egyébként amikor Kóki megvette, én próbáltam ki.. Nem ment rosszul (bár tény, hogy az enyém erősebb), de a futómű és fék sehol sincs az RShez képest! Sajnálom hogy nem leszel márkatárs!
Nekem most volt először szervízben(1000km) Agip 10w60-ast tettek bele maguktól nem én mondtam h ilyet tegyenek és ugyan olyan szépen működik a kuplung és a váltó is mint azelőtt. Ugyh sztem a jelek szerint ez az olaj is jó neki.
a szervizben raktak bele CASTROL SINTRAX UNIVERSAL 75W-90et, ezzel nagyon faszán működött a váltó, de ez nem blokkba való olaj, nincs jó kenése a kuplungnak, aztán MOTUL TRANSOIL EXPERT volt benne, azzal ugyéreztem nehezebben lehet váltani valamint kis reszelék is volt a leeresztőcsavar mágnesén ...
aztán utánnakérdezgettem néhány emberkét, h mit használnak és 1-2 említette, h 4ütembe valót használ bele és megvan vele elégedve, meg jois meg minden, szoval mint a mesében ... gondoltam, ha ennyi embernek megfelel akkor csak nemlehet hülyeség... most MOTUL 300V 5W-30 van benne, szerintem eddig ezzel a legfaszább! semmi csattogás, szépen vált. és nem is eszi!
nem olcsó, 20euro volt az 1 liter, de 100%osan megérte! bár lehet, h következő olajcserénél nemártana bele a 10W-40es...
Úgy néz ki, hogy a gyári ajánlás szerinti 75W-90-es váltóolaj a többségnek nem tetszik.
Úgy néz ki, hogy a 10W-40-es, kimondottan 2T váltójába gyártott olajak lesznek a nyerők.
Ezek pl: Motul Transoil Expert, Igol Propulse BV 2 Racing, Repsol Moto Transmisiones 10W40
Ez a moci ismerős valahonnan?
Csak mert elvileg holnaptól a mi garázsunkba fog aludni a kicsike.
Nem RS, nem Aprilia még csak nem is olasz, de 125-ös és 2T és remélem holnaptól az enyémnek tudhatom.
srácok kérdés lenne.. megyek pár kört a motorral és mikor üresbe teszem és vissszaengedem a kuplungot akkor a motorból fura horzsoló hang jön ha behuzom ujra a kuplungot akkor abba marad..mitől lehet ?
A balansztengely. Volt szétszedve már a motorod? Ha igen, akkor lehet, h rosszul lett beletéve a tengely, általában azt szokták elrontani, h lefele állítják a tengelyt, amikor felső holtponton van a dugó, és nem veszik figyelembe, hogy a hengernek van dőlészöge.
Sziasztok! Az RS kicsit vibrál...úgyértem hogy a lábtartónál és a kormánynál is olyan mint amikor a mobil rezgőre van állítva! Nem durván meg csak magasabb fordulatnál érezhetőbb! Mi lehet a baj? Köszi a válaszokat!
ROb33-nak van igaza. semmi autóba való alajat nem szabad beletenni! én most próbáltam ki 3 fajta olajat... Most MOTUL 300V 5W-30as van benne, szerintem szuper olaj!
Tyt! nem ismersz egy gyereket vásárhelyen? Talmácsi Ákos a neve.
ha autóba való az olaj akkor nemhiszem hogy jólesz,mivel nincs az olajban kuplung csúszást gátló adalék...szóval csúszni fog vele a kuplungod...szerény véleményem szerint
Nabazz+ megvetted Kóki mociját? Ő ellen gyorsultam nemrégiben.
aztán utánnakérdezgettem néhány emberkét, h mit használnak és 1-2 említette, h 4ütembe valót használ bele és megvan vele elégedve, meg jois meg minden, szoval mint a mesében ... gondoltam, ha ennyi embernek megfelel akkor csak nemlehet hülyeség... most MOTUL 300V 5W-30 van benne, szerintem eddig ezzel a legfaszább! semmi csattogás, szépen vált. és nem is eszi!
nem olcsó, 20euro volt az 1 liter, de 100%osan megérte! bár lehet, h következő olajcserénél nemártana bele a 10W-40es...
Úgy néz ki, hogy a 10W-40-es, kimondottan 2T váltójába gyártott olajak lesznek a nyerők.
Ezek pl: Motul Transoil Expert, Igol Propulse BV 2 Racing, Repsol Moto Transmisiones 10W40
Csak mert elvileg holnaptól a mi garázsunkba fog aludni a kicsike.
Nem RS, nem Aprilia még csak nem is olasz, de 125-ös és 2T és remélem holnaptól az enyémnek tudhatom.
gyári kormánysúly mennyibe kerülhet?
Tyt! nem ismersz egy gyereket vásárhelyen? Talmácsi Ákos a neve.