Szerintem meg annyi amennyit írtam. Több okból is. 1. Rá van írva a lánckerékre. 2. Le van írva a gyári kézikönyvben.
Válassz belátásod szerint. A JT ajánlás szerint rövidebb áttételt kapsz, max 140 lesz a vége. És lehet a 108 szemes lánc túl hosszú is lesz...
a duda mellet van nekem egy ilyen kis téglalap alaku gombocska. egy fém vmi fogja ami a müanyag müszerfal két kis lyukába megy bele. nemtudom mire jo. másnak is van rajt?
á, már az előző motorom is hitelre vettem, majdnem az lett a vége, hogy vissza kellett adnom :D Bár így utólag belegondolva még az lett volna az olcsóbb megoldás
Tyt,
hát lehet, a marketing egy dolog :) , főleg, hogy hasonló cipőben vagyunk , talán konkurencia de hogy:
"én ezt is kihagynám, annak tudatában hogy a márkaszervizek 85%-a totál sötét a szereléshez. Tisztelet a kivételnek."
Ezt picit erősnek érzem, főleg annak tudatában, hogy a Dunakeszi Mille Motor ahol volt szervizen, elég sok versenymotort felkészített már , de biztos lesz aki valamiért szidja majd őket is....
persze ugyebár vannak kivételek
Örülök, hogy nem rágtál be
Gondoltam, még megemlítem, hogy jól néz ki az utángyártott idom, meg gratulálni akartam, milyen szépen visszaalakítottad 3év versenyzés után utcai motorra, de akkor valószínüleg szétrugnád a seggem
megtágitod a hátsó tengelyen lővő anyát
mindkét olald van két kis csavar amik hosszanti riányban állnak (a tengelynek neki vannak veszitve). azokon van 1-1 biztosito anya, azt feltágitod és addig állitgatod tengelyt azokkal a csavarokkal ameddig jo nem lesz a láncfeszesség.
megjegyzem mindkét oldalt vannak kis jelzések, ezek segitségével birod egyenesbe állitani a kereket.
van egy kis problémám igaz nem aprilia, de 2t és 125ccm
egy Gilera MX1-ről lenne szó, minden frankó pöcre indul minden jó szépen jár 800-1100rpm alapjárat.
viszont menet közben nem úgy megy ahogy kellene, olyan mintha kínlódna.
4.-ig viszonylag jó, de 5.ben már nem jó és 6.ban lassul.
hozzá kell tenni, hogy új henger lett rá véve és be lett járatva szépen.
kipuff kiégetésen túl vagyok és a gyertya is tuti(másik gépből is raktam bele ami jó volt)
valakinek valami tipje van kérem ossza meg velem, vagy tud egy hozzáértő embert Kecskemét környékén aki tudna segíteni az jó lenne.
Segítségeteket szeretném kérni. Új lánc van a motoron, és kb. 200 km után nyúlt egy picit és azt a tanácsot kaptam, feszítsek rajta. Sosem csináltam még ilyet, abszolút kezdő vagyok még a témában. Valaki tudna nekem segíteni, hogyan csináljam? Letudnátok írni picit szájbarágósan a menetét? :) Előre is kösz!
arrow rezó érdekelne, csak a rezó ha van valakinek elfekvőben jelezze.
üdv