Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

5-10 liter, csuklótól függően. Átlag 6 lityóval el lehet lenni vele.
Ha visszaolvasol, nincs egy napja hogy leírtam a költségeit. üdv
heló-sziasztok!

pár napon belül meglesz a kinézett Rs-em. A régi kockalámpás lesz, mert többre nem futja, de rendszáma, papírjai rendezettek!

Amikor néztem csendes volta motorja, fékek, teleszkópok és a váltó is jó volt.

Kb mennyit eszik finom használtanál?
Évente miylen költséggel kell számolni fenntartására?

üdvözlettel
én is egy Sv társaságába motorztam 1 dbig:D...bnom bátyjával,kis 1000-s Sv,vadállat:D
Detto

viszont nekem sajna elszakadt a km óra bowden. szóval holnap reggel felhívom az Italmondot
én is ma vtam ebben az évben először,nagy faja volt,már hiányzott,most értem haza
mi ma 120kmt nyomtunk le 6lieteres fogyasztás
de városban is ilyen 80-90 a többi részen 120-150 voltak fain kis kanyarok. /csak minden város elején kötelező pihennő volt hogy az XT se maradjon le/
akar a kotera lábtartót venni rá :)) Hamarabb legyártatnám.
Szerintem 60 rongy nem olyan kevés, bontóban már találsz hozzá annyiért alkatrészt.
azt nem kérdőjelezem meg, hogy jobb a pályafeeling :)

Ma is toltam egy 50kmt a vassal, hát csodajó volt :)) Szépen megy a kis gépem.. Ha nem fogyna ki a benzinem, még a mocin ülnék a Benzintyúkommal :D
60 rongyból lábtartót nem veszel rá:)
Így van!
Nekem is elő fordult már egyszer, hogy nem tudtam bele rakni teljesen a kulcsot!
Én fújtam bele WD-40-et és azóta tökéletesen működik!
Beleszállt valami kis kosz, és az miatt nem megy bele!Valami hajtógázas spray-vel fújj bele!
a 97esnek nem bovdenes mint az újabbaknak, ott a zár közvetlen egy fület mozgat.
fogyasztás az kb ugyanannyi mint utcán...
ami több az a motorgenerál évente, évközbe dugattyúcsere...
gumizásról nembeszélek, fékbetét/verseny
nevezési díj, liszensz, útiköltségek...
(((((Edzések)))))
Olcsóbb egyértelmű utcán motorozni de a versenyfeelinget nemtudja visszaadni semmi nameg ha bármi van akkor nincsen szallagkorlát, villanyoszlop, padka, autóstársaink...
oldalról bepiszálsz és megnézed hogy a zárnak a bowdenje merrefele megy és ahol látod hogy vége ( az a kis fül amit a bowdennel húzol) azt fogod és csavarhúzóval eltolod és nyílik az ülés!
aztán lehet matekozni hogy a bowden ragad mert berohadt vagy a kis fül szoros vagy csak simán a zár ragadt össze...de ha márhozzáférsz akkor könyebb játszadozni vele...
Köszi srácok! Azt hittem több.. ennek örülök:)
Kösz, Makra!

Kiprobálom majd!

Remélem, segit!
Egy sima lakatos tud ezzel vmit kezdeni szted?
szevasz!
próbákd meg kimosni, lehet belement piszok vagy ilyesmi...
samponos vízzel locsold meg, lehetőleg ugy, hogy minnél jobban menjen bele (pl.:magasnyomásúval) aztán meg fujd ki kompresszorral
ha ez sem válik be akk te köll, hogy eldöntsd, hogy hova viszed, de szerintem előbb kérdezd meg a szervizt (namár ha rendes szerelők bannak ott, nem kocamesterek), és ha nem tudnak vele mit csinálni csak akkor vidd lakatoshoz
én legalábbis így csinálnám....
Hello.


Találkozott más is olyan problémával '97-es RS-nél, hogy egyszer csak nem tudta kinyitni az ülés zárját?Vagy ez csak nálam merült fel?
Minden másba jo a kulcs, de most nem megy bele teljesen a zárba.

Mit lehet ilyenkor csinálni, hova lehet vinni?
Lakatos, vagy Aprilia szerviz?

Köszi a segitséget előre is
Egyértelmű hogy drágább a pályaüzem!
Hát ha azt számoljuk h április vége óta van meg az Rs-em és már 100ezret ráköltöttem(csak javatisra) hozzáteszem mostmár rendbe van szedve! és mentem vele 4000Km-et akkor hoppá nah nembeszélve az oljaról 4000Ft/L meg a benzin-ről! És még a festési hibák kijavitása ezután jön! Szval... Elég költséges!
de mivel nem volt még soha gixxerem, nem tudok valós számításokat végezni, csak becslést.
Egyébként, érdekeségként levezettem egy 2000' 600 GSX-R 3éves fenntartását, telj.adó, biztosítás (azok több mint duplázódnak, majdnem tripla), folyamatos karbantartás, stb. 101.000 Ft-al olcsóbban jött ki papíron, mint az RS fenntartása, pedig a gixxernél is rászámoltam vagy 60rongyot a nem várt meghibásodásokra.
bocsi, 3 éves korig, de az enyém még nincs 3 éves.
4éves korig 300ft/kw.

20kw*300ft= 6000.
telj. adó 6000? nekem 1000 ft, és 10 kw-s forgalmi.
Maradjunk annyiban, hogy a pályabelépő, a motor felkészítése, oda eljutás. stb, és még nem beszéltünk arról hogy pályán nem hiszem hogy 6-6,5 literrel eljárkálnék benzinből, a gumik is gyorsabban fogynának meg a fékbetét, a blokkot is hamarabb kéne újítani. Szerintem a pályázás drágább.