2fast 30 lóerő. az Mhr team 2 piaggo blokkba 26 lóerő(amit megvásárolhatsz a boltban) de amivel a Malossi kupában mennek,7 felömlős hengerek szerintem simán van 30-32 LE.
Akkor közkívánatra folytatom az offolást, hátha valakit érdekel:)
Ezen a képen Klaus Hanisch és a saját építésű speciál simsonja látható.
Az öregről annyit érdemes tudni, hogy a gyárban volt lakatos, saját kezűleg építette ezt a motort a 70 es években, a motor forgótárcsás,6 sebességes ,vizes, hosszú áttétellel belekóstol a 160 ba.
Annak idején, a simson gyár, ennek a váltóját másolta le a gyári speciálmotorhoz, ennek ellenére az öreg rendre elpáholta a saját építésű géppel a gyári speciál motort.
Ami még érdekesség, hogy egy haverom tervezett neki új csövet, ezzel tavaly Hanisch bá megnyerte a német veterán kupát, az új csővel a teljesítmény nagyobb lett, és alacsonyabb fordulaton adja le, valahol 14 ezer környékén.(az eredeti csővel 16 körül volt a nyomatékcsúcs)
Baromi jó!
Az jutott eszembe,hogy talán akkoriban még ügyességgel,találékonysággal lehetett kompenzálni a sok pénzt,amit mások a versenyzésre fordítottak. Felőlem jöhet még ilyen érdekesség.
Tudom menjek a P'csába a cimconyokkal, de gondoltam megmutatok egy éles versenygépet 1991 ből.
Ez a motor abban az évben megnyerte a magyar 80ccm es bajnokságot pedig 10ccm hátrányban volt a többi casal, honda, yamaha, stb motorhoz képest, és a következő évben is második tudott még lenni, pedig ez csak 4 sebességes volt, a nyugati(keleti) moccok meg 5 vagy 6.
Annyit érdemes még elmondani, hogy a motornak a régi hring nyomvonalon a célegyenesben 140 valamennyit mértek hivatalosan, a max teljesítményt 13 ezer valahányszáznál adta, valami 18 loerőt keréken, de túlforgott 14 fölé.
MB80 kolega hallotta ezt a motort szólni
Ezen a képen Klaus Hanisch és a saját építésű speciál simsonja látható.
Az öregről annyit érdemes tudni, hogy a gyárban volt lakatos, saját kezűleg építette ezt a motort a 70 es években, a motor forgótárcsás,6 sebességes ,vizes, hosszú áttétellel belekóstol a 160 ba.
Annak idején, a simson gyár, ennek a váltóját másolta le a gyári speciálmotorhoz, ennek ellenére az öreg rendre elpáholta a saját építésű géppel a gyári speciál motort.
Ami még érdekesség, hogy egy haverom tervezett neki új csövet, ezzel tavaly Hanisch bá megnyerte a német veterán kupát, az új csővel a teljesítmény nagyobb lett, és alacsonyabb fordulaton adja le, valahol 14 ezer környékén.(az eredeti csővel 16 körül volt a nyomatékcsúcs)
Az jutott eszembe,hogy talán akkoriban még ügyességgel,találékonysággal lehetett kompenzálni a sok pénzt,amit mások a versenyzésre fordítottak. Felőlem jöhet még ilyen érdekesség.
Ez a motor abban az évben megnyerte a magyar 80ccm es bajnokságot pedig 10ccm hátrányban volt a többi casal, honda, yamaha, stb motorhoz képest, és a következő évben is második tudott még lenni, pedig ez csak 4 sebességes volt, a nyugati(keleti) moccok meg 5 vagy 6.
Annyit érdemes még elmondani, hogy a motornak a régi hring nyomvonalon a célegyenesben 140 valamennyit mértek hivatalosan, a max teljesítményt 13 ezer valahányszáznál adta, valami 18 loerőt keréken, de túlforgott 14 fölé.
MB80 kolega hallotta ezt a motort szólni