Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csinálj Ak jogsit és el van intézve...
nézd meg van e benne
vagyis elöször az h menyibe tud valaki szerezni
mer van 1 aprilia mx 125 és állitolag nincs benn és abba kéne..
hát bpcso de nekem 1 egész power kéne:S
Oroszországban Ufa városában... Látod a karikázott épületbe ha elmész ott biztos kapsz 11 kw-os papírt Rs 125 höz...
hol lehet 11kw-os papirt szerezni rs 125hoz
kérlek segitsetek
van itthon 50 literes speed 2t hordó, csak sajna üres
elfér a fogason
talán én is megyek!
mit nem tudsz mire gondolok? Írtál reggel egy sms-t hogy kedden délután mentek.. tehát nem egyedül mész gondlom ha ezt írtad sms-be. Én meg kérdeztem hogy kik mennek meg ilyesmi.. és tuti hogy mentek?
sok olajat kap mert járatós a kis drága...a kipu is olajos de szar a gyertya is mert pirosas a szikra veszek 1 kor 1et és meglátjuk csak mennem is kéne csabnára:S
erre már én is rájöttem de kiakadhat az egyik helyen a bovden, akkor meg húzza neki folaymataosan, de ehhez meg elötte mennie kellett... és úgy elolajosodnia... máshonnan meg csak a főtengelyszimeringnél mehet be ha mondjuk valamitől jól szétmnet
hengerfejre... és nézd meg nem e akad fönt valahol a pumpa bovdenje...
Attól,hogy huzigálod a bowdent, nem megy bele olaj.
ha ígysemmegy kis benzin? vagy tegyem 1kor kocsiba (nem könnyű) és go szereklő és az beindítja?
a hengerfejre?
vedd ki a gyertyát, pucold meg, és forgasd át párszor így, de rakj oda egy TISZTA rongyot, ne legyen minden trutyis...
légyszi
sziasztok
beraktam a csigát.de nem indul gyanítom hogy megszívta magát olajjal mert a gyertya is olajban dús:D (amiatt lehetett hogy a bovdenszerelés közben húzogattam a különolajzás bovdenjét is) szal ilyenkor hogy kell beindítani? (gyertyát tisztítottam mert nincs most másik de nem indul)
Király Péter is reszelgette az rsét
Azért, az annyira nem könnyű, és pláne nem olcsó történet volna.
Ha reszelés, akkor persely, vagy új bevonat, a perselyes esélyesen megakadgatna, a bevonat, meg picit drága.
Ha komolyan érdekel iylesmi, akkor Ágoston Ivánt tudom javasolni, neki jóval nagyobb rálátása van az rs lehetőségeire mint nekem valaha is lesz.
leginkább azért van, hoyg nagy terhelésen több olajat kapjon a motor, kisebben meg kevesebbet.
Nyilván nem kell annyi olaj alapjáraton, mint 12 ezren.
Az olaj nincs beporlasztva a karburátorban, hanem a benzin-levegővel keveredve jut a motorba. A pumpa meg azért van hogy ne neked kelljen keverni.