jártál már Rijekába?
döntött kanyarok, durva aszfalt, iszonyat kanyarsebességek és a Zágráb egyenes elött van egy egyhe balos ahol lapon mennek fel kb 150el biztos...aztán hosszú egyenes...
De te elég jártas vagy a 2T motoroknál és nem feltétlen kell hazai szemmel gondolkodni, mert az olaszoknál elég sok okosság van!
De ha kinézel IDM 125re ottis elég brutál dolgok vannak...
Juhász Dávidnak annó Rijekába 186volt a topspeed...azóta találtak még okosságokat (2003)
ki beszél itt gyári áttételről?
vékonylánc aminek tök más a fogszáma, sokkal kisebb áttételmódosítást lehet csinálni vele, persze könnyebben surlódik a lánc,kerék de az élettartama rövidebb!
Jah, és az miért lehet, hogy mielőtt elvittem a szervízbe a mocit, akkor nem állítottam semmit, ~1k volt az alapjárat és amikor nagysebességről fékeztem, lefulladt a motor. Elvittem szervízbe a megrendelt cuccokat berakatni, elpanaszoltam ezt a szerelőnek. Ő ment vele, nem tapasztalt ilyet. Akkor érdekes mód 2k volt az alapjárat, nem is állt le. Amikor mentünk túrázni sokszor volt, hogy a meleg motor a megállásnál 4k-n pörgött alapjáraton. Most ismét 1k az alapjárat és megint le-le áll.
Ezenkívűl nem mutatja a víz hőmérsékletét a mutató, valami csatlakozó szétjött, vagy egyértelműen a termosztát baszódott el?
Sziasztok srácok!
Valakik voltak ma újvároson délután körül fekete 25ös rs újfajta én voltam a gömbölyű rs-el intettem is nekik!
Ja és 2en voltak a motoron.
Akik magukraismernek jelezzék!
:)
Hát lehet hülyének néztek, de utánaszámoltam:
Gyári áttétellel (17:40) és 150/60-as gumival 180 km/h-nál 12700-at kell forogjon a motor, 194-nél 13700-at.
Lejtő vagy erős hátszél nélkül nehezen jön össze
"A KIPUFOGÓ KIÖMLŐK POLÍROZÁSA MEGENGEDETT AZ ÜZEMANYAG MARADVÁNYOK
ELTÁVOLÍTÁSÁÉRT. AZ ÖSSZES TÖBBI, BEÖMLŐ ÉS ÁTÖMLŐ CSATORNÁNAK AZ
EREDETINEK KELL LENNIE."
magyarul a hengeren nem csinálhatsz semmit.. megemelni sem lehet? de akkor megint a hengerfejen vagy valamin módosítani kéne..
döntött kanyarok, durva aszfalt, iszonyat kanyarsebességek és a Zágráb egyenes elött van egy egyhe balos ahol lapon mennek fel kb 150el biztos...aztán hosszú egyenes...
De te elég jártas vagy a 2T motoroknál és nem feltétlen kell hazai szemmel gondolkodni, mert az olaszoknál elég sok okosság van!
De ha kinézel IDM 125re ottis elég brutál dolgok vannak...
Juhász Dávidnak annó Rijekába 186volt a topspeed...azóta találtak még okosságokat (2003)
nemakarlak meggyőzni...