Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hogy ne lehetne már váltani autóban kuplung nélkül? igenis lehet ha eltalálod a fordulatot, hiszen szinkronizált a váltója.

motornál meg főleg... és képzeld JOe, még a 170lovasokkal is lehet, sőt gyorsulgatni is gyakran kuplung nélkül szoktak!

Az RSel is lehet kuplung nélkül váltani, bár én még csak alacsony fordulaton csinálom,de elég nagy valószínűséggel nem lesz semmi baja tőle...
Köszi! Épp mostanában akarok beszerezni egy motort.A Honda CBRt néztem idáig mert olcsó ,de nem túl csúcs!
Mito és RS ezek most 2006-ban a legjobbak 91 ben még az SP-m volt a legjobb
Nem nagyon értem miről beszélsz??

Kuplung nélkül váltasz autóban??Az érdekes lehet. Akkor kurva hülye lehetsz öcsém!!!! De lehet h vmit félreértettem nemtudom mert elég zavarosan irtad!! Már nemazért de gázfröccsöt csak behúzott/kinyomott kuplunggal tudsz csinálni!! Felfelé gázfröccs??? Inkább duplakuplungolás Autóban KÖTELEZŐ kuplungolni egyébként normál esetben be sem veszi a fokozatot csak erőltetéssel az meg fogaskerék darálásba vezet
Csá!Szerintetek melyik a legjobb 125ös sportmoci?
Aprilia , Yamaha Derb....stb?????????????????????????????
Autóban csak akkor váltok vissza gázfröccsel, ha kuplung nélkül váltok. Fölfelé meg az 1-esen kívül nem is használom(kivéve ha sietős)
nekem sikerül néha ürest kapcsolni,de az csak azért van mert nem húzom eléggé föl de ez mondjuk 500 km /1 alkalom...
kuplung nélkül....valamit rosszul(vagy szar vmi) csináltok,eddig még nemtalálkoztam motornál hasonlo gonddal.....de ki tudja lehet...
hello én gilerámnon se találtam még üreset pedig 5000km már bele tettem gyorsulgattam de még egyszer nem hagyot cserben a váltó
Hát ha a 6 sebit nézzük akkor talán igen de nem biztos hát baszki én nemtudom de ha üzemmeleg az olaj a blokkban akkor baszki olyan gyorsan lehet váltani ahogy csak akarsz az Sp-n pont azt szerettem h SOHA nem volt üres váltás vagy olyan h nem akarta bevenni a fokozatot, pontos, gyors de határozott váltója , ha kemény volt a gyorsulás akkor el sem engettem a gázt Bár az bajos mivel ugye a versenygyújtás miatt nem volt tltás

A gázfröccsös visszaváltásra visszatérve Gondolj bele minden jobb automata sport(os) autóban a váltó ad gázfröccsöt legyen az egy Ferrari F430, BMW M5, vagy akár bármelyik Selespeed váltóval felszerelt Alfa vagy Stilo Abarth szóval a teljesség igénye nélkül a 40 milliótól a 6 millás automata sportautók szinte mindegyike ttudja ezt már. És nemcsak a hangélmény miatt hanem a váltó kímélése a cél gondoljatok bele amikor ma Ferrónál 490 paci tépi a váltóművet 8000-es fordulaton Ott már manuál váltóval kicsit karcosan váltasz akkor dobhatod is ki az egészet!! Az már nem játék
én amikor kuplung bowden nélkül mentem egy fél órát akkor váltogattam, de rohadtul húzta a pofáját, ugyh azóta nem.....
de amúgy ha kuplung nélkül váltasz a végéig kb 1 sec-t nyersz
De tudod ott az elvileg
Majd valamelyik RS-es harcos kipróbálja ha meri (persze itt nem egyszeri alkalomról van szó egyszer kétszer én is próbáltam az Sp-n de érezni lehet hogy nem teszik neki) de sztem drága lessz egy szétugrott váltó javíttatása
ezért írtam hogy ugyanaz a blokk....szal érted elvileg rsben is simán lehetne....
Mert enduron crosson lehet..... Ennyit te is tudhatnál speed-motor ugyebár komoly motor szóval igényli a kuplungolást Egy 170le-s motornál nem kuplungolsz aztán alattad fog szétrepülni a blokk
De ez alap h speed-en használunk kuplungot nem fogunk belehalni nem egy nagy dolog
minek kuplung? én az rxnél általában nélküle váltok,és ugyebár ugyanaz a blokk mint az rsekben és semmi baja^^
Nebassz nem adtok gázfröccsöt visszaváltáskor???

Hallod én nem is tudok máshogy visszaváltani annyira megszoktam már,h automatán csinálom.

1.) 2T nek is simán blokkol a kerék ha alacsonyabb fokozatba rakod
2.) könnyebb a visszaváltás kíméled a váltód.
3.) hangélmény

Legjobb amikor mész egy autó mögött mondjuk 100-al 4.-ben forog 7000 a gép uge még semmi hatás pont 7000 fölött indul a power megfogod kuplung be huzol ergy nyelet felpörög visszarolsz és leszakad a karod

Én autóban is csak gázfröccsel váltok vissza (még a Ducatonknál is ) sokkal könnyebb visszaváltani meg előzés előtt is kurvajó. Sőtt Ducatoval sokszor duplakuplung dukál.

Egy szó mint száz : használjátok a gázfröccsös visszaváltást mert kurvajó , megszokod és később nagymotornál meg nagyon jól jön De mondom én mentem már be keresztben az sp-vel kanyarba mert úgy elpattogott a hátulja féktávon na azóta gázfröccsözöm
Tyt a tiedbe rotax 122es van?
hát szerintem itt arról van szó, hogy 4t-nél pakolod vissza és motorfékezel, és ha nem adsz gázfröccsöt akkor pattog a hátulja...
Elméletileg nem kell, de én is észrevettem hogy úgy könnyebben veszi a sebességet. Főleg ha 80-nál gurulsz behúzott kuplungal és rakod vissza a 3-ast vagy 2-est.
RS 125 240ezer ehez mit szóltok???
valaki mondja már meg h az új RS 125be mien blokk van!!! Rotax 122???
Nem kell
hüye kérdés de miért kell visszaváltásnál gázfröccsöt adni?
Miket nem tudsz te......