Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondjuk ráég.
nem azért lenne így előnyös a pumpa h ne "ragadhasson" be a dugó? ha csak simán olaj menne a henger falára mi lenne? azonkívül h nem tudna ragadni?
Miért hogy működjön a pumpa? 9nél elengeded a gázt és nyomja bele az olajat? Mivel keveredjen el?
15be megveszem ZSolti ha neked ugy jó
valahol úgy olvasgattam h 4 literesben is létezik
nagyobb kiszerelés? én 1 lityósról tudok csak.
hát elég baj ha így működik a pumpa:S
a speed 2t mellett döntök, még nagyobb kiszerelésben is lehet kapni
Speed 2t jó keverékhez, és külön olajzáshoz is. A Racsing 2t pedig csak keverékolajzáshoz jó. A pumpa végülis egy kényelmi megoldás, és a fordulat és a gáz arányába nyomatja a mennyiséget.
Shox Mondial, balkarján csúszott(sérülés annyi van rajta amit látsz).L-es méret.új 39900Ft.20-ba viheted(nem mindenáron eladó, elfér a fogason)
Tudnátok ajánlani jó aprilia szervízt Nógrád megye környékén? átszeretném nézetni tetőtől talpig a motort.
Annyi de annyi féle hozzáállás van a motorolaj témához, hogy azt sem tudom lassan ki vagyok. Agip Racing 2T? Agip speed 2T? külön olajkeverős rs-hez kéne.
Hogyan működik most ez a külön olajzós rendszer? Szinte ugyanazt csinálja mint ha a bezinbe önteném az olajat? Akkor minek a külön olajzás? Ügye nem a gázadás mértékétől függ az olajzás? vagyis nem csak akkor kap olajat ha húzod neki, hanem ahogy a henger forog?
Kiváncsi lennék rs hengerből mit hoznál ki. Majd lehet egyszer bejátszuk ha benne vagy
Istenbizony legutolsó off:)

itt van egy pár másodperces vidi a motorunkról, itt még a majdnemhogy széria hengerekkel
http://www.sportmotor.hu/motor...
Elöl megy egy 4t, mögötte egy sárga 400 as 2t, mögötte egy másik 4t, és mögötte jön a mi motorunk, a 250es yamaha.
Majdnem hogy széria létére elég jól szól , és az élesszemű szakik kiszórhatják azt is,hogy mennyivel később fékez a mi motorunk, szóval a pilóta is jó lesz.

on
Kösz!
Részsiker már van, egy racét végigment már a motor hiba nélkül(pedig 34 éves darab) azóta kiscit reszeltek a szakik rajta, ettől kicsit kikönnyítette magát a dugó a fékpadon(kilukadt:) most készól hozzá két új cső,és két izmosabb henger, annak a teljesítménye már a race 20as közelében lesz.
Kösz, a bíztatást!
Hajrá, hajrá sok sikert
Az urak meg foganak ölni, hogy ide járok offolni:)
Foglalkozom, de csak pöcsköszörüvel,és most éppen ennek a bivalyerős pannoniának csinálunk egy ellenfelet, igaz, az egy 74' es yamaha, de gyárilag az sem erősebb sokkal mint a huszas.
Most ott tart, hogy egy henger 23loerős, de 30 ig nem nyugszunk:)
Illetve,én csak a csapat közelében vagyok aki ezt a motor csinálja.(FRC Yamaha)
Hát az már tényleg nem semmi. Azért vannak magyarok akik tudják a dolgukat. Zoli te mért nem foglalkozol tuninggal, te is értesz hozzá
Itt a motor hangja, érdemes meghallgatni mit forog a motor 5.-ben, 6 ba épphogy berakja,és fékezni kell.
A motornak a ringen 200 körül mértek egynesben.
Az egyik szaki rendre nyeri a külföldön 250es veterán speciál kategoriát a huzsasával, meghívást is kapott a man szigeti TT re, ami azért nem semmi.
Alubordát nem szabad ráhúzni,mert az már nem homolog, ahogy nemlehet tárcsafék és membrán sem
hát a 20-as meg 21-es,kicsit gondban van a hőháztartással, fater húzott rá anno mz hűtőbordákat,mert azok aluból voltak
50 lóerő felé? melyik fajta blokk az? az már tudhat valamit
Eccer próbáld ki az agip racingot, olcsóbb, és elég jó, a speciálpannoniás szakik közül többen használják,pedig az aztán tényleg ragadozós motor (vashenger, léghűtés 50 loerő fölé reszelve)
nekem most ilyen van, de mégegyszer nem vennék ilyet, bár semmi baja, csak nem egy nag durranás.
Pályázni használtat vennék, úgy is összesúrolod,és a kabát áráért már kmplett egyrészestéehet kapni használtan.
Jó!