Eladó hibátlan karcmentes szívócsonk egyszer sem használt. Én tévedésből vettem meg mert a kibaszott boltos rosszat küldött. Új ára 11500 FT nálam 8000 FT
Dehogyisnem.. rögtön túlmelegszik, de arra lesz elég időd hogy leállítsd a motort, sőt nem tudom hogy merő véletlenségből vagy így csinálták meg de amikor nekem még 2 éve széttörtek a fogaskerekek már akkor is kivoltr kötve a pumpa csak annyit láttam a kijelzőn hogy rohan fel a víz 100 °C fölé. És nekem magától leállt a motor olyan 105 fok körül. Be sem indítottam inkább hazatoltam azt a 2 utcát. Szal ha elszáll a hűtésed és nem fapofa módon az utat nézed hanem rá rápillantasz a kijelzőre akkor simán látod ha baj van és leállítod a motort.
Lehet, hogy hülyeséget kérdezek. Hiába a kikötött olajpumpa, ha a nagy sötétbarna fogaskerék megy tönkre, akkor nem csak a szivattyú nem kap hajtást, hanem a fehér fogaskerék mögötti vízpumpa is leáll. Vízpumpa nélkül azonnal túlmelegszik a motor? Vagy nem annyira feltűnő a hiánya?
Miért is? Minek csinálnák fémből? Sokkal nehezebb lenne, ráadásul felesleges is mivel kevés rajta a terhelés, mert csak a balansz tengelyt hajtja. Ha pedig a fémfogaskerék szállna el, cserélhetnél kuplungkosarat, főtengely végén lévő fogaskereket, meg kitudja mit verne még szét. A vízpumpa fogaskereke pedig megint más tészta, azt a főtengely vége hajtja, ennek a fogaskeréknek a közepe hajtja az olajpumpát, a belső részén fogazott rész pedig a vízpumpát. Az pedig nem szokott elszállni csak néha amikor a 2 balansz fogaskerék darabjait felkapja. De ha valami a dekni mögött széthullik azt meg lehet érezni, mert hangja van és úgy ráz a motor hogy beszarsz, ép elméjü ember pedig nem használja így. Ezeket a fogaskerekeket pedig olcsón belehet szerezni bontókba, én speciel a 3dbot 4-5ért szoktam venni.
Egy szónak száz a vége, pumpát ki kell kötni a faszba, Mario meg jöhet a veterán motoros dumájával, szerintem te tartod ragadásokban a rekordot
VAlamelyik 4t honda, asszem vtr vagy vfr vezérlése homlokfogaskerekes, van benne vagy 10 darab egyenesen fogazott fogas, és nem zajos.
Ez, hogy "azért műanyag, hogy inkább az törjön" ez egyenesen marhaság, azért műanyag, mert az oco.
elvileg 12 ezer környékén járok volt pár pályázás is :D de úgy tört is hogy stoppieztam-egyketréken gurultam kb max 50 el (100ról) megállt a motor mert rátapostam a hátsófékre és mikor lehuppat a segge hallottam egy kattanást
:D haver aztmondta semmi baj neki is tört egy le ...majd kijön olajcserénél ...ahha nemjött ki semmi szétszedtük és az a kis fog végigkaristolta és tönkrevágta azt az egést fogaskereket
Őszintén, szerinted próbált már valaki 80-as hengert feltenni a 125-ös blokkra? Semmi értelme... Ha a rendőr megállít, úgyis gáz lesz, mivel a motorszám alapján 125-ös a motorod.
túlzottan nem érdekel de akkor sem fogok 125/50-et játszani...
Amikor meglesz Ak jogsim rárakom 25ös rendszámot, levizsgáztatom és kész. Csak arra vagyok kiváncsi hogy rámegy a 80as henger vagy nem?
Sziasztok. Most fogok egy 125ös aprilliát venni, amiben nincs dugó. Arra lennék kiváncsi hogy egy 125ös minarelli blokkra rálehet tenni gond nélkül mondjuk egy 80as hengert? Elnézést hülye kérdésért.
Mennyi km-nél kopott el nálad?
12e km-nél járok, érdemes lenne ellenőriznem? Magát a szivattyút 2 csavar tartja, ha azokat kiveszem, kijön a teljes pumpa a két olajcsővel és bovdenbekötéssel ugye? Mögötte látszik jól a "gonosz" meghajtófogaskerék?
Az Italmondo-nál az utángyártott volt 14e? A gyári mennyi lett volna?
Nekem Balatonbogláron a srác azt mondta a szervízben (nekem a nagy gyengített kerék törött össze) hogy azért van meggyengítve mert visszaváltásnál ha nagy fordulatra rakod vissza inkább az engedjen mint valami más. A műanyag fogaskereket pedig azzal magyarázta hogy nagyon zajos lenne ha fémből lenne. Amugy enkem is összetörött az egy miatt 3 mert bekapták a darabjaikat de én itthon szereltem mert az óradíj elképesztő:) ha tévedek ne hurrogjatok le;)
Külön is eladó a 34-es dellorto a csonkal?
Mert érdekelne!
Előre is köszi!
Egy szónak száz a vége, pumpát ki kell kötni a faszba, Mario meg jöhet a veterán motoros dumájával, szerintem te tartod ragadásokban a rekordot
Ez, hogy "azért műanyag, hogy inkább az törjön" ez egyenesen marhaság, azért műanyag, mert az oco.
:D haver aztmondta semmi baj neki is tört egy le ...majd kijön olajcserénél ...ahha nemjött ki semmi szétszedtük és az a kis fog végigkaristolta és tönkrevágta azt az egést fogaskereket
Amikor meglesz Ak jogsim rárakom 25ös rendszámot, levizsgáztatom és kész. Csak arra vagyok kiváncsi hogy rámegy a 80as henger vagy nem?
12e km-nél járok, érdemes lenne ellenőriznem? Magát a szivattyút 2 csavar tartja, ha azokat kiveszem, kijön a teljes pumpa a két olajcsővel és bovdenbekötéssel ugye? Mögötte látszik jól a "gonosz" meghajtófogaskerék?
Az Italmondo-nál az utángyártott volt 14e? A gyári mennyi lett volna?