mi ma 120kmt nyomtunk le 6lieteres fogyasztás
de városban is ilyen 80-90 a többi részen 120-150 voltak fain kis kanyarok. /csak minden város elején kötelező pihennő volt hogy az XT se maradjon le/
Így van!
Nekem is elő fordult már egyszer, hogy nem tudtam bele rakni teljesen a kulcsot!
Én fújtam bele WD-40-et és azóta tökéletesen működik!
Beleszállt valami kis kosz, és az miatt nem megy bele!Valami hajtógázas spray-vel fújj bele!
fogyasztás az kb ugyanannyi mint utcán...
ami több az a motorgenerál évente, évközbe dugattyúcsere...
gumizásról nembeszélek, fékbetét/verseny
nevezési díj, liszensz, útiköltségek...
(((((Edzések)))))
Olcsóbb egyértelmű utcán motorozni de a versenyfeelinget nemtudja visszaadni semmi nameg ha bármi van akkor nincsen szallagkorlát, villanyoszlop, padka, autóstársaink...
oldalról bepiszálsz és megnézed hogy a zárnak a bowdenje merrefele megy és ahol látod hogy vége ( az a kis fül amit a bowdennel húzol) azt fogod és csavarhúzóval eltolod és nyílik az ülés!
aztán lehet matekozni hogy a bowden ragad mert berohadt vagy a kis fül szoros vagy csak simán a zár ragadt össze...de ha márhozzáférsz akkor könyebb játszadozni vele...
szevasz!
próbákd meg kimosni, lehet belement piszok vagy ilyesmi...
samponos vízzel locsold meg, lehetőleg ugy, hogy minnél jobban menjen bele (pl.:magasnyomásúval) aztán meg fujd ki kompresszorral
ha ez sem válik be akk te köll, hogy eldöntsd, hogy hova viszed, de szerintem előbb kérdezd meg a szervizt (namár ha rendes szerelők bannak ott, nem kocamesterek), és ha nem tudnak vele mit csinálni csak akkor vidd lakatoshoz
én legalábbis így csinálnám....
Találkozott más is olyan problémával '97-es RS-nél, hogy egyszer csak nem tudta kinyitni az ülés zárját?Vagy ez csak nálam merült fel?
Minden másba jo a kulcs, de most nem megy bele teljesen a zárba.
Mit lehet ilyenkor csinálni, hova lehet vinni?
Lakatos, vagy Aprilia szerviz?
Hát ha azt számoljuk h április vége óta van meg az Rs-em és már 100ezret ráköltöttem(csak javatisra) hozzáteszem mostmár rendbe van szedve! és mentem vele 4000Km-et akkor hoppá nah nembeszélve az oljaról 4000Ft/L meg a benzin-ről! És még a festési hibák kijavitása ezután jön! Szval... Elég költséges!
Egyébként, érdekeségként levezettem egy 2000' 600 GSX-R 3éves fenntartását, telj.adó, biztosítás (azok több mint duplázódnak, majdnem tripla), folyamatos karbantartás, stb. 101.000 Ft-al olcsóbban jött ki papíron, mint az RS fenntartása, pedig a gixxernél is rászámoltam vagy 60rongyot a nem várt meghibásodásokra.
Maradjunk annyiban, hogy a pályabelépő, a motor felkészítése, oda eljutás. stb, és még nem beszéltünk arról hogy pályán nem hiszem hogy 6-6,5 literrel eljárkálnék benzinből, a gumik is gyorsabban fogynának meg a fékbetét, a blokkot is hamarabb kéne újítani. Szerintem a pályázás drágább.
Ha visszaolvasol, nincs egy napja hogy leírtam a költségeit. üdv