Kuplung nélkül váltasz autóban??Az érdekes lehet. Akkor kurva hülye lehetsz öcsém!!!! De lehet h vmit félreértettem nemtudom mert elég zavarosan irtad!! Már nemazért de gázfröccsöt csak behúzott/kinyomott kuplunggal tudsz csinálni!! Felfelé gázfröccs??? Inkább duplakuplungolás Autóban KÖTELEZŐ kuplungolni egyébként normál esetben be sem veszi a fokozatot csak erőltetéssel az meg fogaskerék darálásba vezet
Hát ha a 6 sebit nézzük akkor talán igen de nem biztos hát baszki én nemtudom de ha üzemmeleg az olaj a blokkban akkor baszki olyan gyorsan lehet váltani ahogy csak akarsz az Sp-n pont azt szerettem h SOHA nem volt üres váltás vagy olyan h nem akarta bevenni a fokozatot, pontos, gyors de határozott váltója , ha kemény volt a gyorsulás akkor el sem engettem a gázt Bár az bajos mivel ugye a versenygyújtás miatt nem volt tltás
A gázfröccsös visszaváltásra visszatérve Gondolj bele minden jobb automata sport(os) autóban a váltó ad gázfröccsöt legyen az egy Ferrari F430, BMW M5, vagy akár bármelyik Selespeed váltóval felszerelt Alfa vagy Stilo Abarth szóval a teljesség igénye nélkül a 40 milliótól a 6 millás automata sportautók szinte mindegyike ttudja ezt már. És nemcsak a hangélmény miatt hanem a váltó kímélése a cél gondoljatok bele amikor ma Ferrónál 490 paci tépi a váltóművet 8000-es fordulaton Ott már manuál váltóval kicsit karcosan váltasz akkor dobhatod is ki az egészet!! Az már nem játék
De tudod ott az elvileg
Majd valamelyik RS-es harcos kipróbálja ha meri (persze itt nem egyszeri alkalomról van szó egyszer kétszer én is próbáltam az Sp-n de érezni lehet hogy nem teszik neki) de sztem drága lessz egy szétugrott váltó javíttatása
Mert enduron crosson lehet..... Ennyit te is tudhatnál speed-motor ugyebár komoly motor szóval igényli a kuplungolást Egy 170le-s motornál nem kuplungolsz aztán alattad fog szétrepülni a blokk
De ez alap h speed-en használunk kuplungot nem fogunk belehalni nem egy nagy dolog
Hallod én nem is tudok máshogy visszaváltani annyira megszoktam már,h automatán csinálom.
1.) 2T nek is simán blokkol a kerék ha alacsonyabb fokozatba rakod
2.) könnyebb a visszaváltás kíméled a váltód.
3.) hangélmény
Legjobb amikor mész egy autó mögött mondjuk 100-al 4.-ben forog 7000 a gép uge még semmi hatás pont 7000 fölött indul a power megfogod kuplung be huzol ergy nyelet felpörög visszarolsz és leszakad a karod
Én autóban is csak gázfröccsel váltok vissza (még a Ducatonknál is ) sokkal könnyebb visszaváltani meg előzés előtt is kurvajó. Sőtt Ducatoval sokszor duplakuplung dukál.
Egy szó mint száz : használjátok a gázfröccsös visszaváltást mert kurvajó , megszokod és később nagymotornál meg nagyon jól jön De mondom én mentem már be keresztben az sp-vel kanyarba mert úgy elpattogott a hátulja féktávon na azóta gázfröccsözöm
Elméletileg nem kell, de én is észrevettem hogy úgy könnyebben veszi a sebességet. Főleg ha 80-nál gurulsz behúzott kuplungal és rakod vissza a 3-ast vagy 2-est.
motornál meg főleg... és képzeld JOe, még a 170lovasokkal is lehet, sőt gyorsulgatni is gyakran kuplung nélkül szoktak!
Az RSel is lehet kuplung nélkül váltani, bár én még csak alacsony fordulaton csinálom,de elég nagy valószínűséggel nem lesz semmi baja tőle...