Programozható gyujtáson lehet tiltást állítani, többfélét is.
Oylat is lehet, hogy minden valahányadik szikrát elvegye a beállított fordulaton, vagy nagyon visszahajoljon a görbe, de oylat is, hogy az elért fordszám után egyszerűen kikapcsolja a motort.
Ennek perecnél vagy gokarton láncszakadásnál van értelme.
Zakónál felekadhat a gáz, és mire odaér valaki, a terheletlen motor széforoghat, gokartnál láncszakadásnál ugyna ez.
(tudom, most meg fogom kapni, hogy ez hülyeség, de nem baj, az insoft gyjtás például tud iylesmit)
szia,
Aszalóséknál a piros Igolt nyomják mind az 5 rsbe a gp-s 125 ösbe is de azt nemtudom pontosan elképzelhető hogy abba nem de az kemény gép;)
egy nagyonpicit lehet állítani pl az előfeszítésnél ott csavarod kicsit dee a gyári beállítás az tökéletes.
S.O.S.-be vki aki tutira tudja!Powernyelven a kikönnyítés felfele néz?mert nem voltam benne 100%-ig biztos annyi mindent kellett megjegyezni...És már mentem vele 60km-t és ma is szeretnék h teljen a bejáratás minél előbb!
Majdnem biztos vagyok benne, hogy ugyanaz a dugattyú megy az FR125-ös Rotax blokkba, mint az Aprilia 122-es blokkjába.
Olajban pedig semmi extra. A többség Castrol K997-et használ, néhányan Motul KartGrandPrix-t. Mindkettő "vékonyabb" olaj, mint az Agip Racing 2T.
Nem hiszel nekem...
Pedig már vagy 150 liternyi benzint saját kezűleg kevertem be....
Tökéletesen megy. Lényegében ugyanaz a motor mint az RS-ben, csak váltó stb nélkül.
De csatolom a Rotex Manual idevágó oldalát.
Tök rendben van amit mondasz, de a gokartot ne keverd ide. Tök más világ. Nincs kúpossága se ovalitása a dugattyunak, és olyan vastag olajjal mennek mint atom.
Hello!
Na ennek én abszolút nem értem a logikáját...
Elvben a pumpa az utcai használatkor hasznos . Alacsony fordulatos pöfögéskor, sétamotorozáskor csak 1-2% olajat adagol, ami oda elég, és többet nem is tudna elégetni a motor, csak a kipufogó végén csurogna ki a felesleg. Míg nagy fordulaton teljes gázon ad 3%-ot.
A Rotax motoros gokartok előkevert 1:50-essel mennek ragadás nélkül.
Hol az igazság?
Sziasztok tervezek egy turát Sátoraljaújhelyre tudtommal ott van Közép-Európa leghoszabb bobpályája és nem rosszak arra az utak ezt még nevegyétek fixnek először kiváncsi vagyok milyen lenne az érdekeltség ! Tehát akit érdekel az irjon ide vagy msn:simson-rider.46@hotmail.com a túra 1 agy akár 2-3 napos is lehet! Figyelem autópályán nem mennénkm ert én 50esként használom a motort!
Érdekes. Mindig tanul az ember.
Én azt gondoltam, hogy a verseny 2T olajokat a szivattyú nem tudja átnyomni rendesen, ezért sem töltik tartályba. Vagy előoldott szintetikus olajjal (pl. Speed2T) mennek pályán?
Hogy érted az állítást? Az olajpumpán a gyári alapbeállítás jeleit állítod el egymástól? Mennyivel állítod el a jeleket? 1 vagy 2 mm-t?
Jah, alul kiszakadt
De majd olyanom lesz, mint amilyen bencének, amint kapok fizut
Na voltunk szervízben is, ott azt mondják, hogy ferde a kormányom Szerinte rángat az eleje, ő 100-at sem merne menni vele.
Hát, én szépen döntögettem oda is, vissza is. Azon felül megdöntöttem a sebesség rekordomat: 165km/h Renault gyertyával
A powernyelv nagyon jót tett a motornak, alul olyan szépen húz, hogy az csoda. simán ott felejthettem 4-ben 30-nál, ment szépen.
Oylat is lehet, hogy minden valahányadik szikrát elvegye a beállított fordulaton, vagy nagyon visszahajoljon a görbe, de oylat is, hogy az elért fordszám után egyszerűen kikapcsolja a motort.
Ennek perecnél vagy gokarton láncszakadásnál van értelme.
Zakónál felekadhat a gáz, és mire odaér valaki, a terheletlen motor széforoghat, gokartnál láncszakadásnál ugyna ez.
(tudom, most meg fogom kapni, hogy ez hülyeség, de nem baj, az insoft gyjtás például tud iylesmit)
Aszalóséknál a piros Igolt nyomják mind az 5 rsbe a gp-s 125 ösbe is de azt nemtudom pontosan elképzelhető hogy abba nem de az kemény gép;)
egy nagyonpicit lehet állítani pl az előfeszítésnél ott csavarod kicsit dee a gyári beállítás az tökéletes.
Azt nem gondoltam volna, hogy a Max motor 13 ezernél letilt.
Meg azt sem, hogy elmegy 1/50 nel.
Akkor, ha ez így van, miért látok pályákon gokartokat melegen is füstölni(kis fordulaton) ráadásul, amiket látok tutira többet forognak 13 nál.
Olajban pedig semmi extra. A többség Castrol K997-et használ, néhányan Motul KartGrandPrix-t. Mindkettő "vékonyabb" olaj, mint az Agip Racing 2T.
Pedig már vagy 150 liternyi benzint saját kezűleg kevertem be....
Tökéletesen megy. Lényegében ugyanaz a motor mint az RS-ben, csak váltó stb nélkül.
De csatolom a Rotex Manual idevágó oldalát.
Legföljebb a fűnyírómotoros:)
96os Rs 125höz keresek farokidomot, üléssel, lámpával. Ha valakinek lenne kérem irjon!
Köszönöm!
Na ennek én abszolút nem értem a logikáját...
Elvben a pumpa az utcai használatkor hasznos . Alacsony fordulatos pöfögéskor, sétamotorozáskor csak 1-2% olajat adagol, ami oda elég, és többet nem is tudna elégetni a motor, csak a kipufogó végén csurogna ki a felesleg. Míg nagy fordulaton teljes gázon ad 3%-ot.
A Rotax motoros gokartok előkevert 1:50-essel mennek ragadás nélkül.
Hol az igazság?
Én azt gondoltam, hogy a verseny 2T olajokat a szivattyú nem tudja átnyomni rendesen, ezért sem töltik tartályba. Vagy előoldott szintetikus olajjal (pl. Speed2T) mennek pályán?
Hogy érted az állítást? Az olajpumpán a gyári alapbeállítás jeleit állítod el egymástól? Mennyivel állítod el a jeleket? 1 vagy 2 mm-t?
lámpabúrát nem lehet kapni, hanem csak egész lámpát 18ért
De majd olyanom lesz, mint amilyen bencének, amint kapok fizut
Na voltunk szervízben is, ott azt mondják, hogy ferde a kormányom Szerinte rángat az eleje, ő 100-at sem merne menni vele.
Hát, én szépen döntögettem oda is, vissza is. Azon felül megdöntöttem a sebesség rekordomat: 165km/h Renault gyertyával
A powernyelv nagyon jót tett a motornak, alul olyan szépen húz, hogy az csoda. simán ott felejthettem 4-ben 30-nál, ment szépen.
érdekes pályán itt mindenki bekötve haggya ;) gyári beállításon ha szívbajos vagy akkor állítassz egy kicsit de az 10mp