Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a kuplung nélküli dologhoz annyit ,hogy akkor előnyös amikor városba motorozok, és kurvára fáj a balkezem a 10000ik kuplungolás után /mint kiderült a kesztyűm a ludas.../, olyankor szoktam nélküle váltani...
vagy amikor mögöttem ül a Barátnőm és bal kézzel a popsiját meg a combját simogatom, közbe meg váltani kell
nem kapom fel a vizet, de nagyobb zsírúj motoroknál is létező jelenség az hogy ürest váltasz valamelyik helyett!
Jo tegyük fel h igazad van most már csak egyet mondj meg!!!
Mi értelme az egésznek???

Mert 1/3 gázon én nem nagyon közlekedek és sztem ahogy elmondtad a folyamatot az elég lassú váltási időt feltételez szóval nemtudom mennyi értelme van.
Ha hajtok akkor meg muszály mert sietni kell de aki tud t az tud kuplunggal is gyorsan váltani.
Motoron én élvezem a kuplungolást szeretek váltani (főleg hogy ha pöpec a váltó)nekem nincs terhemre az a pár tized másodperc amig tart egy váltás ha meg nemtetszik akkor lehet venni robogót vagy automata autót

Jah figyelj Tyt megmondta a frankót aki a zsír uj Rs-én néha üreset vált!!!
Az öreg váltómeister...
Na jo ne kapd fel a vizet de nem hagyhattam ki... béke
13 000km? 11 év alatt? Szánalmasssssssss próbálkozássssss








ez egy 92-es debreceni fostalicska.vagy 6 szor ki lett már nyírva meg valami fos korszmotos karbi van rajta
kemény , mi?
A Derbi Supermotommal [50ccm] 80nal tudok csak száguldozni!!!
sok v kevés? :d
ennyit megy egy 125ös sportmoci???
hát elég misztikus az előző tulaj egy elég kemény lejtőn kihajtotta 180ig, én eddig 165ig toltam neki h-ringen és volt még benne szufla de jött a kanyar... multkor viszont mintha szarabbul teljesített volna autópályán, olyan 155-t mentem és már 11000 nél jártam...
Phoneman nem te voltál tokajba szombaton
nincs semmiféle tuning, full széria gépek!

ja mégvalami, sztem ez a digit óra halál pontos, mert kocsival jöttek mellettem és annak többet mutatott :D
tunningal v. a nélkül?
na Theograf megmondta a frankót! :)

WwW!
162t alattam (100kg ruhástól)

Phoneman alatt 171et ment az övé /könnyebb 1 picit :D/
Mennyit megy a te Apriliád Tyt?
Ja a "hülye öcsémről" meg csak annyit, hogy idősebb vagyok, és nekem már elég régen megvan a műszaki diplomám.
De remélem nincs harag

Tőled ezt a reakciót vártam.
Minden manuál személyautóban lehet kuplung nélkül váltani, csak érezni kell a váltót. A váltónak egyáltalán nem árt, és nem reccsen.
Hogy megnyugodj, megosztom veled eme tudományt ha megengeded:
Az egész móka csak nyugis fordulaton működik. Elinduláskor értelemszerűen nem.
Szal 1, nyomod neki, kb 1/3-ad fordulatig, és akkor elkezded finoman nyomni a váltókart ki üresbe(GYENGÉN!). Amikor elveszed a gázt, akkor kiugrik üresbe az váltó, és egy picit felpörög a motor. Ekkor kezded finoman nyomni a következő fokozat felé a váltókart, és amikor oda esik a fordulat, hogy a fokozat áttétele és a fordulat pont azt a sebességet adja amivel haladsz, akkor ugyanolyan finoman megy be a sebességbe a váltó, mintha ki lenne nyomva a kuplung.

Vissza: Gáz elvesz,akkor ki lehet venni, gázfröccs, hogy felpörögjön a motor, és amikor esik, ugyanez a móka.

Mondom, ez az egész csak 1/3-1/2 fordulat környékén működik, és viszonylag nagy vezetési gyakorlatot feltételez.
nemtom ki kérdezte, de ja rotax 122 van benne.
Mennyit megy az Apriliád Bencce?
De jót nem tesz neki az biztos.....
hát én sem a lefele váltásról beszélek... az már azért kínzás :)

de felfele gond nélkül lehet 1 kis érzéssel (mintha lovat basznál :D)
Jól mondja.Apám Ninjájával már én is próbáltam.Nem könnyű , de lehet.......
felfele még csak csak lehet, de lefele... egyébként meg akkor sem tesz neki jót. ha nem lenne tőle semmi baja akkor nem raknának bele kuplungot sem