Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv
Végre hazahoztam a rs-em már kurvára vártam...
Lenne még pár kérdésem ha lehet:D
Szóval azt a rohadt köridőmérést hogy kell elindítani régebbi rseken fénykürtel most meg nem tom..
De hogy kihoztam csalódtam is mondta a eladó hogy lassan pörgessem max 5-6 ezerig aztán váltsak és végre mennyek max 80 mig nincs kb 200 km aztán kiderül hogy 5 tovább terhelésnél nem enged..:S
és ez golytatlan változat csak leszabályozta de ezt akkor nem mondta:( én meg szartam hogy most hoztam aztán már nem is jó.
Tyt ez neked is igy volt vagy csak engem szopatnak?
Ja és a kipuf. megolvasztotta a rendszámtábla tartót mert valami gumis sszart raktak rá azt is kicserélik alura...
köszi
by
125ös gépre tesznek magnézium kereket az ajánlatos 1-2évenként lecserélni mert utánna már nem megbízható
RS 125 SP? elöl állítható teló, központi rugostag szintén állítható gázos, pihe könnyű magnézium kerekek. sokkal jobb mint a gyári rs125. Érd-en volt egy srácnak eladásra. Megnéztük ütős kis gépezet :)
Igen ez az egyetlen NAGGYON nyomós indok amiért el akarom adni HusabergFS650
Husaberg FS 650-t akar venni azért adja el
ezt az hsz-t vedd értelmetlennek....
nem vágom ha most motoroznád ki magad akkor miért sürgős eladni?? egy teljesen felujitott motort....
amugy meg ha sürgös nagyon akkor mélyen áron alul szokták adni.
bocses ez félre ment... valamit félreértelmeztem...
szóval másnak szól a hsz vazz keveset aludtam látszik...
ja, és 5ezer km az már jóval túl van a járatáson
honda ns1 50je van szal minek vizsga
vizsga van rajta? és mennyi km van benne összesen?
Egyébként JAMAL a te RS-edben is van köridőmérő nem? gondolom azt nem hagyták ki mint a benzinszint jelzőt
Zsóti! Mi a véleményed erről?
Az SP miben különbözik? Ilyen áron megéri?
JAMAL jó híreim vannak. 7 elején még esőket mondtak szombatra. Tegnap előtt már csak záporos idő volt várható, ma megnéztem mit mond szombatra és most már csak időnként megnövekedhet a felhőzet... Szóval szerintem jó kis időnk lesz nem lesz kidobott pénz a belép
Oksa, beleolvastam énis a manualba...
mondjuk ezek a tetvek magyar nyelvűt nem adtak hozzá, amiért igencsak lehetne perelni... nem mintha nem tudnék angolul, de akkoris!
láncon lazítottam...
fényszórót beállítottam...

letakarítottam :D most végeztem :D

a katalizátoros dolog okés, bár nem tom mijafasznak rakták bele.. kapják be :)))
JAMAL egyebkent en vettelek fel iwiw-en ha nem baj de gondolom mar rajottel
motorsport.wplanet.hu/tajekozt...

Na itt van, de ehhez nem árt az eredeti is, mert a magyarban nincsenek képek, de az eredetiből be tod azonosítani ha megvan.
De benne van még olaszul, meg még vagy 3 nyelven, de nekem megvan kinyomtatva hozzá a magyar fordítás :), valami aprilia oldalon fent van, mindjárt megkeresem
Az enyém most épp csak 25
elmennek a picsába legalább angolul lenne
Na lessétek meg, ha nem hiszitek:
amúgy Te nem kaptál ilyet Tyt?
jah meg annyi hogy a gyáru rendszer kurva nehéz úgyhogy jóhogy kuka
áhh, RR-en máshogy van, meg pályán nincsenek akkora gödrök:D
Tyt csak hogy tudd a katalizátort nem a dobban kell keresni,az csak egy hangtompító(és szerintem is ronda)A katalizátor a rezó hengeres részében van(a régebbi RS-ekben is). Ugyhogy azzal hogy leveszed a dobot nem érsz semmit.De mondjuk van egy kis leírás az Rs125-ről ami minden szar tesztnél ott van és ott fel van tűntetve hogy van benne katalizátor. Csak hogy kötöszködjek már egy kicsit
nézz utána ha nem hiszed, bazzeg az eredeti, gyári aprilia használati utasításban van, Te dolgod h elhiszed-e, vagy megfeszíted és kinyúlik a láncod, és baszhatod, meg cserélheted...
Ugyanis ha hiszed, ha nem ha ráülsz egyből visszafeszül a 25ből vagy 10-15öt la., és menet közben sem szabad kifeszülve lennie, mert gondolj arra, ha belemész 1 gödörbe, a teló még jobban összemegy, még jobban megfeszül a lánc és rondálódik, de mondom, ha ennyire viszket a zsebed akkor feszítsd ki ahogy csak bírod és vegyél rá láncot 1000km-enként...