esetleg megfújod kontakt spray-el. A gyári hőfokmérő megviccelheti az embert, nekem is volt sokszor, hogy lement a hőfokom, aztán visszajött. Valaki tanácsolta amit Atta is leírt, és tökéletes!
Valaki viszont adjon már ötletet a km-órámra! Emlékszem h volt vki az új RSesek közül akinek meghalt a kmóra! PLZ JELENTKEZZ!
az enyémben is annyi olaj volt, amikor jött a hang. Nekem 300km alatt megette! 75w90 volt amit megzabált! A 10w30as repsol 2t sebváltóolajjal nincs semmi baj..
Nem feltétlen kell a közgazdaságtannak lennie a fő profilnak. Te is tudhatnád ha már beleástál a tanulmányaimba, hogy bármilyen marketinges, menedzsmentes, piackutatós, előrejelzős, pályázatírós, vezetői pálya megfelel. És tudok neked egy pár helyet mondani, ahová el tudnék menni vezetőnek...
a víztérfedelen van a hőfokmérő gomba, amire rádugod a kijelző vezetékét, na azon a saru leszokott lazulni, ilyenkor szokott buzulni a hőfok. leszeded, fogóval kicsit összébbnyomod és visszadugod.
A dugóról meg a vízhőfokmérőről:Nyár végén ahogy le lett fojtva a motor, kiderült h nagyon gyatra a henger, a dugó, minden. Új dugó, új hüvely, és az apróságok. Le lett fojtva, teljesítménymérés, hála égnek már 11kw-os papírokkal van forgalomban. Na szóval, ezzel a dugóval tudtam menni az ősszel durván 1000km-t. Megragadtam vele úgy 140km/h-val. Újra szerviz, okoskodtak h a hideg miatt ragadt meg. A menetszél miatt visszahűlt motor miatt. (mint utólag kiderült van benne valami!) Szerencsére csak dugót kellett cserélnem, és egy vízhőfokmérőt rakattam bele, teljesen függetlenül a gyáritól. Nem tudom ki volt motorozni a múlt hétvégén, de erre felé 10 fok fölött volt a hőmérséklet, szóval irány, mentem motorozni(járatni). A hűtőszálak 70%-át beragasztottam, és így volt a vizem 70-80fok között. 60-80 fok közötti hőmérséklet ingadozást nem mutatja az eredeti vízhőfokmérő! Nem tudjátok véletlenül, hogy saccperkábé, milyen hőmérsékleten kell lennie a víznek?
Szép jó reggelt mindekinek!
Olaj ügyben jöttem hozzátok, Tyt, 1 deci olaj volt a váltóban....1 deci olajjal hoztam haza a szervizből. Na most, én is kocsog voltam, mert nem néztem meg az olajszintet, mielőtt haza hoztam a gépet. (egyébként dugót cseréltek, és egy új vízhőfokmérőt rakattam bele) Hát nagyon van okom félni, a 6.-ban való sustorgás miatt....:S Azt mondták, h töltsem fel, mennyek vele, és ha ugyanígy nem klappol valami, megcsinálják. Elég durva azért az az 1 deci olaj:S
nem ugyvan hogy a számlával mész a biztosítóhoz? lekopogom (kop-kop), nekem még nem kellett ilyen ügyben intézkedni, de asszem az ahonnan veszed a cuccost, adja a számlát és azt adod be a biztosítóhoz? és az alapján fizet?
vagy a márkaszervizes kárfelmérés alapján fizet?
2első teló a stejerunggal az 550000FT ba mérték 3éve!
inkább örüljetek hogy ien árba megy az alkatrész a szalonba...
egyrészt ugyse onnan veszed másrészt a biztosító hagyfizessen hisz azért fizeted teis a kötelezőt!
Jobblenne ha kihozna 100000FT os költséget aztán abból aztán a fele motyót nemveszed meg!
EGV az milyen?
Én most vettem EGX-et platinumos szarság...