Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

redy to race, akkor az ktm
azért vannak itt hiányosságok...pl ha egy oldalt méred a cinezést akkor elbillen a dugattyú ezáltal nagyobb lesz a mért préstáv...
pontos rajz úgy lenne hogy egy u alakot teszel be két átellenes pontban...

kisebb préstáv megeszi a motort...
utcára felesleges pályán meg míg nemmegy az ember lendületesen addig tök felesleges ezért annyi költséget beleölni a motorba...
0.7 es préstávval 200km egy dugattyú 5-700km egy hajtókar!
persze ez egy éles motornál...
egy megbízható erős blokk aztán lendület és ready to race!
nekem higyjél!
Tegnapelőtt még árultál VHST28-ast Már el is adtad és lenne vevőd a következőre?
te kis poéngyár te:D
főleg, hogy shox kenguru gerincvédőm van, ami elég vaskos. Ha nem venném a ruha alá, akkor bőven jó lenne, igy picit szükös. Számold bele a gerincvédő vastagságát, nehogy bekavarjon!
Szeva Kollega!
A shox ruhám 3xl-es (xxxl), a gatya is meg a dzseki is. Bár ahogy észrevettem, a shoxnál érdekes a számozás, még izom kisdarab havernak is L-es van.. Amúgy ez a méret kb. 95kg-ig tökéletes, nekem már picit szük, mert az utóbbi években felszedtem valamennyit.
de ez csak a régi, amal gyujtásoshoz jó, az uj cdi-snél az akufeszt kapcsolja a gyujtáskapcsoló..
1mm nagyjából, a 0.8 már versenyre inkább...
1kanna benzin és begyújtod..
kinyitod a gyújtás kapcsolót, és elvágod a piros vezetéket :D
akkor betudod tolni kulcs nélkül, és menetközben kilehet venni a kulcsot.
nekem gyárilag 2.1mm volt most 0.8
Ciao!
A nagyobb préssávtól nyomatékosabban rosszabb lesz a motor mert az összesűritett keverék egy része csak a dugattyú felső holt pontja után fog elégni. Egy 125 ccm-es motornak 0,7-0,9 mm-es préssáv kell.
28-as karbija nincs valakinek eladó?
Ha nagyobb a préssáv akkor nyomatékosabb lesz a motor, ha kisebb akkor pedig jobb lesz a motor túlforgathatósága én így tudom.
Mennyinek kell lennie az RS préssávjának?
biztos bizonyos szintig kisebb préssávtól jobb lesz a motor...
Meg ugye fél millás futómű...
biztos?
mikor is lesz a ringen?
kisebb
Helló!
A teljesitmény akkor nagyobb ha a préssáv nagyobb, vagy kisebb ?
és nem kötekedésként mondom, igen én még nem voltam kinn versenyen, de ha te azt mondod hogy lehet a papiron az van h nem akkor én kinek higyek? :)
Peace
"1.5.18. Hengerek
Módosításuk AZ ALÁBBI KIVÉTELEKTŐL ELTEKINTVE nem megengedett.
A hengerek nem cserélhetők, csak az eredeti állapotban használható.
A hengerek csak a gyártó által megadott túlméretek határain belül javítható újra.
A HENGEREK SZÁMÁNAK ÉS MÉRETÉNEK AZ EREDETINEK KELL LENNIE.
A HENGEREK ÉS A FORGATTYÚSHÁZ CSATLAKOZÁSI FELÜLETE A JOBB ÁRAMLÁSI
VISZONYOK ELÉRÉSÉÉRT KEZELHETŐ, DE A FORGATTYÚSHÁZNAK AZ EREDETINEK
KELL MARADNIA MINDEN MÓDOSÍTÁS NÉLKÜL.
A KIPUFOGÓ KIÖMLK POLÍROZÁSA MEGENGEDETT AZ ÜZEMANYAG MARADVÁNYOK
ELTÁVOLÍTÁSÁÉRT. AZ ÖSSZES TÖBBI, BEÖML ÉS ÁTÖML CSATORNÁNAK AZ
EREDETINEK KELL LENNIE.
HENGERFEJ: A KOMPRESSZIÓ ARÁNY MAXIMÁLIS ÉRTÉKE 13,5:1. "
nah most akkor mégis cserélhető a henger? vagy ez már nem alpok adria? préssávot hol lehet kapni
úgy hogy nem gyári a henger, nem gyári a hengerfej, nem gyári a préssáv, nem gyári az elektronika, és mindehhez egy egyedi kipuff ami ehhez lett tervezve...ennyi...
mindez milliós nagyságrendben...
Alpok-Adrián kilehet jönni meglehet nézni mitművelnek azokkal a 25ös motorokkal...
némelyik úgy szól mint egy GP motor!
szerintem Atis tudja mit tudnak ezek, de még mindig nem értem hogyan mennek 180felett mikor a hengeren sem módosíthatsz a hengerfejen sem, és 28as karbival mennek.. ja meg persze gyári gyujtás...