Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

régi motorommal, csórika hogy épül le
kivel találkoztam ma?
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne h vki nem tudja 2006-os már az újabbik rs színének a kódszámát. Fekete fehér a motor és fehér kódszáma kellene. Festetés előtt áll a motor
igen a nagy szaki megszólalt XD
A power helyes pozíciója képekben
hnap minden kiderül
Tényleg kíváncsi vagyok, mi az igazság. És ha valóban a szivattyú ment tönkre, mi romlott el benne?
tvr..hnap hivom a szerelőt hogy készen van-e már és akkor megkérdezem hogy mi a helyzet pontosan..annyit tudok mondani amit ő mond!
"30-as keverékkel nyomom a járatást szal a tankba is öntök egy kis olajat "
Mennyi az a kis olaj?
Ha a pumpa nincs kikötve, akkor nem fix keverékkel jársz. Miből gondolod, hogy 30-as keveréket csináltál?
Segítségképpen, ha valaki mégsem lenne teljesen tisztában az RS pumpás ÉS hozzá tankba adagolós keverési arányaival.
A pumpa elvileg 1-3%-os keveréket adagol. Értelemszerűen teljes gázon fordulaton ad 3%-os keveréket. Ez ugye az 1:33-as keverék. Ha a tankba is teszel egy kis olajat pl tankoláskor 10 literhez 1 dl-t, akkor előkevertél 1%-os, 1:100-as keveréket. Ehhez a pumpa még ad 1-3%-nyit, tehát a motor 2-4%-os (1:50-től 1:25-ig) keveréket kap.
A 3-4%-os keverékkel a motor már füstölni fog 6-8000-es fordulaton teljes gázt húzva. A legjobb olajokkal is.
Énis igy jratom, eddig 280 km van benne, és max 5000 ig forgattam, és a benzin + olajal ugyanigy vagyok
Azért teljesennem mindegy, mert ha mégsem az olajpumpa állt meg, hanem más volt a baj, akkor lehet ismét meg fog szorulni...
A szerelő megnézte, hogy valóban elromlott, vagy csak rámondta? Metrhogy írtad, hogy ő sem értette...
Sziasztok! Még mindig nincs Komáromhoz közel RS tulajdonos csak én?
Látom van pár arca fórumon!
Ha van köztetek Komárom környéki RS-es akkor vegyen már fel lécci MSN-re, mert már unom a sok tötymörgő NSR-t,CBR-t,TZR-t!
Most már kéne egy mozgalmasat motorozni!
Széles utat!
Sziasztok!
kösz az infót atta
Nekem is most lett fúrva a henger és új dugó rakva bele.
Én 500 km-ig max. 5000-ig forgattam.
Most 500 - 1000 km-ig max. 7000-ig forgatom...
30-as keverékkel nyomom a járatást szal a tankba is öntök egy kis olajat (bajt nem csinál biztos).
Eddig jól működik!
vissza ne kösd. tankba 1:35 agip racing vagy agip speed

a pumpa ki meg bemenő ágát meg egy rövid csővel összekötöd amibe van olaj, hogy ott keringesse mert a pumpának is kell kenés. bár ha tényleg beszart akkor meg mindegy..
JA és milyen tuning kipuf rendszert ajánlatok az Rs 125-re? (örülnék cimeknek is!)
Hello! Csak azt szeretném kérdezni, hogy mi a külömbség a 2006-os és a 2009-es Rs között? Mert halottam valamit, hogy a müszerfalja a 09-es nek más!
akkor lehet hogy nem is az olajzás állt meg?:D nemtudom mostmár teljesen mindeggy.
pedig nemtudom mi lett vele szerelő széthuzta és ő sem értette hogy mi lehetett a baj
ez mechanikus ez nem állhat meg csak úgy:D
egyszerüen csak megállt semmi előjele nem vt..csak meghalt :D
neked hogy állt meg? eltört a műanyag fogaskereked?
akkor aztmondjátok tegyem vissza a különolajzást ?
jahh..
mióta megállt az olajszivattyú 200 kilométerrel a lakhelyemtől és megállt a főtengely azóta nem sok kedvem van különolajzásozni