Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tankot felnyitod jobban hozzáférsz szerintem, próbáld meg hogy összenyomod fogóval, szorosan menyjen rá akkor nem lesz kontakthibás
Aprilia rs 125 2007 13000 km el eladó szép állapotban 850000 ha valakit érdekel szóljon. msn: suzuki-rmz-450@hotmail.com
Csáo. A hőfokjelző nekem is ugrál meg néha mutat vmit néha nem ha pl alapjáraton van akkor mutat ha elindulok vele nem aztán csinál az mindent csak nem a dolgát végzi. Szóval ezt úgy lehet megoldani h a hengerfejen a gyertya mellett ha bal oldalrol szeded le az idomot akko közelebb van hozzád szoval ott van egy ilyen gomba ami a hőfokot méri és annak a telején van egy kábel ami rá van csusztatva. Nah ott kontakthibás a dolog. Tyt-nek is volt hasonlo baja aztmondta be kell fújni wd40el vagy nemtudom mivel a lényeg h én befujtam visszaraktam rendesen megcsináltam h esélye ne legyen kontakthibásnak lennie és működött is de azóta mentem egy 1000km-ert és megint kezd haldokolni. Szóval nem tudok vele mit csinálni lehet vissza viszem mert ezt garira kicserélik de engem nem zavar már.
aprilia rs 125 komplet power szett eladó=30eft
cdi gyujtás=15eft
Hello ¤Bence¤RS! Van még Agip-os olajad az RS -kébe? Lenne egy vevő
nincsmit tesó
a kulcsot megoldottam, köszi Tomi.
Szevasztok!

Vki talált már módot arra miként tudom átállítani a gyári MPH-t Km/h-ba?
A kis szervízkulcsot hogyan tudnám eltüntetni a kijelzőről, a motor nem márkaszervizben volt szervizelve?
A vízhőfokmérőm összevissza jár, hol mutat hol nem? Valakinek volt már hasonló problémája?

előre is köszi, széles utat
ez tényleg érdekes, nem is ismerek itt a közelben olyat, akinek ugyanilyen festésű rs-e lenne
értem, akkor viszont elég nagy az egybe esés még a szin is eggyezett
az nem én voltam, én balcsin voltam hétvégén
te véletlenül nem voltál Vasárnap Bükkben? láttam 1 RS-t + ZZR-t együtt pont mint az adatlapodon.
3-4 hete Bükkben, Lillafürednél.
leginkább nagyon egyszerűre van megcsinálva.
hát igen, jó hülyén van megcsinálva, tele van ilyennekkel, ezért is nehéz tuningolni, vagy kezdeni lehet azzal hogy mindent cserélsz :) de akkor már nem is simson :D
A simsonban gyakorlatilag minden fordítva van:)
Szerintem, amikor tervezték, összehívták az NDK ban az összes művészi hajlamű gépészmérnököt, és minden perverz nyakatekert megoldást beletettek ami csak volt a tarsolyukban:)
Például: Golyós-vonóékes váltó, kifordított kuplung, csapszegeltolás helyett eltolt henger, nem alul, hanem felül vezetett(hézagolt) hajtórúd,a gyujtás pillanatában láthatatlan megszakító, satöbbi.
Perverz megoldások:)
erről van itt szó kéremszépen
helló
erre gondoltál igen hasonlit rá
én arra gondoltam, hogy talán volt valami hasonló csészealj formájú alkatrész a simson kuplungja tájékán :) A részletekre meg nem emlékszem :)
de, csak, én most lehet félreértettelek, van ilyen a szinyóban, csak nem igy néz ki, hasonlít rá én arra gondoltam hogy ilyen golyós mint az rs-ekben...
hasonló alkatrész sincs a kuplungban? Azért köszi, akkor nem vágom honnan rémlett :D
Hello
nem, a simson pont ellenkezőleg dolgozik, másik oldalról van nyomva, és középen egy csavar van benn, amivel tudsz állítani, nem ilyen van benn...
jah hát az nem olyan jó :) pontos árát nem tudom, de szerintem nem vészes
To Tomi55: ez gyors volt :) elvileg felvettelek teso.
Én tudok egy olyat. Adatlapomon van msn cím vegyél fel, vagy kérj telószámot, ha komolyan érdekel.