Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért fórum, mert leírhatod ide is nyugodtan, és még témához is kapcsolódna.
Hello Tyt !
Tudnál adni egy e-mail címet ?
Ott leírom neked szívesen . ( nem akarom teleírni itt a fórumot )
mondjuk felhívod és megkérdezed hogy ideiglenesen vagy végleg...
amúgy meg az okmányirodába visszatudják keresni sztem
milyen olajat használsz? nekem 4-5ezer km után se ragad be...
Sziasztok!Érdeklödnék,mert venni akarok egy Rs-t,de azt írják róla hogy forgalomból ideiglenesen kivonva!Azt honnan tudom hogy ideiglenesen és nem véglegesen?arról az eladónak van papírja,vagy nincs!Mert pont a papírok miatt akarom megvenni!Ha véglegesen ki van vonva azt már nem lehet visszaállítani ugye?
ja a tanulság... Én mostmár 1000kmként takarítom a power nyelvet, mielőtt kiszedhetetlenül belerohad. Ja és kezdek leszokni a tankba való olaj adagolásról.
Nem neked szólt a kérdésem, de egyáltalán nem baj h leírtad a sztorydat, más okulhat belőle. Egyébként én is detto így jártam, eltörtem a gyárit mert be volt rohadva. Az italmondos még bírja, de őszintén a gyári ötvözet az egy fos, nekem gyengébbnek tűnik, mint az utángyártott.
Ha ajánlhatok valamit, mi is megjavítottuk a gyárit, de csavarozva + ragasztva lett a szára (menet lett a megmaradt részbe vágva). Így már nem engedi el, csak nekem lett kb fél mm eltérés az eredetitől, így inkább az utángyártott van benne.
Nem volt hülye kérdés, mert nem írtam még le.
Hosszú történet. Úgy kezdődött, hogy amikor megvettük a motort, akkor úgy be volt állva a szelep az olajfilm miatt, h miközben szedtem ki letörtem a nyúlványát. Rendeltem egy italmondos után gyártottat, de közben az eredetit megcsináltuk egy menetes szárral "vésztartalék" címszó alapján. Az italmondosnak egy fél év után eltört az a része ahova a bowdent be kell akasztani, ezért ki is dobtam. Azóta az általunk megjavított volt benne, de valamiért elengedte a fémragasztó és most az istennek se akarja megint megfogni :S Ezért gondoltam h keresek egy gyárit, mert nincs kedvem megint 9e-t adni azért h fél évig működjön.
bocsi ha f@sz kérdés lesz, lehet leírtad már, de mi történt a géppel? Ha leírtad már, elég ha leírod melyik oldalon :)
Én kerestem már power nyelvet, nem tudott senki adni.
2 lehetőséged van:
- szalonból, gyári alkatrészként.. valahol 15-25 ezer ft között volt az ára a nyelvnek.
- megrendeled italmondo-tól az utángyártottat, 9000Huf. Az italmondo-s nem gyári alkatrész, de nincs vele probléma. Nekem most ilyen van a gépben, ugyanolyan jó mint a gyári. Én ezt javaslom. Ha mégis találsz valahol most eladót, akkor szerencséd van :)
Csáó Petya !
2 nap múlva kell érte menni . És kb csak 1-2 órányi munkadíjat kérnek érte kb 10 ezer .(kárfelmérés) Azt hittem húzósabb lesz az ilyen márkaszervíz sztorikk nézegetésén tanulva
Köszi szépen, mindig jól esnek a pozitív kritikák
Szevaa! Mit mondtak a Millénél?
Énis beállok a sorba
Eddig az Xt tetszett a legjobban 125 SM ből még meg nem láttam ezt
ez így van
hello nem vagyok egy supermoto párti de az mx-ed gyönyörű nagyon jól néz ki
Sziasztok!
Van valakinek eladó power nyelve rotax 122-be?
Üdv!
Bocsi, köszi de az olajokhoz mint látszik rettentő hülye vagyok!
első teleszkópba teleszkópolajat teszünk, nem motorolajat. 10W
Az első teleszkópba jó a 10W-40 igaz?
Hello Jocirs!
mizújs veled? megy a volvo?
Nem garis már áprilka, mert nem szalonban lett kicserélve a henger + a dugó 2x, mert így negyedannyiból kijöttem!
szerintem, jo nekem ezt ajánlották, és azt is teszek majd bele, mikor cserére érik! vagy 10W40et de azt majd még meglátom és csakis fullshynteticot!
Mé? szar ez a motor?
arrowról senki s tett be
Hy all! Tyt garis még a géped nem?