Na jót motoroztunk ma titkával meg csabával a pilisben... bár nem tom elég sok faszkodás volt, nem értettem visegrádról mi volt ez a láblógató meg térdemen könyökölős tempó na mind1 ma egész biztonságosan jöttünk... jó volt, el is fáradtam rendesen.
Én se értem mi a bajuk a pálya idommal csak néha az idegesít hogy odamegy egy fszzópó műmályer a gépátvételhez odase tolja a motorját és kérdezés nélkül adják a rajtszámot. De közbe a fasznak tiszta pályaidom meg felfurva 12325213535cm3-re és simán engedik. Én meg a csoró gyerek odamegyek udaviszem a motort és képes huzgálni az elsőféket meg rángaatja az első telót hogy jó-e? Na én ezt az eggyet nem szeretem kivételeznek mint állat.
Tudom én hogy nem az ami az eredeti Nos rendszerekbe van csak azt tudom hogy a nos gyártya. Én még benzolról még nem halottam (de egyszer kipróbálom). nemtudom halottad e már Gáll László nevét ő alkotta meg a Supermoto kategóriát előzőleg street 400-ban versenyzett és ő monta nekem hogy nitró higítót tesz a motorba (megmondom őszintén én még a egyikeset próbáltam )
Az érdekes mi benzolt meg xilolt keverünk hozzá oktánszám növelőnek,jah és A747-et.
Nem tom hogy ez a folyékony nitró pontosan mit is takar. De hogy az kurvára nem ugyanaz mint ami az NOS nitro rendszerekben van az is biztos
Az észter és az ricinus alapu olaj csak előkeverésre alkalmas de olajpumpáshoz nem mert híg nagyon ha olajpumpáshoz keresel fasza olajat akkor Motul 600 2T mert az való hozzá. ja majd el felejtetem ha előkeversz benzint akkor az előzőleg felsorolt olajokat 1:33 -hoz keverd (komoly igénybe vétel).
Én jövőre, versenyre Shell 99 benzint, azttán teszek bele oktánszám növelőt amit a NOS forgalmaz(ez folyékony nitro, olcsóbb fajtája a nitro hígító) ez 7 oktánt emel a benzinen durván leszz a benzin 107 oktános aztán ebbe teszem bele a Motul 800-at (a motul olaj 124 oktánig jó).
HApi nekem jó a jövőhét vége ha minden igaz akkor addigra legálisan közlekedem .Csak itt szoboszlón az enyémen kívül még egy RS van ami egy tuonoból lett építve .Jah meg egy RS250 csak az most elég komoly szinten lesz versenyre átalakítva.De szólok pár havernak Mito(2db)TZR ZXR250
Hi All
Mindenki aki kunmadarasra akar jönni az jöjjön és versenyezzen mert nem ártana ha jó sokan lennénk Street 125 kategóriában. Aki kiváncsi volt az Af-1 Sport Pro-ra a válasz az a külömbség a Futura és a sport pro között hogy a sport pron egy kicsit nagyobb karbi van és Gilardoni 2-es henger van rajta ez abban kulömbözik a az egyestől hogy felsőbb tartományokban jobban húz de Power alatt meg van halva. Ha valaki elyen hengert szeretne a motorjára az vehet bontottan Káhl-ban nem drága 40e-ft bontottan dugóval eggyüt. Ja és végre megjöttek a motoromhoz az olajok Motul 800 2T (észter bázisu). És hajtómű olaj Valvolin full szintetikus SAE 75W-90 amiből egy liter 3300-ftbe kerül(elég drága ).
Remek! Köszi szépen!
Egyébként váltó rövidítéshez a helyedben a tuaregek, RX-ek, Pegasok váltóáttételeitm nézném át, mert ugye ugyan az a blokkalap, maximum ha csak az 1-es, 2-s-t használod, akkor a kapcsolókörmöket kellhet átalakítani, de valószínűbb, hogy minél inkáébb az azonos alapra törekedtek az olcsóbb gyártás érdekében, és még azt sem! Bontósoktól azthiszem váltóalkatrészeket szerezni nem gond!
Sok sikert!
Szerintem is cast. vegyél én ma végig jártam, mátészalkát de sehol nem volt ezért utaznmom kellet 80km egy rohadt olajért:D
és az olaj került 5000 be szóval rosszabbúl élünk mint 4 éve:D rohadt drága a benzin
figyi! amikor te vetted az iridium plekot akkor hogy kaptad szét a bukót???
Mert én ki tudom pattintani az enyémet de utána olyan hülye hangja van mintha el akarna törni. Elkéne forgatni valamerre????
Nem tom hogy ez a folyékony nitró pontosan mit is takar. De hogy az kurvára nem ugyanaz mint ami az NOS nitro rendszerekben van az is biztos
Én jövőre, versenyre Shell 99 benzint, azttán teszek bele oktánszám növelőt amit a NOS forgalmaz(ez folyékony nitro, olcsóbb fajtája a nitro hígító) ez 7 oktánt emel a benzinen durván leszz a benzin 107 oktános aztán ebbe teszem bele a Motul 800-at (a motul olaj 124 oktánig jó).
mondom kuka vagyok ilyen téren:D
Mindenki aki kunmadarasra akar jönni az jöjjön és versenyezzen mert nem ártana ha jó sokan lennénk Street 125 kategóriában. Aki kiváncsi volt az Af-1 Sport Pro-ra a válasz az a külömbség a Futura és a sport pro között hogy a sport pron egy kicsit nagyobb karbi van és Gilardoni 2-es henger van rajta ez abban kulömbözik a az egyestől hogy felsőbb tartományokban jobban húz de Power alatt meg van halva. Ha valaki elyen hengert szeretne a motorjára az vehet bontottan Káhl-ban nem drága 40e-ft bontottan dugóval eggyüt. Ja és végre megjöttek a motoromhoz az olajok Motul 800 2T (észter bázisu). És hajtómű olaj Valvolin full szintetikus SAE 75W-90 amiből egy liter 3300-ftbe kerül(elég drága ).
Egyébként váltó rövidítéshez a helyedben a tuaregek, RX-ek, Pegasok váltóáttételeitm nézném át, mert ugye ugyan az a blokkalap, maximum ha csak az 1-es, 2-s-t használod, akkor a kapcsolókörmöket kellhet átalakítani, de valószínűbb, hogy minél inkáébb az azonos alapra törekedtek az olcsóbb gyártás érdekében, és még azt sem! Bontósoktól azthiszem váltóalkatrészeket szerezni nem gond!
Sok sikert!
csáo!
és az olaj került 5000 be szóval rosszabbúl élünk mint 4 éve:D rohadt drága a benzin
figyi! amikor te vetted az iridium plekot akkor hogy kaptad szét a bukót???
Mert én ki tudom pattintani az enyémet de utána olyan hülye hangja van mintha el akarna törni. Elkéne forgatni valamerre????