelvet? Tisztítani tisztítom rendesen...
A súbertűt vedd kisebbre? Vékonyabbat szeretnél beletenni?
A viccet félretéve. A súbertű pozíciója, felemelése vagy leengedése félgáz környékén befolyásol. 6-8000 fordulat környékén (terhelve) nem fog szépen elforogni, ha pl túl dús, mert nagyon fent van a tű.
amm igen PHBH28

ahol bekarikáztam a képen ott nekem van egy csavar azt kell akor tekergetni?
nekem azt ajánlották hogy a subertüt vegyem kisebbre. az nem lehet jo megoldás?
Az alapjárati rendszer körül keresgélj...
Nagy valószínűséggel PHBH28-as karburátorod van. Ezen nem az alapjárati levegőt tudod állítani, hanem az alapjárati keverék mennyiségét. Pici süllyesztett csavar. Ez 2,5-3 fordulatra kitekerve szokott jó lenni.
2001es rs rotax 122-es?
ha 3ezres fordulatig full gázon meghuzom a motort elindulásnál mindig meg akar fulladni.

ilyenkor a fuvokákkal van gond v a levegő csvavarral?
hat sztem az uj henger az elég drága... bár ha érdekel lehet venni ojan 60 ezerért uj henegrt is. de egy ujranicasilozás is megteszi (és olcsóbb is) ha az esetleg érdekel tudok adni elérhetőséget! ez ojan nekem 40 ezer forintba jött ki.
dugattyut azt kapsz kb 20 ezertől 30ig. attol függ miyen kell.
kb ennyi bár érdemes megnézni, lehet ráférne egy hajtókar felujitás és egy főtengelycsapágy csere is!
Sziasztok.
Úgy döntöttem felújítom az RS125ösöm amibe új henger és dugattyú kéne. Szerintetek hogy érdemes csinálnom és kb mennyiből lehet kihozni?
Sziasztok. Van egy Aprilia Rs 125 mocim. Gondom az vele hogy a multkor elött elfogyott menet közbe a benzin. Hoztam bele benzint és amikor beleöntöttem 5 litert elkezdete a a hengernél a tulfolyókon nyomni ki a benzint... Mi lehet a gond? Köszi a segítséget! :)
nekem 6206-os volt és olyat is tettem bele
Sziasztok lenne pár kérdésem:
Rotax 122-be milyen főtengelycsapágy kell? 6206 vagy 6205 ? 6206 volt benne itt meg 6205-öt találtam. Viszont itt megint más van
A másik az lenne, hogy az a láncvezető görgőhöz, ami a hátsó villára van rögzítve, hozzá érhet a lánc?
Egyébként most lett összerakva blokk, az első 10km után elkezdett fütyülni... szval a tököm ki van!
ami bevan karikázva fekete kis szar a karbin(dell 28as) olyat lehetne valahonan venni?
esetleg van valakinek egy felesleges?
Ha már az észrevételek
Azt lehet elfelejtetted odaírni, hogy most lesz aktuális a motorban a dugattyúcsere. Szervízben 50e ft-tól...
Észrevételek nagyon fontosak, ki mennyire figyel, jár utána dolgoknak.
De nyilván mindenki tisztába van a realitásokkal. Mert ez így 24 KW, tehát ez javításra szorul
A gyári lánc 108 szemes és az enyémen nem O-gyűrűs volt.
Ha van kedved kb 1000 km-enként, 4-5 láncfújás után levenni a láncot és úgy alaposan kimosni, eltisztítani akkor felesleges O-gyűrűsre költeni. Ha nem igazán szereted szerelgetni, pucolgatni a láncot akkor tegyél rá O-gyűrűset.
BandiRS.
A 30 KW az kicsit sok nem? :) A Full Power gyárilag 21 KW. Egy rendszerrel jó ha van 23 max 24 KW. Na de nem is kötekedni akartam csak egy észrevétel. :)
Üdv!
Nem tudtam hol szervizeltetted, általánosságban beszéltem. Elhiszem hogy jók, ha te mondod.
Viszont azt tényleg ne mondd már hogy 140ért vetted az Arrow-ot!
Én 3éve vettem 96ért a natixnál.
25 vagy 30 eft sok 1 gianelli rezóért
hello
17/40 es lánckerekekhez milyen láncot ajánlanál és milyen hosszút?
nekem már cserélt lánckerekem van. 39/15-s. gyorsulni gyorsul mint az atom de 150körül megy csak.

azért érdeklődtem hogy meniyben tér el ez a felállás.