Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

racingre mondtam h az egyik legjobb és annak olyan az állaga mint a fáradt olajnak nem mint a víznek
kb 7-8000kmen keresztül csak ezeket használtam csupán ezért mondtam.
Mert? Hány 20 ezres tesztet nyomtál le különböző olajokkal?
Állaga? Szemre méred a viszkozitást?
Fasza az Agip, de bármire is kijelenteni, hogy a legjobb, kicsit erős.
Valakinek rs 125be hátsó rugóstag esetleg? ha valaki tud valamit legyenolyan szives és szóljon! előre is köszi!
én agip speed és racinget használok csak mostmár csak racinget és ennél az olajnál jobb nem nagyon van... csak az állagát nézd már meg

ja meg Tyt a példa 1000km-enként beragad a power nyelve a castroltól
Talán Balatonfűzfő, vmi ilyesmi.
De mondom, nem kifejezetten 2T kenőanyagra vonatkozik, amit írtam.
Merre van ez a 2T olaj boszorkánykonyha?
Lehet hogy csak az Agip 2T/SM készül itthon. Az 20 éve is már ugyanolyan csomagolásban készült, mint az Arol2T.
Még annyi, hogy az Agip meg a Mol készül még ebben az üzemben, a többi márkával már felbontották a szerződést, mert nem érte meg az itthoni cégnek.
Sajnos nem tudok konkrét típusokat mondani, meg kenőanyagból sok féle van, de ezeket mesélte. Majd még faggatom a témában.
Ne már, hogy az Agip-ot is itthon gyártják, csomagolják... Csak az olcsóbb kategóriát, vagy a Speed, racing is itthon készült? Még kiderül, hogy az itthoni Agip nem ugyanaz mint az olasz piacra gyártott?
Ha ez mind igaz, maradnak a francia olaj típusok (Motul, Igol, Elf) ezekből kevés fogy, nyilván "okoskodni" sem éri meg velük...
Fasza olaj én is használtam egy darabig csak az Agiphoz olcsóbban jutok ugyanazt tudja és még a gyár is ezt ajánlja
A Stihl egy másik tök noname beszállítótól veszi az olajat, csak más a doboz. Beindítod a fűkaszát és hamar kapja a terhelést, ennyi az össz előnye, de nem motorba való.
Ma beszéltem egy arccal, aki itthon melózott olajfinomítóba.
Megy a gépsor, alatta a dobozok egy Agip, egy Mol, stb és ugyanaz megy mindegyikbe. Konkrétan az Agip pár terméke teljesen megegyezik a Mol-éval. Régen Castrolt is csináltak ott, az alapolaj sok ott készült márkánál ugyanaz, vesznek hozzá a gyártók úgynevezett adalékcsomagot és csupán pár %-ban tér el a hozzáadott adalékmennyiség. Az előírt API, JASO és stb minőségszabványnak mindegyik (egy kategórián belül) olaj megfelel, csupán elenyésző különbségekről beszélhetünk.

Másik téma: hamisítás. Ugyanez a srác mesélte, hogy egy műanyagos cégnél járt külföldön és mutattak neki 2 Castrol-os dobozt. Egyik sima randa, a másik kurva szép. A szép ment Ukrajnába és ment bele a pancsolt olaj. Érdemes vigyázni a durva akcióknál erre is, az ukránok még a saját anyjukat is meghamisítják.
Ez az illető 2 évet húzott le ennél az olajipari cégnél, mondott érdekes dolgokat.
ponosabban Castrol power 1 racing!
Ez nem mánia!egyszerüen nekem ezt ajánlották és ezzel használtam!Ezért érdeklődök!de akk azt mondod h szerinted rossz választás?castrol racing 2t-ről vélemény?most 2.500ért akcios tesom cross motorja azzal megy az jobb lenne Rs-be is?
Valaki elmesélhetné h mi ez a Stihl olaj mánia. Lehet hogy marha sokat forog egy láncfűrész de az hol kap olyan terhelést mint egy mkp? Az láncfűrészbe meg fűkaszába való, 2T motorba meg kapni feleannyiért sokkal jobb fullszint olajakat...
Akk ezek szerint az agip jó!ha esetleg még vki megosztaná tapasztalatokat örülnék!
Utcai használatra keverted 1:35-be AGIP RACING 2T-t? Vagy pályára? Power mennyire koszolodott? Kellett gyakran szétszedni tisztítani?
szépek-szépek!
Nekem 16e km után volt dugócsere, Agip Speed 2T-t használok és semmi gond nincs! Jah és a gyári dugó még elment volna pár ezer km-t még bőven nem volt nagyon kopva!
nekem a 12ezer km alatt egyszer sem akadt a motor

1:35-be AGIP RACING 2T
Mai nap! Egy kis tihanyi kompozás, meg a Balaton K-i csücskének a megkerülése!
Na urak, örömmel jelentem be, hogy a power szimering megérkezett, a motor közepes szinten, de üzemel! Holnap szervíz, amit a helyszínen megcsinálnak (láncvezető, kerékpogácsa, szívócsonk)
Elállítgatták a karbimat, ráadásul már falsot is szív a szívócsonkon, és olyan mély hangja van, hogy
csúnyán néztek rám
hoppá hoppá:D
pecsétet nem tudunk adni sajna
Aprilia Rs50-125-ös motorok teljeskörű szervizelését vállaljuk rövid határidővel /kötelező szervíz, átnézés, utánállítás, karburálás, dugócsere, fojtások eltávolítása stb.../, kedvező áron, anyagbeszerzéssel vagy akár anélkül. Elérhetőségek az adatlapomon. Bármit vállalunk, mindenféle problémát orvosolunk. Hívj bátran
Többfélét. Sokáig pl Essot. De itt el se mesélem, mert megköveznek :P Gond Asso Werke dugattyú esetén sosem volt. Persze 20e enként bizony jött a hajtókarcsere, igaz, az itt nem túl jónak tartott Mec Eur volt benn, azt kaptam.