Egyelőre csak B-s jogsim van úgyhogy a moci mindenképpen 50-esként kellene. Nem is tervezem a vizsgáztatását. Az, hogy alkatrészeket mennyiért tudok venni relatív. Az RS 50-esemhez annó venni akartam előre index felfogató dekliket gyárilag a kettő 16 ezer lett volna. Én vettem utángyártottat a kettő volt 8 ezer. A gond csak az volt, hogy a felfogató pöcök rögtön letört amint felpattintottam és nem is passzolt a motorhoz. Pedig a mocim 97-es volt és az a szar is 97-esekhez volt. Az utángyártott az lutri. Vagy begyön oszt fasza, vagy semmit sem ér. Ezért nem akarok utángyártottat. Viszont ha ebből indulok ki akkor használt motort sem kellene vennem mert az is vagy jó vagy nem....
Amúgy én úgy gondolom, hogy egy 96, 97-es RS 125- ösnek a korrekt ára 320-360 között van, de írjátok le ha máshogy gondoljátok. Nekem per pillanat 320-am van úgyhogy ebből szeretnék mocit venni. Lehetőleg 97-eset. Na én ilyet keresek.....
Én nem akarok okoskodni de azt ugye tudjátok hogyha netán le szeretnétek vizsgáztatni az felejtős annál a mocinál ugyanis nincsenek meg a papírjai(mármint a külföldi forgalmi) ugyhogy ér az annyit is?????
hát 4 index 15 rugó 1 nem muszály gyárit venni és az megvan 4-5rugóból is! matricázás is megvan 5-7ezerböl csak dekorációshoz kell vinni nem venni kell a matricaszettet! de szentem az a motor úgy szar ahogy van! egyébként 3év alatt 17ezer km az annyira nem vészes! akkor az azt jelenti h évente 5600 km-t mentek vele hát az nem sok...
Semmi. Csak akkor egy motorra gondolunk. Én is gondolkodom rajta, hogy megvegyem. Ma fel is hívtam a csávót. Azt mondta 250-ben el lehet vinni. Nekem két gondom van ezzel az egésszel: Az egyik az, hogy plexi: 10 rugó, két tükör: 32 rugó, 4 index: 15 ropi, festés: azt mondjuk meg lehet oldani(akár magad is lefújhatod bár nem lesz oan szép) matricázás: 15 rongy. Nos akkor most már néz ki valahogy a moci. Én ennyi külső hibáról tudok. Ez eddig tegyük fel tényleg 100 mint amit ír. De az már gyanus, hogy a 2003-as motorban van 17000 kilométer. Ill. lehetséges de akkor ezt a mocit nem kímélték. Az Rs-eket hivatalból 20000kilométerenként újra kell dugózni, gyűrűzni mert ennyi km-re tervezték. És még valami, ha az a moci így néz ki akkor vajon mi történt azzal. Nem kicsit firkálhattak vele. Én főként attól félek, hogy váltóval vagy hengerrel van valami gondja és az megint nem olcsó mulatság. Márkaszervízben nekem a régi motoromra azt mondták,hogy 10 000-ért szétszedik a váltót megnézni... Szóval nem tudom, hogy hogy gondolkodjak arról a motorral. Tényleg csábító, hogy 2003-as és 250 rugóért el lehet vinni. De félek hogy több gondja van ennek 100 ezer forintnál. Hát ennyi. Esetleg ha tudsz valamit te is a motorról konkrétumot akkor leírhatnád... Hali!
Mellesleg nem tudtok valami jófajta RS 125-öt persze 50-esként amit valaki szívesen eladna?? Komoly érdeklődő lennék így szezon végén. Ráadásul ha fekete lenne akkor teljesen le lennék kötelezve..
Igen, az alvázszám és/vagy motorszám alapján lehet lekérdezni, de sosem csináltam még ilyet, szóval nem tudom pontosan hogy megy ez, csak olvastam, és tudom, hogy ha egy papírok nélküli motort akarsz levizsgázttni akkor úgyis le kell kérdezni, de az is elég nyűgös, csomó kinti papír kell hozzá, amit utólag elég nehéz beszerezni, de nem is mondom tovább, inkább belinkelem aztán olvasd el: totalbike.hu/buko/06papirozas/
Ha nincsenek meg a feltételek akkor meg szerintem jobban jársz egy renedzett papírú motorral, amire csak ráülsz és mész, és nem kell várnod egy nyarat, h rendszámod legyen és nem költesz rá kb 150e Ft-ot
vagy rövidebb áttétel minek hogy 170et menjen? 150 bőven elég...úgysem ezzel fogsz pályán menni inkább csak túrázol vele és mész max 150eket ha előzől....
mondjuk 7-8ezres fordulat az nem tudom h miért kritikus,szerintem ott a legjobb menni, épp h nyitott a power én ha megyek túrázni akkor 2-3-4 között simán elvagyok 4vége 80-90 körül van és elég az....6os vége meg 125 körül a hosszú áttétellel 150 körül,óra szerint.
na! felhívtam a motort, asszondja olaszból van behozva kb 2-3 hónapja, és ő beszámolta a saját nagyobb motorjába, igy kapta ezt és még kapott kézpénzt.
tehát index, tükrök, meg asszondta ilyen egyéb apróságok, csavarok, stb hiányoznak, de a motor pöccre indul önindítóval.
hát nem tom eléggé ugy néz ki h egy széthajtott motor és tuti nem vigyáztak rá!
ti mit szóltok?
Jaja, fekete-sárga festése volt (ami amúgy nem fekete, hanem sötétszürke), olyanom van nekem is.
Fel lehet ismerni a sárga ülésről, meg a sárga első sárvédőről, gondolom azok épen maradtak.
Ja, és nem azért, de nem tartom kizártnak, hogy a motor nem törvényes úton került jelenlegi gazdájához, és megpróbálja esésnek álcázni, h ne legyen felimerhető a motor, de ez csak 1 elmélet.
Szerintem ha forgalomba akarod helyezni akkor megvétel előtt kérdezd le h nem lopott-e, azt forgalomba helyezéskor úgyis meg kell csinálni, de ha akokr derül ki mikor már megvetted az nagy cumi lehet
csak az elözö szvegben mikor 350volt, akkor azt mondta csusztak vele füvön....:D ha-ha
akkor miért lett az egész ien matt? merth ez a sárga-fekete festés lenne nem?
fenetudja... és 17e km 3 év alatt? adták neki az iramot az tuti!
de lehet h egy prbát megér hiszen 3 utcára van tölünk... de szerelőt viszunk az tuti!
www.motor.hu/motor_vpage.jsp?i...
Várjuk a véleményeket....