már a faszom kivan a mode gombbal. na mi jön le ebből? gyújtást ráadom, mode gomb lenyom, 10 másodperc múlva az ODO, meg a mph, km-nek villognia kéne...pont ezek megsem mozdulnak
nem lehetek ekkora nyomi..de sztem nem én vagyok
Amikor a
Gyújtások rajta van , tarsd a MODE gombot
tíz másodpercig kapcsolja mindkettőt az odometer
(ODO) és a fordulatszám mérő
kilométerek (km) mérföldekbe (mi).
Az első öt másodperc alatt,
a műszerfal nem fog reagálni semmivel
, de akkor aktuális egység
a mérés el fog kezdeni villanni. Ha MODE
gombot bocsátanak ki tíz másodperc előtt
, a mérés egysége
még mindig használatban lesz!.
2006-os... bazmeg nyomhatom egész nap is azt a Mode gombot...váltogatja lassan a köridőmérőt, az akku feszültséget, a napi mérföldet...semmi mást nem csinál! Amit a beszúrásodből ki lehet venni, mikor ráadom a gyújtást, tartsam lenyomva 10 sec-ig...nyomom én nyomom...szép lassan, 5-10 sec-enként váltogatja a fennt említetteket...
mikori RSed van? Ha új, akkor amit beszúrtam az a jó. Ha régebbi, akkor meg CSombek hozzászólását megkeresed, ő a régebbi RS manuálját linkelte be. Be mondd már hogy ennyi segítséggel nem tudsz lenyomva tartani 10secig egy kibaszott gombot!
RSPetya, akkor ma délután egy kört gurulunk?
Ha látod hogy írtam dobj egy sms-t, mert nem mindig tudok gépnél lenni!
5-6 felé mehetnénk
Várom hogy jelezz
"When battery is connected, with key to
"gyújtás rajta ", hold the MODE button for more than
ten seconds to switch both the odometer
(ODO) and the tachometer from
kilometres (km) to miles (mi).
During the first five seconds the
instrument panel will not react with any
signal, but then current unit of
measurement will start flashing. If MODE
button is released before ten seconds
have elapsed, the unit of measurement
will still be the one previously in use."
Szotar.sztaki.hu most azonnal lefordítod magyarra, kimész és átállítod. Ha erre nem vagy képes baszdki akkor fel se ülj arra a motorra.
reggel 2:22:9et mértem szabadedzésen gondoltam kicsit még gyorsulok aztán jólesz...
Bátyám 2:23:4et
aztán időmérőn egyből küldtük az elején a gyors köröket és sikerült egy 22:7es időt menni ami nem volt egy sztár a többiekhez képest de azért megvoltam vele elégedve mivel a versenyre tartogattam az amúgysem sok energiámat ebbe a buzimelegbe...
aztán nézem az időpapírt Rich 21:7et ment...namondom versenyen odabaszósan kell emnni hogy legyen vmi vas a végén a kezembe.
Felálltunk rajtkocka aztán GOOO
aránylag jóvolt a rajtom sikerült elfordulni a bollyal, aztán 1-2kör rendeződés és kialakult a várva várt harc Bátyámmal.
aztán elment nekem és 4körön keresztül 1 métert nemtudtam faragni 1,5 mp es hátrányomból...próbáltam, féktávokat rövidíteni, kanyartempót növelni mindent...
aztán volt egy kis hibája és ráestem namondom akkor zavarjuk csak meg
elmentem neki és onnantól jött a Matek! célegyenesbe elment nekem amikor láttam hogy szaladnak az esőcseppek a plexin...namondom bazz még van 3kör...
aztán bementem neki és a hátsó egyenesbe kifékezett de nemvett annyira komoyl féktávot de mondom menjen majd lemaradtam és korai gázadással a következő kanyarnál visszatettem magam...
átmentünk a célvonalon hajszál egymás mellett látom még van 2kör de akkor már mellettem illetve kicsivel utánna elöttem volt és akkor már a cél végén szakadt az eső...
és akkor megjelent a piros zászló...namondom fasza...Rich csapkodta a tankot mert ő látta hogy a célvonalon elörrébb ovltam...utóbb kiderült 1századdal voltam elötte
22-es köridőket zörgettünk végig...ami a Dunlop mezőnybe közepesnek számít (Galbács 16,1; Ildzsa 17,9 meg ilyenek..) szal durva volt összeszedtünk 2kupát aztán irány Vasárnap este Garda tóra kicsit szörfözgetni, pihizni meg ilyenek...
érd:06-20-545-3546
bakonymotor@gmail.com