Ja, én ezt arra mondtam, hogy a fordulatszám az indulás pillanatában, és utána hótt gagyi volt. Ez így van, ifjú padawan . Az a motor 50-ig úgy szenvedett, mint egy kutya. Persze ez a motoros hibája főleg. Rossz rajt.
Nem bizony. Az RR 3.8 alatt, az enyém 4.1. Hol itt a felfoghatatlan? A CBF alacsonyabban adja le a max. nyomatékot, ezt is add hozzá! Persze még így is durvább az RR... majdnem fél másodperccel.
A múltkor gyorsultam egy RR-rel, és a pasi nagyon vágta a témát, kerekezett is, meg hasonló szépségek. Nos, akkor húzott el igazából mellettem, amikor picit visszavettem a gázt, mert elkezdte emelni picit az elejét, én meg nem vagyok egykerékbajnok... (de gyorsulni ugye nem is egykeréken kell ).
Tehát azt néztem, hogy főleg az indulásnál, kb. 50-60-ig nem volt jobb az RR, inkább a durva, felső tartományban jön meg az ereje, de ott nagyon. Szóval szerintem is reális az a fél másodperc százig. Utána már nagyon elhúzna persze...
"Ha én így gyorsulnék, inkább feladnám, és maradnék a triciklinél" Taníts mester!
Egyébként már megint hülyeségekről vitatkozunk... Nem lehet összehasonlítni a két motort. Az rr 40lóval több, és 30kilóval kevesebb. Lehet nem ugyan úgy gyorsulnak...
Ha én így gyorsulnék, inkább feladnám, és maradnék a triciklinél.
Mint ahogy írta is: "sikerülhetett volna jobban is, de azért egynek nem rossz..." illetve: "az indulás el lett szúrva". És tényleg. A kezdeti fordulat elég szar. Lehet hogy neked lövésed sincs ehhez, de attól még így van
EZZEL van lezárva a vita.
Egyébként állok elébe, hogy valamikor összefussunk, és akkor lehet okoskodni, meg mereszteni a szemünket.
Na csocsi.
elméleti adatokról meg én is tudok. szoktam melléjük videót is nézni amin kikockázva megvannak a gyorsulások és ign 4mp körül vannak a 600 asok 100on. dadis 3,8-t mondott bocccs, nagyot tévedtem. csak abban van legalább 130 ló és egy cseppet könyebb... innentől asszem nincs min vitázni de tényleg...
nem érdekelnek a túramotorok akkor sem, multkor már lezártam a témát.... boccs nekem az nem technika, h az 5X nagyobb motorhoz jár kicsit több mint 2X annyi lóerő mint az rshez..., és még életemben nem olvastam 1 cbf meg mittomén miyen tesztet, és nem is fogok. nem tom mit vagy felháborodva egyébként, te kezdtél el fűnyírozni és egy 125ös ellen fitoktatod a gépedet. esetleg menj be a robogósokhoz is és magyarázd el nekik h nekik miért van pl "seggbosszantójuk". én sem kezdek el cinikusan fikázni, pedig megvan a véleményem a gépedről tréfa répa...
yah a másik meg hogy kérdezd meg a benccét mert míg az elején mentünk 2 perces kört addig a végére már 1:40 körülit.... szal majrécsik nem sok volt fél cm.... vagy annyi se néhol... szal télleg nagyon téptük a száját a mociknak...
Jó nem faszozok csak ne idegejjé má fel ilyen szöveggel hogy nem érdekel a mocim... mert pont a pályán ugatott a nő nekem hogy miután elestem mentem a mocihoz rögötn és magyarázott hogy haggyam a picsába én jólvagyok-e mondtam hogy igen rögtön néztem a mocit... minek az erő ha nem uralom... figyeld pályán nem 30-al mentünk meg nem is 50-el szal gyere ki és te is megtapasztalod milyen... mert az aztán full más mint közúton racingolni mert az nem igazi verseny csak hülyeség... és még mindig jó hogy ott estem mert mondom semmi baj nem lett... nem ment át rajtam 5 autó 6 kamion... tanultam az esetből ettől független az élet nem áll meg szerintem egy 2 hét és megint megyünk.....
Jó, akkor nem szóltam, csak eleinte úgy tűnt mintha nem érdekelne. De sztem nem csak nekem, Joe-Z is megjegyezte: "EZ kemény nemtudom én biztos megőrülnék ha saját hibámból csinálnék egy ilyen balesetet..."
De azért faszozni meg nem kéne
Mért ne érdekelne te fasz épp azon agyalok már mióta hogy hogy hozzam rendbe az idomot mert csak annak lett baja.. de az sem vészes szal egyáltalán nem látványos ami történt vele
Látom Jamal Téged nem nagyon érdekel a mocid...
Én mikor az 50esem oldalát zúztam le akkor is majd meg őrültem, póló-rövidnadrágban csúsztam és a jobb oldalam végig lehorzsolódott és vérzett, és mégis az érdekelt legjobban h mi lett a motorral.
Dehát Te tod...
Ehhh....
Kicsit többet akarsz kihozni a vasadból mint amira képes,nem?
Ezzel nincs semmi baj de csak ábránd marad
A múltkor gyorsultam egy RR-rel, és a pasi nagyon vágta a témát, kerekezett is, meg hasonló szépségek. Nos, akkor húzott el igazából mellettem, amikor picit visszavettem a gázt, mert elkezdte emelni picit az elejét, én meg nem vagyok egykerékbajnok... (de gyorsulni ugye nem is egykeréken kell ).
Tehát azt néztem, hogy főleg az indulásnál, kb. 50-60-ig nem volt jobb az RR, inkább a durva, felső tartományban jön meg az ereje, de ott nagyon. Szóval szerintem is reális az a fél másodperc százig. Utána már nagyon elhúzna persze...
Egyébként már megint hülyeségekről vitatkozunk... Nem lehet összehasonlítni a két motort. Az rr 40lóval több, és 30kilóval kevesebb. Lehet nem ugyan úgy gyorsulnak...
Mint ahogy írta is: "sikerülhetett volna jobban is, de azért egynek nem rossz..." illetve: "az indulás el lett szúrva". És tényleg. A kezdeti fordulat elég szar. Lehet hogy neked lövésed sincs ehhez, de attól még így van
EZZEL van lezárva a vita.
Egyébként állok elébe, hogy valamikor összefussunk, és akkor lehet okoskodni, meg mereszteni a szemünket.
Na csocsi.
Ezzel talán le is van zárva a vita
Písz.
De azért faszozni meg nem kéne
Én mikor az 50esem oldalát zúztam le akkor is majd meg őrültem, póló-rövidnadrágban csúsztam és a jobb oldalam végig lehorzsolódott és vérzett, és mégis az érdekelt legjobban h mi lett a motorral.
Dehát Te tod...
ígértek meghívót ,holnapra,légy fenn majd