sziasztok! Aprilia RS 125-öt keresek eladót! Lehetőleg kevés km-el, szép állapotba, fehér fekete színbe. Ha valaki tud valamit, az kérem szépen segítsen! OLyan színbe kellene, amilyen színű a topic legalján található aprilia. Köszi szépen előre is !
igen így működik és nekem a benne lévő kis golyó van egy helyen megkopva, ezért ha azon a helyen ér neki az a kis csavar, akkor elfordul rajta így mindig föllazul a kuplungom.
Hell
amikor a kuplungkart meghuzod, egy csigaíven egy tengely megnyomja ezt az alkatrészt a blokk felé, ez ugy működik hogy az alatta összerakosgatott kuplunglamellákat egy rugó összenyomja, és amikor te ezt megnyomod, akkor a rugókat nyomod össze, és nem fogják a lamellákat összeszorítani ezáltal képes arra hogy egymáson elcsusszanak! nehéz látatlanba elmagyarázni, elmutatni könyebb lenne!
remélem tudtam segiteni!
Minden nap tanul valami újat az ember nem is tudtam hogy a blokkban van ilyen alkatrész.. ez hova való, meg valami szaki leírhatná mi a szerepe.. érdekelne
A hozzáértőktől kérdeznék valamit.
Úgy egy éve azt vettem észre hogy miután bemelegedett a moci, minden gázadáskor egy fütyülő hang jött a karbi felölt. Hidegen ez a hang nem jelentkezett.
Most viszont már első indítás után is miden gázadásnál fütyülő, sípoló hang jön - szerintem a karburátor környékéről.
Van valakinek valami tippje, hogy ez mi ráktól lehet?
Cserélni szeretném az első fékbetétet.
Csakhogy a Ferodo 4 féle anyagú belevaló betétet gyárt. Utcait is kettőt: Platinum és ST (szinter). Melyiket érdemes beletenni? Ránázásre a Platinum lehet az eredeti gyári betét.
helló! láttam hogy említetted hogy te bontótból szerzel be fogaskerekeket, nah szóval engem ezek a bontók érdekelnének mert én nem találtam semmi bontót ahol kapnék alkatrészeket a futurámhoz valami nevet vagy címet ha tudsz dobj ide amin eligazodok
köszi
A ma esti motorozás alkalmával volt szerencsém gyorsulni egy NSR125 ellen Állórajtnál mind a 2x megevett, mivel borzalmasan béna rajtoló vagyok az RSel. Gurulórajtnál viszont 2x is egál lett, szinte centire pontosan 140-ig (ott volt vége az útnak). Ja az NSR-es haverom cca. 45 kilóval könnyebb nálam
Aztán volt szerencsém kipróbálni egy kawa 04' Z1000-et itt a városban, a gazdája meg ment az én mocimmal. A srácról tudni kell hogy 130-140kg között mozog :D És úgy lőtte a mocimnak a kanyarokban, hogy tépnem kellett a 140lónak
Aztán aldi ring, fél óra körözgetés egyedül jobbra balra. Belejöttem, már egyáltalán nem szédülök el :D
Nem tudom mi van vele de am rohadtul füstölt...
amikor a kuplungkart meghuzod, egy csigaíven egy tengely megnyomja ezt az alkatrészt a blokk felé, ez ugy működik hogy az alatta összerakosgatott kuplunglamellákat egy rugó összenyomja, és amikor te ezt megnyomod, akkor a rugókat nyomod össze, és nem fogják a lamellákat összeszorítani ezáltal képes arra hogy egymáson elcsusszanak! nehéz látatlanba elmagyarázni, elmutatni könyebb lenne!
remélem tudtam segiteni!
Nem csúszhatott szét valahol a légszűrőház felé a gumicső csatlakozása?
Úgy egy éve azt vettem észre hogy miután bemelegedett a moci, minden gázadáskor egy fütyülő hang jött a karbi felölt. Hidegen ez a hang nem jelentkezett.
Most viszont már első indítás után is miden gázadásnál fütyülő, sípoló hang jön - szerintem a karburátor környékéről.
Van valakinek valami tippje, hogy ez mi ráktól lehet?
Csakhogy a Ferodo 4 féle anyagú belevaló betétet gyárt. Utcait is kettőt: Platinum és ST (szinter). Melyiket érdemes beletenni? Ránázásre a Platinum lehet az eredeti gyári betét.
köszi
valakinek van e power nyelve rs -be?
vagy tudtok olyan bontóst akinek van?
Aztán volt szerencsém kipróbálni egy kawa 04' Z1000-et itt a városban, a gazdája meg ment az én mocimmal. A srácról tudni kell hogy 130-140kg között mozog :D És úgy lőtte a mocimnak a kanyarokban, hogy tépnem kellett a 140lónak
Aztán aldi ring, fél óra körözgetés egyedül jobbra balra. Belejöttem, már egyáltalán nem szédülök el :D