köszike aszalós ádámot is hívnám de nemveszi fel xd faterját zoltánt kéne még csak nincs meg a száma xd mértem a rezó végét 25 mm a dobbelseje meg 22mm sztem egy minimum 25 mm kellene dobnak is nem ?:D
tyt, segítség kéne :D lemérnéd az arrow dobod belső átmérőjét?:D vagy vmi rajzon nincs meg? (de az is jó ha kivül méred de akkor a rezód végén a cső átmérőjét is plz hogy eltérnek e) és mennyiben ? mert nekem a gyári dob szűkebb a tunyingrezómnál és lehet akkor megcsináltatom csak tudnom kéne a méretet.
Bence: Index és a rendszámtartó megoldást majd megboltoljuk, most kaptam lóvét, abból először kipuff lesz meg bukó. Jövőhét végig szigetelek, onnan is jön egy 30, abból akkor elhozom. Más: Relét mennyifáj cserélni?
A forrási hőátadási tényező olyan nagy mikor forr a víz, hogy a vele érintkező fal hőmérséklete alig haladja meg a 100 °C-ot. Így amíg van víz a motorban, addig ez olyan hatalmas kárt nem tud okozni.
Az újabb Mitok nem digitális fordulatszámmérővel vannak felszerelve? EVOtól? Emlékeim szerint csinál egy kört mikor ráadod a gyújtást, meg ugye spirál sincs. Vagy csak én tudom rosszul?
Amúgy szerintem kár veszengeni ezen az eltörik a fogaskerék dolgon. Ha van benn olaj, jól van összerakva, azaz nem szorul, nem verték szét kalapáccsal, akkor azoka fogaskerekek alig visznek át erőt, és nem törnek el. Ez a hiba a korábbi Rotax motoroknál se jött elő (tudom, a legkorábbiak picit mások) pedig azok már 20 év körüliek...
de érezhető változást nem nagyon fogsz tapasztalni..
egy guruláshoz mit szólnál? vegyél föl msn.
Ádám faterja pedig Péter, nem Zoltán:D
Mariobully, ma sztem nem fog menni, de holnap igyekszem lemérni!
és én tegnap basztam be mint a kutya
Bence: Index és a rendszámtartó megoldást majd megboltoljuk, most kaptam lóvét, abból először kipuff lesz meg bukó. Jövőhét végig szigetelek, onnan is jön egy 30, abból akkor elhozom. Más: Relét mennyifáj cserélni?
Amúgy szerintem kár veszengeni ezen az eltörik a fogaskerék dolgon. Ha van benn olaj, jól van összerakva, azaz nem szorul, nem verték szét kalapáccsal, akkor azoka fogaskerekek alig visznek át erőt, és nem törnek el. Ez a hiba a korábbi Rotax motoroknál se jött elő (tudom, a legkorábbiak picit mások) pedig azok már 20 év körüliek...