Nah ma direkt figyeltem a fordszám mérőt kigyorsításnál.... tehát a power kb 7000-nél nyit és 9000-nél határozottan mégegyszer megugrik. Amugy ma kiégettem a rezót... full tiszta lett ... Volt benne már koksz de nem olyan sok de most pöpec lett... Viszont nem érzek különbséget a teljesítményben.. nem tom az biztos hogy jót tett neki
ma elvittem a gépet szervízbe (műszakira megy)
Tegnap már voltam kinn és volt ott 1 RS amiben a kompressio 6Bar volt
Na éjjel nem is aludtam nyugodtan mert rémálmaim voltak,hogy az én vasamban vajon mennyi van
Azt mondta a szerelő,hogy 10Bar felett már nem gáz,nekem 14 lett
Ma nyugiban alszom
Basszus,2 Aprilia tükör 13pénz -és én beszerzési áron kaptam mert én szervízelem a számítógépeiket...Jó drága a cuccc...
Volt valaki kompressiomérésen mostanában?
hát az új dugót sztem 1500kmt nem árt (hengerszettben gondolom dugó is van)...
Alattam szorult már meg az előző aprilia...
semmi előjel nem volt, előztem kb. 120al amikor megakadt, fordszámmérő 0án, csikorog a hátsó kerék..
kuplungolsz, kigurulsz és hazatolod..
ha nyuszi vagy egy ilyen után eladod, szidod a 2t-t.
ha meg nem akkor meg rendberakod és go tovább!
szar esetben 170nél kanyarban szorul meg és fikkansz egyet mint Dadis kolléga :d
az enyémmel 2X is volt de nem alattam és azért mert nem lett jó a persely és szoros lett... mivel velem még nem volt ezért nem tom van-e valami előzetes jele. ja és kb 600-800km elég arra h bejárasd
ja, és egy fontos! amikor megragad, honnan tudom előre hogy meg fog ragadni? van vmi jele és mit kell akkro tenni? minden itteni rs-essel fordult már elő?
Hallod Bence akkor valamit nagyon nem jól csinálsz ha ilyen gyakran dobálod kifele a dugókat gyárilag is a 99-tól fiatalabbaknál 16000 km-enként kell dugót cserélni.És ők lehet hogy téleg tudják hogy pontosan mikor kell
D208 van a gépen, lassan 3000kmel és a hátsón még 4mm-es a minta! pedig énis szeretek keresztbe csúszkálni, dehát nem kell mindenáron leégetni a gumit a felniről egy hónap alatt...
ezt nem váhom..egy dugó simán kibír 15e km-t ha normálisan van kezelve,gumit szezononként? Te slickel jársz? láncszett kompletten? az is 20-30 e km-t megy gond nélkül...
vegyél már plíz fel msn-re ott vna a cimem az infomban!
Tegnap már voltam kinn és volt ott 1 RS amiben a kompressio 6Bar volt
Na éjjel nem is aludtam nyugodtan mert rémálmaim voltak,hogy az én vasamban vajon mennyi van
Azt mondta a szerelő,hogy 10Bar felett már nem gáz,nekem 14 lett
Ma nyugiban alszom
Basszus,2 Aprilia tükör 13pénz -és én beszerzési áron kaptam mert én szervízelem a számítógépeiket...Jó drága a cuccc...
Volt valaki kompressiomérésen mostanában?
Alattam szorult már meg az előző aprilia...
semmi előjel nem volt, előztem kb. 120al amikor megakadt, fordszámmérő 0án, csikorog a hátsó kerék..
kuplungolsz, kigurulsz és hazatolod..
ha nyuszi vagy egy ilyen után eladod, szidod a 2t-t.
ha meg nem akkor meg rendberakod és go tovább!
szar esetben 170nél kanyarban szorul meg és fikkansz egyet mint Dadis kolléga :d
ja, és egy fontos! amikor megragad, honnan tudom előre hogy meg fog ragadni? van vmi jele és mit kell akkro tenni? minden itteni rs-essel fordult már elő?
a régi modellhez (96-05)
Nekem van egy fölösleges power elektronikám ha érdekel..
16nál előírás a csere. Addig meg kapja a jó olajat, meg nem hajtom szét és kész. Mi gáz lenne?
D208 van a gépen, lassan 3000kmel és a hátsón még 4mm-es a minta! pedig énis szeretek keresztbe csúszkálni, dehát nem kell mindenáron leégetni a gumit a felniről egy hónap alatt...