Tyt!Vettem télre a bőrkesztyű alá felvehető alsó kesztyűt.2050ft volt egy pár.iszonyúan buzisan nézz ki (mivel latex szerűség és rásimul a kezedre) de a kesztyű alatt ugyse látszik meg úgytűnik tényleg meleg lesz szal remélem jó lesz az "őszi túrákra"
Ez az illesztés szorosságától is függ. PL. ha 6százados akkor már aztmondják nem kell annyira óvatosan.
Az én verzióm 5százados illesztéshez, bejáratás:
0-500km 4-5Ezerig forgathatod
500-800km 6-7ezerig
800-1600km 9ezerig
1600tól meg lőheted. Ez elég óvatos féle, de nekem bevállt. Öblögess gyakran a bejáratás ideje alatt, kerüld a hosszú monoton utakat, pláne a hegyvidéket. No motorfék, de ezt már tudtad remélem.
Ha így járatod, akkor ebben nem lesz hiba! Feltéve ha a többi tényező rendben van..
Üdv!
A kreativitásodat kellene pontozni, vagy a festői tudásodat?
Ez a feketébe a két piros csík valami mocskos módon cigányos, a festés meg ha matt fekete akart lenni akkor sem az igazi, ha fényes fekete akkor megintcsak, nem.
Én sem rakom fel a hátsófelnimet amit harmadjára is megfolyattam, de már olyan marad.
Kapsz egy erős kettest (mert volt vele meló). De én lehet h elsőnek leültem volna eszelni hogy mi megy ahhoz a szürke tankhoz, mint mielőtt nekiesek, és alkossunk egy semmihezsem dukáló motort otromba piros csíkkal....
Heló! Átestem az első felújításon. (henger, dugó, gyűrű stb.) Nem akarom elbaszni a bejáratásnál légyszi írjátok le ti hogy csináljátok/csináltátok. Köszi!
Az újjaimnál nekem is hosszú,de nekem nagyon bejön.Neked lehet egyel nagyobb kellett volna. Amugy nekem bajom még nem volt vele,szerintem jobban jártam vele mint ha 50.000 veszek egy márkásabbat.
Nőjj már fel,nem mind1,hogy noname arcok egy netes portálon hány pontot adnak bármire is?
Kezd ez olyan lenni,mint a carstylingon az aréna...
Tőlem kapsz egy 5-öst!
okok...kössz:D csak azt nem értem hogy egy gyári motor megkapja ugye az 5öst amivel semmi munka nem volt csak megvenni... én ezt meg 2 napig csizoltam meg 1napig festettem és 3an áll az átlag az én 5ösömmel ...
Hali
Valaki el tudná magyarázni hogy a powert hogy lehet kiszedni és hogy lehet megtisztítani? ( képpel lenne a legjobb, mivel szerelői tudásom gyertya cseréig terjed )
Ja és a Powernek 6500 -nál kéne nyitnia?,
Előre is köszi a válaszokat
alpinestars krosszkesztyűt használtam bicózáshoz, írtó nagyokat estem benne és írtó sokat. Semmi baja nem volt, amíg el nem hagytam a jobbosat azóta azt siratom
Na, csakhogy ellent mondjak. Nekem is suzuka van, de én annyira nem vagyok oda érte.
Tapasztalatom van vele, 24ezer kmt motoroztam benne (Futura+ RS).
Igaz komoly eséspróbája nem volt még, csak kényelmi hátrányokat tudnék mondani.. Lehet hogy csak az én kezem/ujjaim ergonómiája borzasztó, de nekem sosem teljesen OK a kesztyű. Az ujjaimnál hosszú, a tenyeremnél szűk. VIszonylag nagy ellenállást fejt ki kuplungolás /fékezés közben! Kuplungolás értelemszerűen szarabb, elvégre kevesebbet fékezel mint kuplungolsz (általában). Nekem mondjuk 1-2 óra városi motorozás után isszonyatosan begörcsöl a bal kezem, és egy idő után rájöttem, hogy nem azért mert nehéz a kuplungot behúzni, hanem mert ellenállást fejt ki a kesztyű, nem is kicsit.
Ja és állandóan zsibbad benne a kezem, bár még nem volt olyan kesztyűm amiben nem. De el tudja szorítani rendesen az ember kezét.
Ráadásul ahhoz képest hogy helyenként 2-3 réteg bőrből van, 10 fok alatt ritka szar, rosszabb mintha kesztyű nélkül nyomnád. MInuszban nem ajánlott ,bármily vastagnak tűnik is.
Az én verzióm 5százados illesztéshez, bejáratás:
0-500km 4-5Ezerig forgathatod
500-800km 6-7ezerig
800-1600km 9ezerig
1600tól meg lőheted. Ez elég óvatos féle, de nekem bevállt. Öblögess gyakran a bejáratás ideje alatt, kerüld a hosszú monoton utakat, pláne a hegyvidéket. No motorfék, de ezt már tudtad remélem.
Ha így járatod, akkor ebben nem lesz hiba! Feltéve ha a többi tényező rendben van..
Üdv!
rs 125-re érdekelne kipufogó, akinek van szóljon. Kössz
Ez a feketébe a két piros csík valami mocskos módon cigányos, a festés meg ha matt fekete akart lenni akkor sem az igazi, ha fényes fekete akkor megintcsak, nem.
Én sem rakom fel a hátsófelnimet amit harmadjára is megfolyattam, de már olyan marad.
Kapsz egy erős kettest (mert volt vele meló). De én lehet h elsőnek leültem volna eszelni hogy mi megy ahhoz a szürke tankhoz, mint mielőtt nekiesek, és alkossunk egy semmihezsem dukáló motort otromba piros csíkkal....
Kezd ez olyan lenni,mint a carstylingon az aréna...
Tőlem kapsz egy 5-öst!
De gyorsan jött rá a válasz
Valaki el tudná magyarázni hogy a powert hogy lehet kiszedni és hogy lehet megtisztítani? ( képpel lenne a legjobb, mivel szerelői tudásom gyertya cseréig terjed )
Ja és a Powernek 6500 -nál kéne nyitnia?,
Előre is köszi a válaszokat
én ma vettem alpinestars sp1-et
Tapasztalatom van vele, 24ezer kmt motoroztam benne (Futura+ RS).
Igaz komoly eséspróbája nem volt még, csak kényelmi hátrányokat tudnék mondani.. Lehet hogy csak az én kezem/ujjaim ergonómiája borzasztó, de nekem sosem teljesen OK a kesztyű. Az ujjaimnál hosszú, a tenyeremnél szűk. VIszonylag nagy ellenállást fejt ki kuplungolás /fékezés közben! Kuplungolás értelemszerűen szarabb, elvégre kevesebbet fékezel mint kuplungolsz (általában). Nekem mondjuk 1-2 óra városi motorozás után isszonyatosan begörcsöl a bal kezem, és egy idő után rájöttem, hogy nem azért mert nehéz a kuplungot behúzni, hanem mert ellenállást fejt ki a kesztyű, nem is kicsit.
Ja és állandóan zsibbad benne a kezem, bár még nem volt olyan kesztyűm amiben nem. De el tudja szorítani rendesen az ember kezét.
Ráadásul ahhoz képest hogy helyenként 2-3 réteg bőrből van, 10 fok alatt ritka szar, rosszabb mintha kesztyű nélkül nyomnád. MInuszban nem ajánlott ,bármily vastagnak tűnik is.