motorba drágák..
autóba meg... Apu felajánlotta h bármilyen BMWt kérhetek ha eladom a motort. De nem, mert
4 kereke van
nem lehet dönteni.
Majd ha lesz sok letta, lesz bmw a motor mellett.
egyébként meg épp nemrég dícsérgettem magamban az RSt hogy milyen szépen megy, nincs semmi baja, stb.
16500kmnél egy ilyen hülyeség nagyon nem hiányzott, imádom meg minden, de a faszom ki van attól hogy új motor és nyűgjei vannak. Egyszer élném meg hogy problémamentes motorom legyen, amin csak olajat/gumit/fékbetétet kell cserélni, de szerintem ilyen nem létezik :)
de érted még a legnagyobb jóindulattal sem tehetem le, mivel még ha el is megyek megnézetni, Aszalósék ide 250km! Oda meg csak lábon tudok elmenni... tréler, stb kizárva.
Azért halkabb hidegen,mert akkor sűrűbb a válóolaj.
tedd le most, akkor viszonylag olcsó,feltehetően most még csak egy-két görgő kell bele+ munkadíj, de ha széthullik, mondjuk 160 nál előzős közben...
Akkor nem csak drága lesz, hanem már neked, mint halott embernek haszontalan is:)
Nekem is eztet mondta Atta, hogy tűgörgő akar széthullani.
Ma elemeztem még egy picit a hangot, hátha széthullik
6osban már alig hallatszódik, akkor is csak 7ezer felett
Kettesben meg mintha hangosabb lenne, viszont feltűnt, hogy hidegen alig hallatszódik, ahogy melegedik be (minél többet megyek) egyre gányabb hangja van, és talán mintha vissza is fogná a motort a titokzatos hang. 1,3,4,5ben semmi furcsa. Ha bemelegszik majd lehűl, utána hidegen megint halk, majd melegen hangosabb. Hasonló mint amikor a rometemen a kuplungot szögekkel raktuk össze, de azok beleértek belülről a deknibe :)
Azért fos a helyzetem mert,
1. mindennapi használatban van a motor (szegedre, mártélyra melózni, stb stb motorozás)
2. én nem bontom szét a blokkot
3. Aszalósékon kívül nem merném másra rábízni
4. Aszalósék oda vissza 500km ami nem kevés anyagi költség + félő hogy közben széthullik a hardver
5. az lenne a legjobb ha magától megjavulna, de ez csak egy naiv ideológia :)
tudom tudom ne használjam, mondani könnyű, csak betartani nem. Apám is aztmondja h ne használjam, de nem az ő agyát basztatja mindennap a motorozási vágy.. :) ha meg lerakom, a büdös életbe nem lesz megcsinálva, pénz és szülői akadály miatt.
ördögi kör, ezért útálom ha bármi baja van a gépnek.
Na bocsi a monológért, ha bárki bármiféle csodamegoldást eszelt ki, szóljon, bár semmi esély
Végre Késsz a gépem!
Szeptember 5-6-7-én A Desperado Mc által rendezett Motorostalálkozó Mocsán!
Ha valakit érdekel az szóljon!
Tudok neki segítséget is küldeni, hogy konkrétan hol lessz!
3000 Ft ha motorral jössz, az utasnak pedig 1500 Ft
beciby@citromail.hu
Lehet a zaj forrása az is hogy szétment a váltóban valamelyik fogaskerék tűgörgőskosara, ezért megváltozik a foghézag. Szerintem minél előbb nézd meg a zaj forrását, így semmi esetre sem használd.
most már egyre erősebb ez a hang és ha elengedem a gázt és motorfékezek akkor meg már eléggé erős .. holnap lekapom a deknit hátha a baloldali fogaskereke vannak ki de nem tom
hogy mit?
A lánc alatt a gumit?
akkor nem csak két seb fokozatban csinálná, és akkor is kiadná a hangot amikor kuplungolok, vagy amikor leállított motorral megyek. De nem.
autóba meg... Apu felajánlotta h bármilyen BMWt kérhetek ha eladom a motort. De nem, mert
4 kereke van
nem lehet dönteni.
Majd ha lesz sok letta, lesz bmw a motor mellett.
16500kmnél egy ilyen hülyeség nagyon nem hiányzott, imádom meg minden, de a faszom ki van attól hogy új motor és nyűgjei vannak. Egyszer élném meg hogy problémamentes motorom legyen, amin csak olajat/gumit/fékbetétet kell cserélni, de szerintem ilyen nem létezik :)
tedd le most, akkor viszonylag olcsó,feltehetően most még csak egy-két görgő kell bele+ munkadíj, de ha széthullik, mondjuk 160 nál előzős közben...
Akkor nem csak drága lesz, hanem már neked, mint halott embernek haszontalan is:)
Ma elemeztem még egy picit a hangot, hátha széthullik
6osban már alig hallatszódik, akkor is csak 7ezer felett
Kettesben meg mintha hangosabb lenne, viszont feltűnt, hogy hidegen alig hallatszódik, ahogy melegedik be (minél többet megyek) egyre gányabb hangja van, és talán mintha vissza is fogná a motort a titokzatos hang. 1,3,4,5ben semmi furcsa. Ha bemelegszik majd lehűl, utána hidegen megint halk, majd melegen hangosabb. Hasonló mint amikor a rometemen a kuplungot szögekkel raktuk össze, de azok beleértek belülről a deknibe :)
Azért fos a helyzetem mert,
1. mindennapi használatban van a motor (szegedre, mártélyra melózni, stb stb motorozás)
2. én nem bontom szét a blokkot
3. Aszalósékon kívül nem merném másra rábízni
4. Aszalósék oda vissza 500km ami nem kevés anyagi költség + félő hogy közben széthullik a hardver
5. az lenne a legjobb ha magától megjavulna, de ez csak egy naiv ideológia :)
tudom tudom ne használjam, mondani könnyű, csak betartani nem. Apám is aztmondja h ne használjam, de nem az ő agyát basztatja mindennap a motorozási vágy.. :) ha meg lerakom, a büdös életbe nem lesz megcsinálva, pénz és szülői akadály miatt.
ördögi kör, ezért útálom ha bármi baja van a gépnek.
Na bocsi a monológért, ha bárki bármiféle csodamegoldást eszelt ki, szóljon, bár semmi esély
Szeptember 5-6-7-én A Desperado Mc által rendezett Motorostalálkozó Mocsán!
Ha valakit érdekel az szóljon!
Tudok neki segítséget is küldeni, hogy konkrétan hol lessz!
3000 Ft ha motorral jössz, az utasnak pedig 1500 Ft
beciby@citromail.hu
(Bocs de ezt nem hagyhattam ki!)
108szemeset rendeltem, mert tudomásom szerint az kell az rs-hez, de 110szemeset küldtek.
tuti akkor, hogy 108szemes az a szar?
A lánc alatt a gumit?
akkor nem csak két seb fokozatban csinálná, és akkor is kiadná a hangot amikor kuplungolok, vagy amikor leállított motorral megyek. De nem.
érd:06-20-545-3546
bakonymotor@gmail.com