Huuuuhuuuu vege van londonnak ma befejeztem a melot es repulok haza vasarnap es meg aznap ejszaka irany edes kedves budapest ejszakaja motorral..... Megnezzuk fejlodtek e vmit a gzorsulni vagyok.... Ha valaki akar akko jojjon vasarnap ejszaka a vacin leszek
A tengelyt a müanyag fogaskerékhajtja...a tengely vége hajtja a pumpát a fogazás a tengelyen pedig a forszámmérőt.Ha a kerék törik nem forog a tengely és egyik se megy tovább...Arra hogy az a fogaskerék mondja fel amelyik a spirál végén van kissebb az esély esetleg ha olaj nélkül járnak vele...
Hi! Ki milyen fékbetétet tudna ajánlani? KI kéne cserélnem az elsőbe. Meg lehet dugó csere is lesz ha már 1x szerelőnél van. Abból ki mit ajánl vagy milyet nem? Meg ha lenne vkinek elfekvőben egy standere az is lehet h érdekelne!
Motorféknél is adagol a fordulatszám függvényében valamennyit, de elzárt gáznál az nem sok, sőt mondhatni baromi kevés.
Eleve motorféknek még a gyanúja sem merülhet fel itt, hisz 2t motorról beszélünk. Aki ilyennel motorfékez, az egy barbár (legalább akkora, mint az RS125 2006os bemutatóján az MCN tökkelütött idióta újságírója, aki a vacsi új géppel nekiállt a pályán ilyen 11-12ezrekig motorfékezni... )
Ha elszakad a bowden ami szabályozza az olajszükségletet , ( amit persze nem veszel észre ha elszakad )
A tengely még mindig forgatja annyira hogy meg ne ragadj hazáig ha nem üvegeled .
Tehát annak a tengelynek nincs akkora előnye mint amilyennek tűnik ( pedig az lenne az igazi) kb a bowden szabályozza 70 % ba .
De nekem jó így is
Az olajpumpáról található valami info a neten? Én csak addig jutottam, hogy a Mikuni gyártja OEM beszállítóként. De a Mikuni weblapján sincs semmi róla.
Arra volnék kíváncsi, hogy azon kívül hogy a gázmarkolat állásának függvényében egyre több olajat ad, a főtengelyfordulatszámtól mennyire függ a szállítási kapacitása? Ez ugye ezért lehet lényeges, hogy motorfék üzemmódban nyom-e plussz olajat?
A pumpának az lenne ugye az értelme és plussz "szolgáltatása" az előkevert olajozáshoz képest, hogy igazodva a motor kenési szükségletéhez, kis fordulaton és kis gázon csak a minimálisan elegendő olajat adja, motorféken nagy fordulaton és csukott gázállásnál pedig többet adagol.
Szóval próbálgatta-e már valaki a pumpa működését?
De, ha el is száll a műanyag a pumpa még attól nem biztos, hogy megáll, mivel egy fém tengelyre van felrakva a műanyag fogaskerék.
Amúgy, meg műszakilag már ránézésre sokkal átgondoltabb a Rotax blokk, mint a Cagiva, pl 8 deci helyett 6 deci olaj elég bele, kisebb, kompaktabb az egész.
Respekt a Cagiva mérnökeinek. Teljes joggal várható el ilyen jellegű "biztosíték" beépítése baj esetére.
Az Apriliaba pedig osztrák Rotax motor van, furcsa, hogy a német precizitás ilyen alap hibaforrást bennehagyott a motorban.
A Mitonál az a jó ebbe a meghajtó cuccba hogy a pumpát és a fordulatszámmérőt ugyanaz a müanyagfogaskerék hajtja és ha az valami aljasság következtében szét megy a fordulatszámérő rögtön leáll és igy még ragadás elött észreveheted a bajt...
öregszem