Elhiszem,hogy apád műszaki ember, csak, hogy a motorszerelés, az egy szakma, amit évekig tanulnak, és a hivatásos szerelők részletes gyári szervízmanuálból dolgoznak, amiben minden féle máshonnan meg nem tudható értékek, tűrések beállítások vannak.
Az alapján,amit itt össze visssza szoktam süketelni, innen a fórumról, már többen megkérdezték, nem vállalom e el a motorjukat, de nem tetttem, mert nincsenek meg a szakszerű szereléshez nyilván szükséges célszerszámaim, a tipus gyakorlatról nem is beszélve.
Mindezzel csak le akartalak beszélni arról, hogy otthon a konyhaasztalon nekilássatok blokkot felújítani.
VALAHOGY össze lehet rakni, ez tény,a szakszerű szerelés,más káposzta.
Vidd szerelőhöz, vagy valamelyik itteni elismert szakihoz.
Mito7gang és Emzoli!Nem én akartam egyedül szétszedni a blokkot!Vater gondolkodott rajta h megcsinálja!Ő müszaki ember és van fogalma az ilyenekhez azért igaz nem profi de amikor a 70-es futurám volt annak a blokkját az utolsó csavarig szétszedte váltót mindent és megcsinálta jóra!szval azért kellett volna vmi kis ábra vagy vmi h ha esetleg neki állt volna és vmit elfelejtene akk legyen segítsége!De ugy néz ki nem fogjuk mi szétszedni csak kiszedjük a vázból és úgy visszük el a szerelőhöz!mert ahhoz aztán tényleg nagy szaktudás nem kell!csak egy fényképező:) na köszönöm h foglalkoztatok velem:) szép estét
jolvan csak ilyen a rs125 fórum hangulata... amúgy csak úgy festettem kb 5e be jött ki (csiszolópapír-glettspray-festékek) arra van hogy ezzel essek ne utcai idommal... amúgy én gyűlölöm a matricákat...hiába az illik a sportmocikhoz:S mondjuk egy hansprees vagy egy cameles festést nem kaparnék le... de az rseken (régifajtákon) elég gagyi a festés... nagyrésze matt fekete +egy tonna matrica
Temit képzelsz magadról?
Azthiszem, hogy kulturáltan adtam tudomásodra a véleményemet.
De tudok bunkó is lenni.
Az ilyen fényezést a faszomból kiverem, te okostóni. Kiváncsi voltál a véleményekre, én tudtodra adtam, és te észkombájnozol, le. Ha értelmesen válaszolok, akkor te is értelmesen válaszoljál.
Azért mert Piaggo blokkos,és fekvő vizes... pont mint az Sr ek,vagy a Runnerek. Csak a zipek sokkal könnyebbek és lendületesebben is lehet velük motorozni mint a nagyobb testü Sr rel...
ne is mond, netudmeg hány cimcony van,aminek valami KIS mechanikai hibája volt, erre a gazdi nekiállt otthon "felújítani" a blokkot, szerszámok és szaktudás nélkül, legtöbbször jóval nagyobb hibákat okozva,mint az erreeti volt. A az általános hozzáállás, hogy "ez csak egy szar szimszon,majd én megjavítom", pedig azért ott is vannak százados illesztések, centrírozások, és akkor nekiállnak "szerelni" csavarhúzóval szétfeszíteni, kalapácscal összerakni.
Az rs meg ugye agy picit mégis precízebb,és bonyolultabb szerkezet....
Hoztak hozzám egyszer, egy yamaha rd80-ast,ami a"blokkfelújítás" után irtózatosan rázott, alig lehetett fogni a kormányát. Nem vállaltam el, mert szophattam volna a tulaj kókányolásai miatt, csak elmondtam, hogy a kiegyenlítőtengő össze van jelölve, ha úgy teszik be, nem ráz:)
szétborítod aztán nincs az a szerelő aki összedobja utánna...najó azért vannak de nembiztos hogy javítana a népszerűségeden ha tejesládába vinnéd a blokkot...
mellesleg lehet hogy msát is kéne cserélni nemcsak csapágyat amit te nemtudsz megállapítani, illetve tömitések stb...
ha rám hallgatsz akkor elviszed vmi szerelőhöz mert ez nem egy golyóstoll hogy szétborítod aztán összehányod...
Az alapján,amit itt össze visssza szoktam süketelni, innen a fórumról, már többen megkérdezték, nem vállalom e el a motorjukat, de nem tetttem, mert nincsenek meg a szakszerű szereléshez nyilván szükséges célszerszámaim, a tipus gyakorlatról nem is beszélve.
Mindezzel csak le akartalak beszélni arról, hogy otthon a konyhaasztalon nekilássatok blokkot felújítani.
VALAHOGY össze lehet rakni, ez tény,a szakszerű szerelés,más káposzta.
Vidd szerelőhöz, vagy valamelyik itteni elismert szakihoz.