Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szeva,
elkezdtem irni az RS125 GYIK (faq)-ot, 2 oldalnál tartok. Aztán időhiány miatt abbamaradt, majd ha hazamegyek magyarországra folytatom ha lesz időm.
Lassan ideje lenne egy GY.I.K. részt kialakítani az ilyen gyíkoknak...
legalább utána jól pofánverted?
én mondtam hogy ki kell irtani őket, de van aki még mindig nem hisz nekem javascript:smile(document.frmmsg.body,'02');do
cument.frmmsg.body.focus()
Szeva. Vegyél cbr125öt :) Jobb lesz úgy mindenkinek. Neked gondtalan motorozásaid lesznek, és egy olcsón fenntarható mocikád. Nekünk meg nyugodt éjszakáink, mert nem teszed fel azokat a kérdéseket amiket már mindenki feltett milliószor :)))
jaja, turtle wax sztem a legjobb, sokan ajánlják. lehet mindenféle szinben kapni, és adnak hozzá javitó zsirkrétát is :D
Helló!
Szerintem vegyél ilyen polirozó rúzst, jól kend át vele ahol volt a sérülés, aztán meg pasztával polirozd. Én kézzel csinálnám.
hali
tudnál nekem tanácsot adni polírozás ügyben.színben olyan mint a Gozsié.
ma egy MORE odajüött hozzám h vigyem őt haza.mondom neki h nem viszem, húzzon. erre elkezdi pakolni fel a cuccait a tankomra.a kur.a övtáskája szép csíkokat nyomott belle mindenfelé a tanknyílás körül. méghogy ne legyen rasszizmus..

szóval tudnál tanácsot adni h milyen korongot és pasztát érdemes hozzá használni?és h hpgyan csináljam apoliírozást?fúróval terveztem..nemnagyon értek a fényezésesdolgokhoz, de látom mit műveltél azzal a sárvédővel
előre is kösz
ha intettél egy cbrnek, akk én voltam :D
Valamint valaki használ sportlégszűrőt ?
Helló!
Dellorto phbh 28 BD Ez a karbi miben különbözik az RD, ND-től?
Meg hány fúvókának kéne benne lennie? Ebbe 5 van.
óóó zsíír...h egyem a pöcsöd:D
Kész a sárvéjdőd...
akkor ezekszerint a te szüleid egyike bankár, orvos, vagy sokat örököltetek
hát akkor ezekszerint neked még nem volt dugattyú cserélve, pedig már 16 ezernél jársz. az elég jó :) nekem 2007es rs-em volt, 7500 km körül beállt... de legalább megcsinálták gariba az egészet. nyírd ki gyorsan aztán megúszod a kemény forintokat
Szerintem akkor vegyél 2T motort ha valamelyik szülőd bankár, politikus, orvos, stb., vagy nyilván ha rohadt sokat örököltetek, vagy ha 5ösötök volt a lottón...
Ez az én véleményem...
valaki meg tudja mondani,hogy mennyibe kerülne az utángyártott tömítés szett(blokkba)meg a szimeringek?
Én Dabas-Alsónémedi távon közlekedem már egy hete, régebbi rs és piros-fekete:)
A CBR 4 ütemű, az RS 2 ütemű. Ez a leglényegesebb eltérés. A 2T erősebb, gyorsabb, de szervízigényesebb is. Ha szeretsz otthon szerelgetni és nem bánod, ha valamivel drágább a fenntartása, akkor válaszd az RS-t. Elsősorban kétütemű rajongóknak való
Drága Barátaim!
Ma motorozás közben égi jelet kaptam, leszart valami az égből, de komolyan!
Nah, ennek örömére bejelentem, hogy elkészült a várva várt RS 50 rajongói website! Egyenlőre a bikerboy.extra.hu címen érhető el, folyamatban van a domain regisztráció, melyet követően a végleges cím a www.rs4life.hu lesz.
Ne habazzatok, nyomás az RS4LIFE -ra !
Sziasztok!

Most tettem le a jogosítványt A1ből és szeretnék egy kezdő 125cc-s motort. Ti ajánljátok a Aprilia RSt? Azt olvastam az olasz sport motorokról, hogy nagyon pörögnek. Viszont motorikusan hamar tönkremennek. Igaz ez... ? Nekem eddig legtöbben a Honda CBRt ajánlották mennyivel drágább/másabb egy 125-s CBr fenn tartása mint egy RS-é... ? Segítségeteket előre is köszönöm.
Köszi segitséget! Amugy szét szedtem a jeladót, és majd beszartam hogy még igy is számlálja a km-t:D Utána haverok mondták hogy maga az órával is lehet ilyenkor gond, nem csak a jeladóval. De amugy ki okoskodtam hogy nem egy fix szorzatal számol többet az óra, hanem pl: ha megyek 100al és 0-at muttat az óra akkor 0 km megy bele, de ha egy helyben állok és 200nál ugrálgat az óra akkor állóhelyzetben teszi bele a kilómétert... Ha most ez az egész jeladó szét csatlakozás nem megy, mi meg oldás van még hogy ne számlálja tovább az extra kilómétereket?
km jeladó meg kérdés, egyébként szedd szét, adj neki wd40et, nálam meggyógyitotta.
Ja igen és a hszem nagyrésze Rsracingnek szól :) Remélem tudtam segiteni.
Persze reális. :)) Nem fognak belemenni, hivatalos szalon csakis gyári alkatrészeket használ, olaszországból. Ezért van az, hogy a dugó 50e felett van.. Nem hülyék, hogy hozott alkatrészt belerakjanak, azon nekik nincs hasznuk..

Szervizt otthon kell csinálni, vagy Aszalósnál!
Ha otthon csinálod:
dugó 22e gyűrűvel csapszeggel
tömitések, tűgörgő 7-8e
váltóolaj max 2,5e
gyertya 2,2 e
légszűrő pucolás, power pucolás nem kerül semmibe
Munkadij marad csak, ha te csinálod az sincs..

Ha nem vágja a delikvens a motorszerelést annyira, akkor MINDENKÉPP ASZALÓSÉKHOZ VIGYE! Nem fognak lehúzni, korrekt munka, korrekt áron.
A többi szart meg bontóból vagy Benccétől vedd meg, bár nem vágom mit tartasz drágának a 8000ft-os indexen. Ennél olcsóbban csak utángyártott ultragagyit kapsz, valahol talán.
azért kérdezz utána hogy valamelyik másik dugót ha viszel vagy ott veszel nem rakják e bele, a garival együtt, mert még wöshner vagy proxból is olcsóbban meguszod..
jól teszed :)
bár én még nem jártam nála, de csak jót hallottam róla