Csáo. A hőfokjelző nekem is ugrál meg néha mutat vmit néha nem ha pl alapjáraton van akkor mutat ha elindulok vele nem aztán csinál az mindent csak nem a dolgát végzi. Szóval ezt úgy lehet megoldani h a hengerfejen a gyertya mellett ha bal oldalrol szeded le az idomot akko közelebb van hozzád szoval ott van egy ilyen gomba ami a hőfokot méri és annak a telején van egy kábel ami rá van csusztatva. Nah ott kontakthibás a dolog. Tyt-nek is volt hasonlo baja aztmondta be kell fújni wd40el vagy nemtudom mivel a lényeg h én befujtam visszaraktam rendesen megcsináltam h esélye ne legyen kontakthibásnak lennie és működött is de azóta mentem egy 1000km-ert és megint kezd haldokolni. Szóval nem tudok vele mit csinálni lehet vissza viszem mert ezt garira kicserélik de engem nem zavar már.
Vki talált már módot arra miként tudom átállítani a gyári MPH-t Km/h-ba?
A kis szervízkulcsot hogyan tudnám eltüntetni a kijelzőről, a motor nem márkaszervizben volt szervizelve?
A vízhőfokmérőm összevissza jár, hol mutat hol nem? Valakinek volt már hasonló problémája?
hát igen, jó hülyén van megcsinálva, tele van ilyennekkel, ezért is nehéz tuningolni, vagy kezdeni lehet azzal hogy mindent cserélsz :) de akkor már nem is simson :D
A simsonban gyakorlatilag minden fordítva van:)
Szerintem, amikor tervezték, összehívták az NDK ban az összes művészi hajlamű gépészmérnököt, és minden perverz nyakatekert megoldást beletettek ami csak volt a tarsolyukban:)
Például: Golyós-vonóékes váltó, kifordított kuplung, csapszegeltolás helyett eltolt henger, nem alul, hanem felül vezetett(hézagolt) hajtórúd,a gyujtás pillanatában láthatatlan megszakító, satöbbi.
Perverz megoldások:)
de, csak, én most lehet félreértettelek, van ilyen a szinyóban, csak nem igy néz ki, hasonlít rá én arra gondoltam hogy ilyen golyós mint az rs-ekben...
Hello
nem, a simson pont ellenkezőleg dolgozik, másik oldalról van nyomva, és középen egy csavar van benn, amivel tudsz állítani, nem ilyen van benn...
cdi gyujtás=15eft
Vki talált már módot arra miként tudom átállítani a gyári MPH-t Km/h-ba?
A kis szervízkulcsot hogyan tudnám eltüntetni a kijelzőről, a motor nem márkaszervizben volt szervizelve?
A vízhőfokmérőm összevissza jár, hol mutat hol nem? Valakinek volt már hasonló problémája?
előre is köszi, széles utat
Szerintem, amikor tervezték, összehívták az NDK ban az összes művészi hajlamű gépészmérnököt, és minden perverz nyakatekert megoldást beletettek ami csak volt a tarsolyukban:)
Például: Golyós-vonóékes váltó, kifordított kuplung, csapszegeltolás helyett eltolt henger, nem alul, hanem felül vezetett(hézagolt) hajtórúd,a gyujtás pillanatában láthatatlan megszakító, satöbbi.
Perverz megoldások:)
erre gondoltál igen hasonlit rá
nem, a simson pont ellenkezőleg dolgozik, másik oldalról van nyomva, és középen egy csavar van benn, amivel tudsz állítani, nem ilyen van benn...