a döntés fasza mélyebbre döntöm mint a többi már nincs majrém elől hátul még 1 körömnyi de az sztem marad is. mert hiányozna az elvesztése. a kanyarsebesség hát az gyakorlás kérdése lennea kigyorsítás meg biztonságérzeté:D
Ó ne közúton baszkódj.Aldi ring helyett meg keress vmi más parkolót. Meg ne rinyálj a térd miatt,fog az menni... Nem kell sokkal menni ahoz hogy leérjen...de nem a térdelés a fontos, hanem hogy milyen tempóval mesz be,és jössz ki a kanyarból
jó estét . ma elküldte minket az aldi ringről.:( de holnap megyünk megint. megpróbáltam 20perce letenni a térdem a körforgalomban a szökőkútbnál a csizmám magnézium koptatója ami vízszintesen áll leért de a térdem nem akárhányszor is borítottam vagy(20 kör) az utolsó előttinél meg kiszaladt alóllam a motor letettem a ballábamat léptem eggyet és vissza ugrottam még épp és nem lett semmi baj. nem sikerült pedig meleg is volt elől dragon supercorsa hátul gyári de akkor is le kéne tudnia sztem borulnia ha gyári gumi lenne rajta elől is. hát ennyi volt ma. (sztem nem volt poros a pálya vagy nemtudom este volt)
Persze ilyen kor jó lenne, ha a kérdező leírná a tünetket....
Hogy állle?
Döcögve? Egyre jobban döcög, kihagyogat,majd megáll?
Vagy mintha levette volna a gyujtást?
Ezeket jó volna tudni, meg persze azt, hogy ezt ugye nem tök hidegen csinálja e,mert akkro csak be kellene melegíteni:)
persze, ha rendesen tudna kérdezni,meg is tudná javítani:)
Ki kellene próbálnia,hogy kb negyed gáznál is leáll e.
Ha ott rendesen megy, akkor az sokat kap az alapjáratra, és a motor szép lassan belefullad a benzinbe.
HA az alapjárati keverék csavaron 180 fokot fordítanakifelé(akor több levegőt kap) és elmúlik,akkor az volt a baja.
Ha negyedgáznál is leáll, akkor nem is mondom tovább.
Csáó mindenkinek! Olyan kérdésem lenne, hogy nem rég vettem egy RS 125-t és gyárilag powerszelepes csak az eladója volt olyan kedves hogy kiszedte és nem szólt róla. Na de a lényeg az hogy indítom a gépet jár 3 másodpercig utána leáll! Ez a powerszelep hiányának hibája lehet vagy a gyújtással van a gondd? Ha valaki tudja a választ létszi írjon! És még annyi hogy valaki nem tud service manualt RS 125 Rotax 123-as blokk van benne!?!? Előre is köszi mindenkinek!
Aki tudja mi ez az azt is tudja mitöl kék! a lényeg meg az hogy aug 30-án lesz 11:30 kor gyülekező gyöngyösi tesco parkolóban, délben kísérettel indulás felfelé a kékesre motoros emlékhely szentelésre.
jolvan most reméllem jó szerelőhöz viszem, most visszapattintottam a régi elektronikát az is kb azt csinálja 5-powerig mint a tyté meg hátra és alulra a pályaidomokat
Hogy állle?
Döcögve? Egyre jobban döcög, kihagyogat,majd megáll?
Vagy mintha levette volna a gyujtást?
Ezeket jó volna tudni, meg persze azt, hogy ezt ugye nem tök hidegen csinálja e,mert akkro csak be kellene melegíteni:)
persze, ha rendesen tudna kérdezni,meg is tudná javítani:)
Ha ott rendesen megy, akkor az sokat kap az alapjáratra, és a motor szép lassan belefullad a benzinbe.
HA az alapjárati keverék csavaron 180 fokot fordítanakifelé(akor több levegőt kap) és elmúlik,akkor az volt a baja.
Ha negyedgáznál is leáll, akkor nem is mondom tovább.
Szeptember 5-6-7 Desperado Biker Party Mocsán!
Komáromtól 13 km-re!
Ha valakit érdekel az írjon a címemre:
beciby@citromail.hu
te is vissza tudod csinálni okoska