Szevasz,
általában ilyen 4000kmként.. De ha nincs baja, akkor ne basztasd. Akkor kokszolódott le, amikor már érzed hogy beragad, nem nyit vagy nem zár (általában nem zár, ha le van kokszolva). Viszont akkor már nagyon nehéz kiszedni.
GezaR!
Az a Mogyi nevű srácé mi? Hát annyit, hogy fojtott volt, de már ki van nyitva teljesen, meg hogy át lett festve. Ránézésre nem megy rosszul talán.
Hát attol függ milyen olajat használsz és milyen arányban...sztem ekkora keveréknél most érdemes kivenni megtisztitani kicsit megpolirozni és az olajzást 1000km után már visszaállithatod alapra.
Hááát lehet h sok neki! :D
400Km egy littyó olaj :D
De inkább, mint h megragadjon nekem!
Hány Km-enként ajánlatos tisztítani?
A kenéssel nincs probléma!:D:D:D
Sziasztok!
Hány kilóméterenként érdemes takarítani a power nyelvet?
Most lett bejáratva a moci a hajtókar+dugó csere után!
Fullon megy az olajzása és még a tankból is 30-as keverék fogyott!:D
Gondolom ennyi olajtól elég hamar elkokszolódhat szegény!
Most van benne 1000Km, TAKARÍTSAM ?
Válaszotokat előre is köszi!
Széles utat, és olcsó benzint!
Ezért nem árt néha megnézni a nívópálcát...bár nemtom RS be van-e...
A Mito váltójába is tügörgökön mennek a fogaskerekek...van olyan ami müanyag kosaras de több ami fém.
jópofa, hogy mindenki így karbantartja a motorját, hogy még olajat sem önt bele rendesen :D
Én de örülnék már annak is, ha lenni miért olajat önteni a blokkomba :D
hát nem tudom. azért ha feltételezzük, hogy nem teljesen szárazon fut a blokk, hanem valamennyi lötyi van benne, akkor szerintem nem teljesen mindegy. bár lehet. egyszer ki kéne próbálni :D
De ha pl öngyújtó alá beteszel egy ilyet meg egy fémgyűrűt, a műanyag hamarabb olvad le szerintem mint ahogy a fém deformálódik.
Márpedig egy száraz blokk esetében én úgy képzelem hasonló hő keletkezik. Nade ne térjünk el ennyire noisia problémájától, mert szegény válasz nélkül marad még itt a végén.
Ez konkrétan AF1-ben volt. Valószínúleg azért műanyag mert ez szétszedhetős és csak így tudod rárakni a tengelyre. Előröl, hátulról nem tudod ráhúzni. De golyóscsapágyból is létezik műanyag kosaras de ha apriliánál maradunk a dugattyúnál is műanyag kosaras tűgörgő teljesít. Nem olyan egyedi dolog ez a "műanyag csapágy"
az szép. Hallottam róla, hogy az RS nek tűgörgő van a fogaskerekei alatt, de én fémet képzeltem el, nem műanyagot. Gondolom ezt olaj nélkül pillanatok alatt tönkre lehet baszni (megolvad a műanyag? , mint a képen is ha jól látom.)
Én nsr blokkot láttam szétszedve, ott sima fém gyűrű van. az talán jobban bírja a hőt, de gondolom rosszabbul forog rajta a fogaskerék.
általában ilyen 4000kmként.. De ha nincs baja, akkor ne basztasd. Akkor kokszolódott le, amikor már érzed hogy beragad, nem nyit vagy nem zár (általában nem zár, ha le van kokszolva). Viszont akkor már nagyon nehéz kiszedni.
Az a Mogyi nevű srácé mi? Hát annyit, hogy fojtott volt, de már ki van nyitva teljesen, meg hogy át lett festve. Ránézésre nem megy rosszul talán.
400Km egy littyó olaj :D
De inkább, mint h megragadjon nekem!
Hány Km-enként ajánlatos tisztítani?
A kenéssel nincs probléma!:D:D:D
Hány kilóméterenként érdemes takarítani a power nyelvet?
Most lett bejáratva a moci a hajtókar+dugó csere után!
Fullon megy az olajzása és még a tankból is 30-as keverék fogyott!:D
Gondolom ennyi olajtól elég hamar elkokszolódhat szegény!
Most van benne 1000Km, TAKARÍTSAM ?
Válaszotokat előre is köszi!
Széles utat, és olcsó benzint!
A Mito váltójába is tügörgökön mennek a fogaskerekek...van olyan ami müanyag kosaras de több ami fém.
Én de örülnék már annak is, ha lenni miért olajat önteni a blokkomba :D
De ha pl öngyújtó alá beteszel egy ilyet meg egy fémgyűrűt, a műanyag hamarabb olvad le szerintem mint ahogy a fém deformálódik.
Márpedig egy száraz blokk esetében én úgy képzelem hasonló hő keletkezik. Nade ne térjünk el ennyire noisia problémájától, mert szegény válasz nélkül marad még itt a végén.
Én nsr blokkot láttam szétszedve, ott sima fém gyűrű van. az talán jobban bírja a hőt, de gondolom rosszabbul forog rajta a fogaskerék.