Dunlop Trophyn belül van értékelve az Aprilia kupa ott a következők módosíthatóak: pályaidom, fémfékcső, fékbetét, gumi, kipufogó, 1gyürűs dugattyú, stb
ami nem módosítható: hengerfej, henger, karter, karbi, légszűrődoboznak fennkell lenni, felni (gyárinak kell lenni), lánc, stb
A Dunlop Trophy az már Alpok-Adria szabály szerint megy...ott már lehet komolyabb motortuning is...(karbi 28asnak kell lennie,, 125ccm, stb)
Jövöhét végén Alpok-Adria lesz a Hungaroringen...
Dunlop Trophy az Alpok-Adria mezőnnyel fog indulni és lesz Aprilia kupa értékelés is!
Figy hülyék nem vagyunk....gumiszilenthez van fogatva a dob bilincse és le van rögzítve a vázhoz rendesen mindenhol....a remus dobom meg kb fele olyan súlyú mint a gyári aprilia dobok...és ha elolvastad volna amit írtam akkor észrevetted volna h a gyári dob amit rátettünk ugyanúgy eltört.... esetleg vmi értelmes vagy használható infó vkitől?
most olvastam el az alpok adria teknikai szabályzatát, hát ahogy én kivettem sok mindent nem lehet csinálni a motorral, max 28as karbi, henger nem módosítható... Hát ha már verseny akkor mérnem lehet
Mert 2T motornál az olaj a benzinben van benne. Mikor elengeded a gázt akkor alapjárati benzint kap csak ezáltal csak nagyon kevés olajat, de a motor pörög 7-8000-et vagy akár többet. És így besülhet nagyon hamar elegendő olaj hiányában. Szóval kuplung és fék
Talán ha értelmesen lerögzítenétek a vázhoz, nem törne el mindig. Fogadjunk, hogy a dob bilincse nem gumiszilenthez van fogatva:D A rezgéstől törik el, gumi azért kell közé, hogy csillapítsa.
Hello!érdeklődni szeretnék hátha tud segíteni valaki,a kipufogómról lenne szó.4 hónapja vettem a mocit,azóta legalább 6-7szer hegeszteni kellett több helyen,mert eltört a rezó és a dob közötti cső,a rezó is több helyen elrepedt,és a felfogató csavarokat is állandóan elhagytam rúgóval együtt :S a csavarokat már rögzítettük azokkal nincs gond,de azóta is eltört az a cső már nemegyszer,sőt a 30ezres remus sportdobom is eltört a felfogatásnál :S most visszük aluminium hegesztőhöz,addig egy gyári dobot raktunk fel,de tegnap este az is eltört ugyanott :S nemtudjuk miért megy szét állandóan:S 94es RS125ről van szó. gondoltam arra is h veszek rá egy teljesen új kipufogót de ha azt is széttöri......akkor felesleges.ha vkinek volt már hasonló problémája vagy tud segíteni azt megköszönném. üdv
Hát látod sajnos nekem is összejött. A motorról körbe leszakadtak az idomok. mindkét oldalról lábtartó letört, hátsó fékkar, és váltókar, és elöl a kormány.. biztosító meg jövőhét hétfőn fényképezi, de az intézi aki nekem csinálta a motorgenerált, szal leviszem hozzá és ő intézi tovább a biztosítóval meg meg is csinálja majd... ez így elviekben.. aztán gyakorlatban hogy mi lesz az majd kiderül.
Rijekába 194 volt az egyik csókának a topspeed...bemérték hitelesen...