Sziasztok! Az elmúlt 12 órában valamikor ellopták a kis szépségemet az Attila ùt 117 elől az első kerületben. 1998-as Rossi replica, bal oldalán karcokkal. Ufb 029 rendszámmal, bár azt ùgyis kidobják. Ha valaki tudna, látna valamit kérem csörögjön rám a 06-30-690-9661 -en. Köszi.
Egyébként ide a fórumba többször is lett berakva kép a helyes beszerelésről, milliószor volt már téma itt, és tény, hogy keresgélni kell egy darabig, de lehet találni anyagot róla a neten is. Fórumokban körülnézni, stb stb...
Nem vagyok virtuális személy. Aki akar, az élőben is bármikor megtalál. Nem véletlen írtam amit írtam,és azért voltam annyira kurvára biztos magamban, mert én is benne voltam/vagyok a power szelep témában, mivel elég gyakran tisztogatom a nyelvet. Üdv
Hello
attól függ hogyan akarod használni, igazából azért raknak ilyen hengert hogy tépjék neki... akkor már illene nagyobb hengerhez nagyobb karbi, hozzávaló kipuff, főtengely.. ez a minimum, és akkor még tartós is lehet, amellett hogy megy is!
helló
én lehet vevő lennék rá, meik fajta 123as? sötét vagy a világos? a világos akkor érdekelne fordulat szám mérő meghajtása, meg gyujtásalaplap. köszi előre is!
értem. én a robogómból indultam ki, ott még úgy volt
a bekarburálás az hogyan működik? mit kell állítani és hol? én azt szeretném, hogy egyen 7-8 litert kímélő üzemmódban sem.
8-9-ig lehet pörgetni? 0-200km-ig is?
Ha "szarul" járatod be, az azt jelenti leginkább, hogy megszorítod a friss motort. De ez a veszély leginkább a "vashengeres", hüvelyes motorokat fenyegeti, főleg, ha szoros illesztéssel rakták össze, a későbbi minél nagyobb kompresszió reményében.
Elegendő olaj legyen a benzinhez keverve és ne legyen szegény keverékre karburálva.
Helyben terhelés nélkül járatva üzemi hőfokig bemelegítve, majd leállítva hagyni kihűlni kétszer mondjuk. Aztán eleinte kultúráltan elforgatva max 8-9ezerig. Egy tank benzin, kb 200km után, mehet a gép. Ha (túl) szorosra lett összerakva akkor lehet szórakozni és gyűjteni a kilométereket, mert könnyen melegszik majd és nem akar könnyedén elforogni.
Vitaindítónak ennyi elég is lesz...
Drága Tyt barátom!Én meg annyit mondok neked h te csak a virtuális személy vagy akinek azt se tudom van-e kutyája vagy macskája vagy értesz-e a motorokhoz vagy nem értesz!Szoval ha annyira okos voltál h a neten lehet találni 25000db képet akk megkértelek h egyet linkelj be!mi volt a válaszod?! hát azért nem olyan egyszerü!A HUSZONÖTEZERBŐL egyet!Szoval te estél nekem ugyh neh már te legyél felháborodva!az meg h vki szeret motorozni és motorozik az nem azt jelenti h motorszerelőnek is kell lennie!na Üdv haver!Peace!
Aztán miért is menne a K997-től szarabban?
Ez esetben inkább a keverési arány a lényegesebb. Hogy csak annyi legyen benne, amit el is tud égetni és nem rakódjon tele minden korommal.
A Nicasil-os hengernél pedig nem igazán kell a járatást túlmisztifikálni. Persze attól is függ, hány százados illesztéssel került bele a dugattyú.
Vki megmondaná nekem h abból h a motrom nem volt bejáratva rendesen milyen probléma származhat, vagy esetleg nem fog olyan jól menni mint ah kéne? És még egy kérdés Castrol k997-et használok az jó neki? Köszi a választ előre!
Van még pár alkatrészem rotax 123hoz olcsón mert sürgősen kell a pénz...amim van még: gyújtás alaplap,fesz szabályzó,egy felújított főtengely,komplett váltó,blokkfelek,műanyag fogaskerekek,és még sokminden más!
06306294424
Fordulatszám meghajtásom sajnos nincsen,mivel RXbe volt a blokk,de gyújtás alaplap(fekete,AMAL SEM gyártmány) van.
attól függ hogyan akarod használni, igazából azért raknak ilyen hengert hogy tépjék neki... akkor már illene nagyobb hengerhez nagyobb karbi, hozzávaló kipuff, főtengely.. ez a minimum, és akkor még tartós is lehet, amellett hogy megy is!
én lehet vevő lennék rá, meik fajta 123as? sötét vagy a világos? a világos akkor érdekelne fordulat szám mérő meghajtása, meg gyujtásalaplap. köszi előre is!
a bekarburálás az hogyan működik? mit kell állítani és hol? én azt szeretném, hogy egyen 7-8 litert kímélő üzemmódban sem.
8-9-ig lehet pörgetni? 0-200km-ig is?
Elegendő olaj legyen a benzinhez keverve és ne legyen szegény keverékre karburálva.
Helyben terhelés nélkül járatva üzemi hőfokig bemelegítve, majd leállítva hagyni kihűlni kétszer mondjuk. Aztán eleinte kultúráltan elforgatva max 8-9ezerig. Egy tank benzin, kb 200km után, mehet a gép. Ha (túl) szorosra lett összerakva akkor lehet szórakozni és gyűjteni a kilométereket, mert könnyen melegszik majd és nem akar könnyedén elforogni.
Vitaindítónak ennyi elég is lesz...
Sőt, még bejáratni se járattam soha nicasilos hengert.
Ez esetben inkább a keverési arány a lényegesebb. Hogy csak annyi legyen benne, amit el is tud égetni és nem rakódjon tele minden korommal.
A Nicasil-os hengernél pedig nem igazán kell a járatást túlmisztifikálni. Persze attól is függ, hány százados illesztéssel került bele a dugattyú.
Van még pár alkatrészem rotax 123hoz olcsón mert sürgősen kell a pénz...amim van még: gyújtás alaplap,fesz szabályzó,egy felújított főtengely,komplett váltó,blokkfelek,műanyag fogaskerekek,és még sokminden más!